היום גיליתי

10 בתים מסדרות מצויירות שנבנו באמת

קומיקס וסרטים מצויירים חיים בלבבות שלנו מאז שהיינו ילדים. אז, או אולי אפילו עכשיו, רצינו לבנות בית דומה לזה של דמות האנימציה החביבה עלינו, ללכת לבתי ספר שלהם ואפילו לעזור להם בביצוע העבודה שלהם. לאחר שנים רבות, סופסוף קיבלנו את ההזדמנות לבנות את העולם הדמיוני שלנו! הקוטג׳ של שלגיה עם הגג ה״נמס״, בית האננס של בובספוג ואפילו ביתו החמים והידידותי לסביבה של ההוביט…כל הבתים הללו התעוררו לחיים והגשימו את החלומות שלנו.

היום, צוות האתר שלנו רוצה להציג בפניכם 10 העתקים מדויקים של בתי החלומות בהם כולם היו רוצים לבקר.

בית הסימפסונים

© The Simpsons House / Wikimedia Commons   © Scott Jones / Wikimedia Commons

ב-1997, לחברת 20th Century Fox היה רעיון שיווקי בלתי ייאמן: ליצור העתק מדויק ובגודל מלא של בית הסימפסונים בנוואדה, ארצות הברית, ולהעניק אותו במתנה כפרס על תחרות. בנייתו עלתה כ-120,000$ ולה מאפיינים דומים לבית בתכנית הטלוויזיה, מבפנים ומבחוץ. בכל אופן, הזוכה בתחרות לקח 75,000$ במזומן במקום את הבית. היום, בית הסימפסונים עומד כפיסת נדל״ן פרסומית.

הבית מהסרט Up

הבית הצבעוני, המקסים והקטן של קארל ואלי היה כה פופולרי ומעורר השראה, שב-2011 הוחלט על בנייתו עבור ילדה שזו הייתה משאלתה, ע״י קרן להגשמת חלומות עבור ילדים חולים. הוא עוצב בדיוק ובפרטי פרטים: החל מהשבשבת בגג ועד תיבת הדואר בחוץ, התמונות על הקירות, מפסקי האור והרצפות בפנים. כעת הבית הזה נמצא ביוטה ותיירים יכולים לבקר בו, אז כל מי שרוצה לצלם תמונות נחמדות של הבית או סתם להרגיש כיצד זה לחיות באגדה.

בית האננס של בובספוג

© SpongBob SquarePants / Nickelodeon   © nickresortpuntacana / instagram

״בובספוג מכנסמרובע״ היא תוכנית אהובה ע״י כל הדורות, ובית האננס שלו בתחתית האוקיינוס הפך מקום מפתה ומושך. ובכן, לא צריך לצלול למעמקי האוקיינוס מאחר ויש העתק מדויק שלו על האדמה ובו כל מה שנמצא בבית המקורי כמו הריהוט, הטלוויזיה החלודה, טלפון הקונכייה ואפילו העתק בגודל מלא של גארי! הווילה הזו נוצרה ע״י ניקולודיאון ואתר הנופש Nick Resort Punta Cana ברפובליקה הדומיניקנית.

בית ״מחילת ההוביט״

© The Hobbit / Rankin/Bass   © Simon Dale

המעצב, הבנאי ואב המשפחה סיימון דייל החליט לבנות בית ידידותי לסביבה ובהרמוניה עם הטבע. הבית נבנה מעץ אלון עם אבנים וקירות בוץ וצרורות חציר על הרצפה, הקירות והתקרה. הוא פועל על אנרגיה סולרית, וקו השמיים והגג מעניקים אור טבעי במהלך היום, המעיין הסמוך מספק מים רעננים ונקיים, והאוויר התת קרקעי משמש כמקרר. תקרת מים משמשת כגינה, והשירותים הם שירותי קומפוסט.

בית משפחת קדמוני

© The Flintstones / Hanna-Barbera   © Sergei / Wikimedia Commons

ב-1976, הארכיטקט וויליאם ניקולסון בנה בית כדי לבדוק חומרי בנייה חדשניים. המבנה הכיפתי הזה זכה לשם ״בית משפחת קדמוני״ מאחר והוא מזכיר מאוד את בית האבן בו חיה המשפחה הקדומה. הבית נמצא בקליפורניה, והוא לבן לחלוטין בפנים כדי לשמור עליו צונן במהלך הקיץ, ובנייתו עלתה 4 מיליון דולר.

בית ברבי

© Barbie DreamHouse / Amazon   © lo84redana / instagram

ילדות רבות חלמו על חיים מפונפנים בבית המזכיר את ביתה של ברבי המיתולגית. כעת החלום שלהן יכול להתגשם, בזכות בית בובות ורוד בגודל מלא, בפלורידה. גודל הבית הזה הוא כ-930 מטרים רבועים, הווא נקרא ״ברבי, חוויית חוויית בית החלומות״. לדברי הבנאים, נדרשו יותר מ-100 גלונים של צבע וורוד ו-20 ליטר נצנצים.

ביתה של מיני מאוס

© Disney Interactive Studios   © everydaydisneymagic / instagram

ביתה המקסים של מיני מאוס נמצא בעיר המצויירים של מיקי בדיסנילנד, בפלורידה וגם בקליפורניה. אל תתנו לעיצוב לבלבל אתכם – הבית אולי נראה מקושקש, אבל הוא מצויד במלואו בפנים, ממש כמו בית אמיתי!

הקוטג׳ של שלגיה

© Snow White and the Seven Dwarfs / Disney   © the_happiest_things / instagram

הבית הזה, שהוא יחיד במינו, שאב השראה מ״שלגיה ושבעת הגמדים״. בנייתה של יצירת האמנות הזו ארכה כ-30 שנים. הבית נמצא בוושינגטון ואין בו פינות, כלונסאות העץ גולפו ביד, והגג נראה כאילו הוא נמס על המבנה כולו, והכל מאוד מופשט ומלא באופן ממש כמו היצירה המקורית של דיסני.

הבית העתידני של משפחת סילוני

© The Jetsons / Hanna-Barbera   © CDernbach / Wikimedia Commons

במקרה הזה, הבית קדם לתכנית הטלוויזיה: יחידת הדירות התלוי הזו, ממנה שאבו את ההשראה לבניית הבית של המשפחה מתוכנית הטלוויזיה העתידנית משנות ה-60 של המאה הקודמת, ובזמן בו אנשים ניסו לדמיין כיצד ייראו הבתים בהם נגור בעתיד. ביתה של ״משפחת סילוני״, במיוחד, קיבל השראה מה- Chemosphere, בניין דירות מפורסם בלוס אנג׳לס.

האחוזה של ברוס וויין

© Batman / DC Comics   © Harry Mitchell / Wikimedia Commons

האחוזה של ברוס וויין בקומיקס של DC שאבה השראה מ-Wollaton Hall, בוולטון שבנונטינגהם, אנגליה. עבור הסרט, ״עלייתו של האביר האפל״, הבית הזה שימש כאחוזת וויין.ֿ

האם גם אתם חלמתם פעם לגור בביתה של הדמות הנערצת עליכם? האם הם מופיעים בכתבה הזו? שתפו אותנו בתיבת התגובות בהמשך!

תגובות פיסבוק
Exit mobile version