ויראלי

9 דברים שאמא שלכם לא אמרה לכם אף פעם…

By john

December 13, 2020

אנשים הם בעלי תכונות מנוגדות: הם מתרגלים לדברים הטובים במהירות, אך מהר מאוד מפסיקים להעריך את זה. כנראה שהדוגמא הבולטת ביותר לתופעה זו הוא הקשר של הילדים עם האמא. תודו בזה שלעתים קרובות אתם שוכחים שאמא היא בן אדם חי שמקריב את ההרגלים והרצונות שלו למען האינטרסים של הילדים.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

לפניכם מספר נקודות הקשורות ליחסי אמהות והילדים. תקראו ותגידו לנו בתגובות אילו סעיפים נכונים עבורכם. בכל אופן, זו הזדמנות טובה לחשוב מה באמת חשוב לנו בחיים.

1. האמא שלכם בוכה ואתם אלו שגורמים לה לכך. היא בכתה כשהיא גילתה שהיא בהריון, בכתה בזמן הלידה, בכתה כאשר הלכתם לבית הספר בפעם הראשונה. אמא תמיד מודאגת מהכישלונות שלכם וגאה בהצלחות שלכם.

2. אמא תמיד תתן לכם את החתיכה האחרונה של העוגה, גם אם היא רצתה אותה בעצמה. היא נותנת לכם את הדברים האחרונים שצריכה בעצמה. גם את החיים שלה…

3. אמא שלכם תמיד דואגת לכם. לא משנה מה יקרה, הוא תמיד תהיה בצד שלכם. היא תעזור בכל שעות היום או הלילה ותהיה שם בשבילכם כמה שתצטרכו.

4. אתם מכאיבים לאמא שלכם. זה התחיל בלידה, בזמן שגדלתם היא שמעה את הצעקות האינסופיות שלכם, סבלה מבעיטות ומשיכות בשיער, אבל רק חיוך אחד שלכם לאמא והכל נשכח.

5. אמא לא יכולה להיות מושלמת, כי לא תמיד אפשר לנחש את הרצונות שלכם ולהגשים את כל המשאלות שלכם. לפעמים זה מעצבן אתכם, אבל היא מנסה, תאמינו לי. היא רוצה להיות מושלמת בשבילכם.

6. הדמעות שלכם זה סבל אמיתי בשבילה. כאשר אתם בוכים, הלב שלה נקרע לגזרים והיא אפילו מסוגלת לעשות מעשים פזיזים כדי לגרום לכם לחייך.

7. קשה לה לתת לכם לעזוב כי היא יודעת עליכם הכל, כבר מרגע הלידה שלכם. קשה לה להבין שאתם הולכים לחיות חיים משלכם. היא כל הזמן תזכיר לכם שאתם הילדים שלה. נסו להבין את זה!

8. היא הייתה עושה את כל הדרך מהתחלה. תאמינו לי, אם כל אמא היתה מקבלת הזדמנות לגדל אתכם שוב, היא לא הייתה מסרבת לעבור את כל הדרך הזו, מהתחלה ועד הסוף. בגלל שהיא אוהבת אותכם.

9. אתם לא יודעים שום דבר על אימא שלכם. כמובן, שהיא חולקת אתכם דברים רבים, אבל אתם לעולם לא תדעו שום דבר על רגשותיה, כי היא לא רוצה לאכזב אתכם. בשבילה האושר שלכם הוא הדבר החשוב ביותר.

אם לא הלכתם הרבה זמן לבקר את אימא או לא התקשרתם אליה, זה הזמן לעשות את זה! תאמינו לי, היא מחכה לראות אתכם. היא אוהבת פשוט להסתכל על הילדים שלה, כי בשבילה אתם הדבר הכי טוב בעולם. אז תקנו עוגה ותלכו לבקר את אימא! אבל לפני זה אל תשכחו לשתף את הפוסט הזה עם החברים. הם גם צריכים להתקשר לאמא שלהם!