היום גיליתי

כיצד שיבולת שועל תורמת לבריאות העור שלכם, מסייעת בהורדה במשקל ומונעת סוכרת!

אחד האתגרים בשמירה על הבריאות, או בניסיון להשיג גזרה חטובה יותר, היא ההחלטה מה לאכול. אנשים רבים מאמינים שארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביותר ביום, מאחר והיא יכולה לספק לכם את האנרגיה לה אתם זקוקים לאורך היום כולו. ע"י בחירת ארוחת הבוקר שלכם, תוכלו להיכנס למסלול ולהתחיל להוריד במשקל ולשפר את הבריאות שלכם.

בין כל האפשרויות הזמינות לארוחת בוקר, שיבולת שועל היא בעלת היתרונות הרבים ביותר. היא עשירה בסיבים ובוויטמינים בריאים אחרים ומינרלים. אם אתם שוקלים מה לאכול לארוחת הבוקר הבאה שלכם, העיפו מבט ב-3 היתרונות הבריאותיים בשיבולת שועל.

#1 – שיבולת שועל משפרת את העור שלכם

אכילה של שיבולת שועל יכולה להרגיע את העור שלכם. היא מקלה על גירוי ודלקות. הסיבה לכך היא ששיבולת שועל עוזרת לאזן את רמת ה-pH בעור. זוהי הסיבה מדוע טבילה במקלחת עם שיבולת שועל מומלצת במקרה של עור מגורה או מגרד. הוא ירכך ויעניק לחות לעור שלכם, ומעניק הגנה מפני דברים שמעודדים גירוי או גירוי.

#2 שיבולת שועל משפרת את חילוף החומרים שלכם

צריכה של שיבולת שועל לארוחת הבוקר על בסיס קבוע יכולה לשפר את חילוף החומרים שלכם. שיבולת שועל מכילה סיבים מסיסים, שהופכים לג'ל במערכת העיכול שלכם ועוזרים לכם לשמור על תחושת השובע לאורך זמן.

הג'ל הזה עוזר ללכוד כולסטרול רע, ומונע ממנו מלהיספג במחזור הדם שלכם. הוא יעניק לכם את כל האנרגיה לה אתם זקוקים כדי להתחיל את היום ולהועיל למערכת העיכול שלכם, בעוד חילוף החומרים שלכם משתפר.

#3 – שיבולת שוכל יכולה להקטין את הסיכון לחלות בסוכרת

הסיבים המסיסים בשיבולת השועל יכולים לסייע לכם לשמור על תחושת השובע לאורך זמן אבל גם לאזן את רמות הגלוקוז בדם שלכם. ע"י החלפת הדגנים או הביצים העשירות בכולסטרול בשיבולת שועל בבוקר, תוכלו לעזור ולשמור על רמות האינסולין שלכם מאוזנות וכך להקטין את הסיכון להתפתחות סוכרת.

בנוסף להקטנת הסיכון לחלות בסוכרת, האצת חילוף החומרים שלכם ושמירה על העור, אכילת שיבולת שועל מורידה את לחץ הדם, מורידה את הסיכון לחלות בסוגי סרטן שונים ומקטינה את הסיכון למחלות לב.

מתכון פשוט לשיבולת שועל

אם אתם רוצים ליהנות מהיתרונות הבריאותיים בשיבולת שועל, עליכם להשתמש בגריסים השטוחים, במקום לקנות את הסוג ה"אינסטנט". אולי ישנה מעט יותר עבודה המעורבת בהכנת הגריסים השטוחים, ה"אינסטנט" לא יעניק לכם את אותם הויטמינים והמינרלים.

השתמשו במתכון הפשוט הזה, כדי ליהנות מכל היתרונות הבריאותיים בשיבולת שועל:

רכיבים:
כוס שיבולת שועל מהסוג השטוח (rolled oats)
2 כוסות מים
כף של סטיביה
2 כפות דבש אורגני
1 כפית קינמון
1/8 כף מלח הימלאיה ורוד

הוראות הכנה:
הניחו סיר בינוני על האש וכוונו את החום לעוצמה בינונית. הוסיפו מים והביאו לרתיחה. ברגע שהמים מתחילים לרתוח, הוסיפו את שאר הרכיבים והתחילו לערבב. בתום הערבוב, הקטינו את עוצמת החום לבינוני-נמוך ובשלו על אש קטנה – היזהרו שלא לשרוף את שיבולת השועל הנמצאת בתחתית הסיר.
עליכם להמשיך ולבשל את שיבולת השועל במשך 5 דקות, ובעזרת כף הערבוב לבדוק כל הזמן שזה לא נשרף. הורידו מן האש ומזגו לקערה. פזרו מעט דבש (אורגני) נוסף והוסיפו קצת קינמון מעל בשביל הטעם.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version