ויראלי

אבא גזר את השיער של הבת שלו כעונש על מתנת יום ההולדת שקיבלה

By john

December 15, 2020

כולנו יודעים שיופי מגיע מבפנים. אבל למרות זאת, לכולם אכפת מהמראה שלהם. אחרי הכל, זו הרגשה נפלאה להשקיע מפעם לפעם במראה שלנו. דבר אחד שלכולנו אכפת קצת יותר ממנו זה השיער שלנו. וזה לא מוזר, בהתחשב בכך שהוא אחד המאפיינים הבולטים ביותר שלנו.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

זו הסיבה שתספורת רעה יכולה לגרום אפילו לאנשים עם הביטחון העצמי הגדול ביותר להחביא את השיער עד שהם מתקנים אותו. אך האם תספורת רעה או תספורת שהכריחו אותה נחשבת לתקיפה? יתכן.

בינואר, קלסי המאושרת חגגה יום הולדת 13. הנערה החליטה שלכבוד יום הולדתה היא רוצה מראה חדש. היא החליטה שהיא רוצה לעשות גוונים, בקשה שאמא שלה, כריסטין, הסכימה לה. האמא לקחה את הבת לספרית כפינוק יום הולדת.

לאחר מכן, כריסטין צילמה תמונה של בתה המחייכת, שהייתה מאושרת מאוד מאיך שהשיער שלה נראה.

אך האושר שלה לא החזיק זמן רב. ימים ספורים לאחר מכן, קלסי הלכה לאביה ואמה החורגת – והביקור היה טראומתי ביותר עבור הנערה הצעירה. התמונות שאמא שלה צילמה לאחר הביקור היו מזעזעות ושוברות לב.

בתמונות, קלסי התביישה אפילו להראות את הפנים שלה. אבל אתם לא צריכים לראות את הפנים שלה כדי להבין מה קרה. השיער הארוך, היפיפה עם הגוונים החדשים, נעלם כלא היה, והוחלף בתספורת קצרה ולא סימטרית.

לפי פוסט הפייסבוק שכתבה דודתה של קלסי, אביה של הילדה ואמה החורגת גזרו את השיער של קלסי כשהם ראו את הגוונים. הסיבה? "למעשים יש השלכות".

מסיבה בלתי מובנת, הם כעסו מאוד על בגלל התספורת החדשה של הנערה, והחליטו בכוח לספר אותה ולגזור כמעט את כל השיער שלה. אבל עכשיו האבא והאמא החורגת עלולים לעמוד בפני השלכות משלהם. שניהם עובדים ככבאים, אך הושעו ללא תשלום.

לפי פוסט הפייסבוק שכתבה כריסטין, הסיבה לתספורת הקיצונית הייתה כדי להשפיל את קלסי. הפוסט זכה לתגובות רבות מאנשים שהצטערו והיו עצובים מאוד בשביל הנערה.

מאז הפוסט הפך ויראלי, רשויות הרווחה נכנסו לתמונה ופתחו בחקירה. בתקווה שקלסי תזכה לצדק ואבא שלה ואמה החורגת יענשו על המעשים המזעזעים שלהם. אנחנו לא יכולים לדמיין איך קלסי הרגישה אחרי מה שעשו לה, תקיפה אותה תזכור בכל פעם שתסתכל במראה.

שתפו אם אתם חושבים שההורים האלה צריכים להיענש על התקיפה שעשו לקלסי!