ויראלי

הבחור הזה מביא הביתה תינוק של אדם זר. ואז אשתו מביטה מקרוב ומבחינה בבלתי ייאמן…

By john

January 10, 2021

לגדל ילדים זה קשה לא משנה מי אתה ומה יש לך. קשה ככל שזה יהיה באופן כללי, גידול ילדים בעוני הוא לפעמים פרדוקסלי. ההחלטות שהורים חייבים לקבל בזמנים נואשים הן קשות ואי אפשר להעלות אותן על הדעת עבור אלו מאיתנו שיש להם ילדים. סיפורים של תינוקות נטושים על מפתן דלתם של בתים עשירים וכנסיות אינן חדשות ועדיין מרתקות ומפתיעות את כולנו. זהו סיפור דומה, אבל עם סוף טוב בהחלט.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

זוג אוהב ונאמן

בני הזוג סטיוארט הם המשפחה החלומית האמריקאית שכולם מדמיינים כיצד הם חיים בבית חמוד עם גדר לבנה ו-2.5 ילדים (טוב, לבסוף היו להם 3). רוני סטיוארט ואשתו קריסטל חיו חיים מלאי אמונה מדי יום עם בנם ושתי בנותיהם. הם החליטו ש-3 ילדים זה המון, אבל לאלוהים היו תכניות אחרות.

"התחלנו לדמיין את הלילה שהבנים יעברו כשהתכוננו ללכת לבית חם ויבש"

בלילה קר ורוחש סופות, שני הבנים ישבו במה שנראה כמו ערימת אשפה מחוץ לכנסייה. רוני לא יכול היה להאמין למראה עיניו, אבל כשהוא ראה את האחים בני 7 החודשים והשנתיים כשהם לובשים שום דבר פרט לחיתול מלוכלך, האינסטינקט האבהי שלו נכנס לפעולה. המשפחה לקחה את הבנים אליהם הביתה ללילה אבל מעולם לא ציפו שאותו הלילה יהפוך לחודשים.

"כשיצאנו מהכנסיה בבוקר יום ראשון, ניגשה אלינו המשפחה והעובדת הסוציאלית שלהם. הם סיפרו לנו שלאחר חקירה, העובדת הסוציאלית החליטה שהבנים יוצאו מהבית ומחיק הוריהם במיידי…ההורים שאלו האם נוכל להעניק מקלט זמני לילדים כדי להמנע ממשפחה אומנת ונזקקו לתשובה מיידית. זה היה לפני 5 חודשים, ומה שהיה כל כך לא מתוכנן ובלתי צפוי הפך להיות ברכה יפהפהיה עבור המשפחה שלנו". GoFundMe / Stewart Adoption Story

אהבה וחום = תינוקות שמחים

כפי שהתברר, ההורים של הבנים חיו באוהל ביער. הם ביקרו בבית התמחוי של הכנסיה לעתים קרובות והיו ידועים בקרב הקהילה. היה זה ברור כי הם לא יכולים יותר לטפל בילדים שלהם. היה צורך לקלח את הילדים פעמיים כיון שמקלחת אחת לא הספיקה. הם היו מכוסים בנשיכות חרקים וכשהסירו את אחת מנעליו של הבן הבכור, העור שלו פשוט הוסר יחד עם הנעל.

הם חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה

לאחר כמה חודשים, ההורים הביולוגיים והעובדת הסוציאלית ניגשו למשפחת סטיוארט ושאלו אותם האם יקחו את הבנים לצמיתות. שוב, הם לא התכוננו לעוד ילדים אבל ידעו שהילדים ילקחו למשמורת של המדינה אם הם לא יקחו אותם אז ועכשיו. ההורים האוהבים לא היססו, והרחיבו את המשפחה שלהם מיידית בשני חברים חדשים.

"תודה לכולם על התפילות שלכם ועל התמיכה שלכם עד כה. מאחר ואנו לא ההורים המאמצים לא קיבלנו שום עזרה מהמדינה כדי לדאוג לבנים. לאלו מכם שרוצים להקים עבורנו קרן ב- fund me, זהו כבוד גדול. לנצח תהיו חלק מהקסם המשפחתי שלנו. למרות שהילדים היו תחת חסותנו, השלב האחרון מצריך עורך דין, בית משפט, ותשלומים בגובה 10,000$. אנו מתפללים שהסיפור שלנו יעניק השראה לאחרים כדי לקחת צעדים מלאי אמונה כאלו כשהרגע המתאים מופיע".