היום גיליתי

מדהים: מהי החיה הראשונה שאתם מצליחים לזהות בתמונה? לא תאמינו מה זה אומר על האישיות שלכם

לכל אחד מאיתנו יש אישיות שונה וייחודית משלו. אישיות שעוצבה במהלך השנים והושפעה מגורמים סביבתיים, תורשתיים, חברים ומשפחה. אף אחד לא דומה לנו, אך לחלוטין ישנן תכונות אופי ספציפיות המאפיינות אותנו בפרט.

התובנות העיקריות שלנו לגבי עצמו קובעות ועוסקות בתיאוריה ובגישה באופן ההתייחסות שלנו ליקום או לסביבה – מי אנחנו ואיך אנחנו מתנהגים ופועלים בסיטואציות שונות. האישיות שלנו יכולה ללמד אותנו למעשה לראות את אותם דברים שאנו חפצים לראות.

אתם עלולים לחשוף שאולי תת המודע שלכם מנסה לתעתע ולשחק בכם אך כשתקראו מה זה אומר ועל מה זה מצביע בדיוק, תופתעו לגלות עד כמה זה באמת נכון לגביכם.

התמונה מכילה איורים של מספר חיות שונות המוצבים במקומות שונים בתמונה הגדולה. איזו חיה נראית הכי ברור לעיניכם במבט ראשון? הדבר יחשוף מי ומה אתם באמת …

סוס הרבעה

אם האיור הראשון שראיתם היה של סוס הרבעה, אתם ללא ספק טיפוסים שאפתניים מלאי אמביציה. נועזים, חופשיים ומונעים מכח פנימי לעשות מה שאתם אוהבים מבלי להתחשב במכשולים שעלולים להופיע בדרך. אתם הראשונים להפשיל שרוולים והאחרונים לקחת צעד אחורה כאשר מגיע התור והשלב שלכם להילחם על עמדתכם ועל מה ששלכם.

תרנגול

אם תרנגול זו התמונה הראשונה שראיתם, פירוש הדבר שאתם שקדניים נוטים לעבוד קשה בהתמדה עד להצלחה. אתם לחלוטין לא רכרוכיים, אלא מאוד מהירי מחשבה, חכמים ולעולם לא מוותרים לאחר שנכשלתם פעם ראשונה. למרות שתרנגול הוא חיה קטנה באופן יחסי, אשר ידועה בעוצמתה ובחוזק שלה. כך אתם עלולים להיראות כלפי חוץ כאנשים שקל להתל בהם או כטיפוסים לא מאיימים, אך מה שחשוב זה שאתם בכלל לא אלה שיסוגו לאחור.

סרטן

קשים מבחוץ אך רכים מאוד מבפנים. אם הצלחתם דווקא לזהות בניסיון הראשון את האיור של הסרטן, המשמעות היא שאתם אנשים מאוד הוגנים ונאמנים. אתם תמיד תשימו בראש ובראשונה את הצרכים של אלה הקרובים אליכם והיקרים לכם מכל ולעולם לא תחשבו על לגרום למישהו להצטער או להתאכזב מכם. תחששו ותצטערו מאוד לגלות שמישהו אחר מחשיב אתכם כטיפוסים לא נאמנים.

גמל שלמה

אל תתביישו בכך. אם החיה הראשונה שזיהיתם היא גמל שלמה, זה אומר המון על עצם היותכם אנשים בעלי אינסטינקטים חדים וחזקים מיוחד. אתם אשפים בלחכות לרגע הנכון ולקבל את ההחלטה הנכונה ביותר. אתם הולכים עם האמת הפנימית שלכם ומי שנמצא בקרבתכם אכן שם לב לכך ומעריך זאת מאוד. יש בכם רוח לחימה יוצאת דופן ואתם מיומנים ומקצועיים מאוד במה שאתם עושים.

זאב

לוחם בודד שנשאר נאמן תמיד ללהקה שלו. זאבים ידועים כחיות שנמצאות בקרב הלהקה שלהן אך נחשבים ליצורים שיודעים להתמודד ולשרוד לבד ולא פוחדים משום דבר. אם זו החיה הראשונה שראיתם במבט ראשון, פירוש הדבר שאתם טיפוסים קשוחים מאוד וחסרי פחד. יעשה לכם טוב אם תפעלו ותצטרפו לקבוצה, בין אם זה במסגרת חברים, עבודה וקריירה או משפחה. לא משנה מה, האישיות שלכם תמיד תבלוט החוצה.

כלב

נאמן, אמיץ, לא אנוכי ומתחשב. זה לא מובן מאליו בכלל. אתם יכולים להיות נאמנים אך יצורי פרא בטבעכם, מתחשבים במי שמסביבכם, אוהבים את הזולת, מלאי שמחת חיים וכאלה שיגנו תמיד על מה שנראה להם חשוב. ייתכן וכל מי שתכירו בדרככם יאהב אתכם ויתחבר אליכם מיד.

נשר

אם נשר זו החיה שהצלחתם לזהות, פירוש הדבר שאתם מלאי מוטיבציה בעלי חלומות גדולים. אתם יודעים בדיוק מה אתם רוצים ואתם לרוב תעשו הכול, אבל הכול, כדי שהדבר הזה יהיה ברשותכם. אתם מכוונים גבוה ומדויק, לא אוהבים חריגות מהנורמה ולא מוצא חן בעיניכם שהייתם קרובים למטרה. מבחינתכם אתם חייבים להיות חדים מאוד. כאשר השגתם את מבוקשכם, לא תתנו לאף אחד לקחת את זה מכם.

פרפר

בעיני רבים, פרפר נחשב לחיה המסמלת יופי ושינוי. אם זו החיה שתפסה את תשומת הלב שלכם, אתם כניראה טיפוסים גמישים מאוד ויכולים להסתגל לכל סיטואציה חדשה בחייכם מאוד מהר ובקלות, דבר שעלול להפתיע את מי שמסביבכם.

שם

שם נודע כחיה ששיקפה במהלך השנים אות לשלום ואהבה נצחית. אם זו החיה שזיהיתם במבט ראשון, אתם ככל הנראה טיפוסים רגועים להפליא, ברי דעת ומחשבה, סבלניים וסלחניים במיוחד. אף אחד לא ייקח מכם את שלוותכם ואתם יודעים להעניק את השקט הנכון לעצמכם, דבר שרבים מתקשים להשיג. אגב, אני לא יודע אם זה הוכח מדעית אבל במקרה שלי – זה נכון.

אז מה איתכם? האם התיאור של החיה שזיהיתם ראשונה תואם למי שאתם? הרגישו חופשי לשתף את החברים ובני המשפחה שלכם כדי שגם הם יוכלו למצוא עוד פרטים מעניינים על התכונות בהן הם מחזיקים ולהבין מי הם באמת.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version