ויראלי

10 מוצרים מסרטנים בהם אתם משתמשים בכל בוקר

By john

January 28, 2021

האם ידעתם שהגוף האנושי מסוגל לספוג כל דבר שבא במגע עם העור? למרבה הצער, הגוף שלנו נחשף לכימיקלים ורעלים שונים באמצעות מוצרי הקוסמטיקה בהם אנחנו משתמשים על בסיס יומי, כמו גם מוצרי הגיינה וטיפוח שונים. אם זה לא מספיק, יותר מ-90% מהמוצרים האלו אפילו לא נבחנו כדי לאמת את הבטיחות שלהם, בעוד אחרים שנבדקו מכילים רכיבים מזיקים רבים שיכולים להוביל למוטציות גנטיות, סרטן ומומים מולדים.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

על פי הקואליציה למניעת סרטן (Cancer Prevention Coalition), מוצרי היגיינה אישית מעלים את הסיכון לחלות בסרטן, הרבה יותר מעישון. לכן, אלו 10 10 המוצרים המסוכנים העלולים לגרום לסרטן בהם אנחנו משתמשים מדי יום:

דאודורנט

רוב הדאודורנטים הנמכרים ברחבי העולם מכילים פרבנים, רכיבים המבוססים על נפט, אלומיניום, ורעלנים כדוגמת טריקלוזן החודרים לתאי השומן בבתי השחי והחזה, ולכן, פוגעים באורגניזם מבפנים. דאודורנטים יכולים לגרום נזק רציני לבלוטת אנדוקרין (בלוטת שתפקידה להפריש הורמונים לתוך הגוף), לחילוף החומרים ולמערכת העצבים המרכזית. לכן, נסו להשתמש בדאודורנטים אורגניים או שתכינו אחד כזה בעצמכם בעזרת שמן גרניום אתרי ואורגני או סודה לשתייה ללא אלומיניום.

משחת שיניים

הם מכילים צבעים, סכרין, סודיום דודציל סולפט, פלואוריד ופרופילן גליקול שעשויים לגרום לסרטן ולהרעלה של מערכת העצבים. כדי להימנע מהרעלים המסוכנים האלו, נסו משחות שיניים אורגניות.

מקדמי הגנה

למרבה הצער, הם מלאים ברטיניל פלמיתד שמעודד התפתחות של פצעים ואף גידולים בעור. אוקסיבנזון, אותו ניתן גם כן למצוא במוצר הזה, משבש את פעילות בלוטת האנדוקרין. במקום, קנו מקדמי הגנה ללא אבץ. מספר מחקרים מראים שחשיפה נכונה לשמש היא מקור מעולה של ויטמין D ואפילו מונעת סרטן העור.

טלק

טלק מכיל מגנזיום סיליקט ולעתים אף אסבסט. מחקרים מצביעים על קשר בין שימוש בטלק לסיכויים לפתח סרטן בשחלות. במקום, השתמשו בטלק אורגני או הכינו כזה בעצמכם בבית.

קרם לחות

מחקר מראה ששימוש בקרם לחות עשוי לגרום לעלייה בסיכון לסרטן העור. הסיבה לכך היא שהקרמים הללו מלאים בשמנים מינרליים, ארסן (תרכובת רעילה המשמשת להדברה) וזפת. כבר הוכח בעבר הקשר בין שמנים מינרליים ו-23 מחלות מסוכנות ובעיות בריאותיות שונות. השתמשו בקרם לחות טבעי, כמו שמן קוקוס לא מזוקק.

ליפסטיק

ליפסטיק מלא ברעלים כמו פורמלדהיד, פוליפרופילן, זפת, עופרת וכדומה. לכן, קנו ליפסטיק אורגני.

תרסיסים לשיער

תרסיסים לשיער עמוסים בכימיקלים מסוכנים לסביבה כמו לכה, פת'לט, כוהל מפוגל וכדומה. זה עשוי לגרום לנזק בריאות, לכן עדיף להשתמש בתרסיסי שיער אורגניים.

בנזואיל פרוקסיד

בנזואיל פרוקסיד משמש בדרך כלל במשחות נגד אקנה ופצעי בגרות ועור שומני, ועשוי להגביר את הסיכון לחלות במלונומה מאחר והוא מקדם גידולים בעור. בחרו באופציות אורגניות יותר כמו שמן לימון וזרעי גזר אורגני לטיפול באקנה.

מסקרה

מסקרה עמוסה באלומיניום, פולימרים רעילים, חומרים המשמשים לריח, פורמלדהיד ופרבנים. לכן, לעולם אל תשתמשו במסקרה בת יותר מחצי שנה או אפילו טוב יותר, נסו להשתמש במסקרה שאינה מכילה חומרים המשמשים לריח.

קרמים להבהרת העור

הקרמים האלו מכילים כספית ויש להן תופעות לוואי מסוכנות מאוד. נסו את הגישה הטבעית יותר כמו טיפולים המוצעים בספא.

בסך הכל, בלי קשר לכמה מפתים ונוצצים נראים אותם המוצרים המסחריים שהוזכרו בכתבה, עליכם לשים את הבריאות שלכם במקום הראשון ולהימנע מהם ככל האפשר. אורגני הוא תמיד יותר טוב!