ויראלי

הצמח הזה בבית ימשוך אליכם כסף כמו מגנט

By john

December 26, 2020

לפני שנתחיל עם המאמר הזה, אני רוצה לשאול אתכם שאלה פשוטה – האם אתם אוהבים צמחים? אני יודע שאני אוהב. אני אוהב אותם ויש לי צמחים רבים בבית. צמחים בבית זה אדיר. זה יטהר את האוויר, יגן עליכם מפני אבק והדבר הטוב ביותר לגביהם הוא האנרגיה הטובה שהם מכניסים הביתה. אתם יודעים מה זה פנג שווי? אנשים רבים סביב העולם מתעניינים בעקרונות הפנג שווי לעיצוב פנים. זו הסיבה מדוע החלטתי לעקוב אחר ההנחיות האלו בהתייחס לבחירת הצבעים, הרהיטים, הדקורציה, הצמחים ומיקומם בבית שלנו. ראשית, הרשו לי לומר כמה מילים על פנג שווי:

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

מהו פנג שווי?

הרשו לי לענות על השאלה הזו בשבילכם – מהו פנג שווי? ובכן, פנג שווי היא אמנות סינית עתיקה הבוחנת את האינטרקציה של אנשים עם הסביבה שלהם. היא נמצאת בשימוש כבר אלפי שנים. האם ידעתם שהמילים 'פנג' ו'שווי' פירושן למעשה "רוח ומים", ומסמלים את הכוחות הבלתי נראים של גן העדן וזרימת האנרגיה על פני האדמה? השיטה שואפת לסייע לכם לאזן ולהכניס להרמוניה את הסביבה שלכם ע"י יישום עקרונות הזרימה הטבעית של האנרגיה.

עליכם גם לדעת שטכניקת הפנג שווי מבוססת על העקרון בו כל החיים והלא חיים מתקיימים בתחום היקום חסר הגבולות שפועם בו הצ'י, כוח החיים. 'צ'י' פירושו טוב, מרומים, סוג של אנרגיה מחדשת שמסבה תועלת לבריאות שלנו.

בהתייחס לסביבת החיים שלנו, בחירת האובייקטים שלנו וגם ההחלטה איפה למקם אותם הם בעלות השפעות על איכות החיים הכללית והבריאות שלנו.

צמחים ופרחים יכולים להיות חשובים מאוד באופן בו הם מושכים אנרגית צ'י שעובדת לטובתנו.

כפי שציינו לפני, הצמחים בתוך הבית מספקים לנו חמצן, מנקים את האוויר מאבק ומשאר חומרים רעילים ומגנים עלינו מפני שדות אלקטרומגנטיים ממכשירי החשמל שלנו. הם מכניסים חן ואנרגיה חיובית לבתים שלנו ומחברים אותנו עם הטבע.

מומחים רבים לפנג שווי סביב העולם אומרים שכל הצמחים ירוקי העד מקרינים אנרגיה טובה שלה השפעה חיובית בכל תחומי החיים שלנו, במיוחד בתחום העסקים. והם גם אומרים שאחד הצמחים הפופולריים ביותר, שלגביו הם טוענים כי הוא מביא מזל, חברויות נפלאות ועושר הוא הקרסולה אובטה, הידוע גם בשמו קרסולה סגלגלה(שמו בעברית), צמח המזל, צמח הכסף, אושר ורוד ועץ הדולר. אתם תמותו על הצמח הזה, לא רק בגלל שהוא יפה, אלא בגלל שקל לטפל בו.

איזה סוג של צמח הוא הקרסולה העגלגלה?

עליכם לדעת שהצמח היפה וירוק העד הזה מגיע במקור מאפריקה, אבל הוא הפך לפופולרי מאוד ואהוב בבית בכל העולם. עליו הירוקים וצורתו האובלית מסמלים מטבעות. הם עבים, נוצצים וחלקים, והם מאחסנים בתוכם מים. עליכם לדעת שהקרסולה יכולה להפיק פרחים לבנים או ורודים שמסמלים את הכוכבים בתחילת האביב. שימו לב: תלוי בכמות אור השמש שהם מקבלים, העלים הופכים די אדומים בקצותיהם.

הצמח המדהים הזה יכול לצמוח עד 3 מטרים בגובה. פריחות מופיעה בחורף ונמשכת עד האביב. הצמח זקוק לשנת החורף שלו מאוקטובר ועד אפריל. כאשר צומחים גבעולים חדשים, יש להם את אותה האיכות והצבע כמו העלים אך הם גדלים למשך זמן ארוך יותר, הופכים לעציים וחומים.

כיצד לגדל ולטפל בקרסולה?

כעת, אנחנו הולכים להראות לכם 2 דרכים שונות לגדל את הצמח. הדרך הראשונה היא לחתוך ענף, כ-5-15 ס"מ באורך, ולתת לזה להתייבש במשך יומיים. יש לשתול בחול נקי או באדמה מעורבת עם חול. יש להשקותו בצמצום במשך 3-4 ימים. אין צורך שהאדמה תהיה לחם כל הזמן כיוון שיותר מדי מים עשויים לגרום ריקבון. זה אמור לקחת כחודש עד להשרשה.

השיטה השנייה היא רפרודוקציה של של העלה. הנה מה שעליכם לעשות – אז, אם תקרעו עלה מהענף ותשתלו אותו באדמה חצי לחה, הוא יתחיל להצמיח שורשים במקום בו הוא מחובר לענף לאחר כחודש. לאחר מכן, כשהוא נשתל מחדש, הוא זקוק לאותו סוג של אדמה כמו לסוקולנטים אחרים, אשר מכילי 205 הומוס, 40% חול, 20% קומפוסט לצמחי בית והשאר יכולים להיות לבנים שבורות וחצץ.

הצמח המדהים הזה לא דורש אדנית גדולה אבל אם תשתלו אותו באדנית גדולה ותעשירו את האדמה בחומרי דישון, הוא יזכה אתכם בצמיחה מהירה יותר. אין צורך לגזום או לקצוץ את השורשים אם אתם שותלים מחדש את הצמח ויש לחתוך את הגבעולים כדי שיהיו בעלי צורה נאה יותר. מאוקטובר ועד אפריל הצמח הזה נכנס לשינת חורף, ואז יש להשקותו פעם או פעמיים. הטמפרטורה האידיאלית לתקופה הזו היא 10 מעלות (צלזיוס), ומעולם לא מתחת ל-0.

מה מסמל הצמח?

אנשים רבים סביב העולם חושבים שהצמח הזה מסמל מזל טוב, לכן זוהי מתנה מחממת לב לבית ומאמינים שהיא תורמת לשגשוג כללי, עושר ובריאות. אם אתם רוצים לברך מישהו לרגל העסק החדש שלו או לנישואין, קרסולה היא הבחירה הנהדרת. צמח זה הוא יקר ערך. העלים הירוקים שלו מסמלים גדילה והתחדשות, בעוד צורת העלים מסמלת מטבעות קטנים, מושכים אושר חומרי ושגשוג לבעליו.

שימו לב: אם אתם רוצים להשתמש בצמח הזה כדי שיביא הצלחה כלכלית, עליכם למקם אותו בפינה הדרום מזרחית של הבית. נטען כי כל עלה חדש יגביר את האושר שלכם. הצמח הזה מסמל ידידות עמוקה, במיוחד כשהוא צומח. הפרחים הוורודים והלבנים שלו מסמלים את הדאגה העדינה ותשומת הלב שאנו נותנים לחברינו האהובים. הצמח מסמל את הניחוח המתוק של חברות ארוכה. אנחנו מאוד מקווים שנהניתם מהמאמר הזה, ואל תשכחו לשתף אותו עם המשפחה והחברים שלכם. תודה לכם!