היום גיליתי

4 דרכים יעילות להימנע משחורים ולהסירם

למרות שניתן למצוא אותם בעיקר על הפנים, שחורים הם מעין פגמים המופיעים על כל איזור בגוף שלך. ייתכן והם נראים כאילו הם ״תקועים״ בתוך העור שלכם אבל למעשה מדובר בקצת יותר ממה שאתם חושבים. הם מופיעים בצבע שחור בגלל חמצון, תהליך שמתרחש כשהנקבוביות נסתמות עם לכלוך ונחשפות לאוויר.

צוות האתר שלנו יצר עבורכם מדריך שיעזור לכם להיפטר בקלות מהכתמים הטרודניים שעל העור שלכם ולזכות במראה המושלם שתמיד רציתם. קראו את המאמר, ולמדו כיצד לשמור על השחורים רחוק מהעין, ורחוק מהעור.

ניקוי


© Depositphotos.com   © Depositphotos.com   © Depositphotos.com

* השתמשו במסכת חלבוני ביצים: הסירו את החלמון משני ביצים ומרחו בעדינות את החלבון על הפנים שלכם כדי ליצור שכבה דקה. הניחו למסכה לעבוד במשך 2 דקות עד שהיא מתייבשת. ברגע שזה מוכן, מרחו את השכבה השנייה של החלבון. השאירו את המסכה על הפנים למשך 20 דקות. השתמשו במים חמים כדי לשטוף את החלבון מהפנים שלכם. חלבונים עוזרים להדק את הנקבוביות ולנקז את הלכלוך שסותם את הנקבוביות כדי להעניק לעור מראה חלק, ונקי משחורים.

* השתמשו בדבש וקינמון: ערבבו חצי כפית של קינמון עם כף דבש. מרחו את התערובת בתנועות מעגליות על הפנים שלכם. המשיכו למרוח במשך 3 דקות. בעוד הקינמון משמץ לקרצוף, הדבש עוזר לנקות את הלכלוך ולפתוח את הנקבוביות ופועל גם כאנטיביוטיקה טבעית.

* השתמשו בגרגרנית יוונית (חילבה): הכינו משחה ע״י ערבול חילבה בבלנדר עם מים ומרחו את זה על הפנים שלכם. תנו לזה לשבת במשך 10 דקות לפני שאתם שוטפים במים קרים

קילוף עור


© Depositphotos.com   © Depositphotos.com   © Depositphotos.com   © Depositphotos.com   © Depositphotos.com   © Depositphotos.com   © Depositphotos.com   © Depositphotos.com   © Depositphotos.com

* לימון, יוגורט, דבש ומלח: הכינו משחה לקרצוף ע״ ערבוב של מיץ לימון, כף מלח, כף יוגורט ומעט דבש. מרחו את זה על הפנים בתנועות סיבוביות. המשיכו למרוח במשך 3 דקות ושטפו במים פושרים.

* תכשיר קרצוף מחלב ואגוז מוסקט: ערבבו כף חלב (במיוחד חֻבְצָה, הנוזל שנותר לאחר הפרדת החמאה מהחלב) עם כמות מספקת של אגוז מוסקט טחון כדי ליצור משחה. מרחו את התערובת על הפנים שלכם בעודכם משפשפים בעדינות כדי להסיר את כל הטינופת שקבורה עמוק בנקבוביות שלכם. המשיכו לשפשף במשך 3 דקות לפני שאתם שוטפים במים חמים. אפקט השפשוף של גרגירי אגוז המוסקט יחד עם החלב שמזין את העור יותיר אותו ללא רבב ומוזן.

* השתמשו בסודה לשתייה כתכשיר לקילוף העור: סודה לשתייה נמצאת אצלנו ברוב המטבחים. כדי להכין את התכשיר הזה פשוט הוסיפו מעט סודה לשתייה למים והכינו משחה. קרצפו בעדינות את הפנים שלכם בתנועות מעגליות למשך 5 דקות ולאחר מכן שטפו. לאחר ששפשפתם את הפנים שלכם, תנו למשחה לעבוד במשך 10 דקות לפני שאתם שוטפים אותה עם מים. סודה לשתייה הוא אמצעי ניקוי טבעי והאבקה שבו מסירה את תאי העור המתים.

טיפולים כימיים


© Depositphotos.com   © Depositphotos.com   © Depositphotos.com

* השתמשו בקרם מסוג רטינויד: הקרמים הללו עשירים בוויטמין A, ולכן מסייעים לצמיחת העור ולמניעת הצטברות לכלוך על העור. מומלץ להשתמש בזה פעמיים עד שלוש בשבוע.

* השתמשו ברצועות להסרת שחורים: אחת השיטות הפשוטות ביותר להסיר שחורים היא להשתמש ברצועות הללו. הרצועות המכילות תמיסה דביקה במיוחד שמתייבשת כשהיא באה במגע עם הפנים שלכם. המתינו 15 דקות עד שהסרט מתייבש, ולאחר מכן משכו במהירות כדי להוציא את השחורים. מומלץ שתעקבו אחר רוטינות הניקיון שהמלצנו לכם במאמר, לפני שאתם משתמשים ברצעוות הללו.

*נסו ג׳ל פנים מבוסס חומצה סליצילית: מרחו שכבה דקה על האיזור הנגוע והניחו לזה להתייבש במשך 30 דקות. שטפו את זה עם מים פושרים. חומצה סליצילית מעלימה תאי עור מתים, לכלוך ומעניקה לכם עור נקי משחורים.

שיטות אחרות


© Depositphotos.com   © Shutterstock.com

* השתמשו במכשיר מסוג comedone extractor: לאחר שניקיתם את הפנים, שימו את הלולאה של המכשיר מעל השחור. הפעילו מעט לחץ ומשכו את המכשיר כלפי מטה. זה אמור לגרום לשחור להתפוצץ מבעד לנקבובית. זכרו לא ללחוץ חזק מדי כדי לא להזיק לעור. לאחר שהסרתם את השחור, זכרו לנקות היטב את הפנים ואת המכשיר.

פוצצו את השחורים: התחילו ע״י ניקוי וקילוף העור. לאחר מכן, מרחו מעט חומר עוצר דימום על האיזור הנגוע. השתמשו בצמר גפן ולחצו בעדינות על שני צדי השחור כדי לפוצץ אותו. לאחר שפוצצתם את השחור, שטפו את העור במים ומרחו את החומר עוצר הדימום שוב.

בונוס: איך להימנע משחורים?


© Depositphotos.com   © Depositphotos.com   © Depositphotos.com

* שמרו על נקיון העור: שטפו את הפנים שלכם על בסיס קבוע במים פושרים כדי להסיר את הלכלוך שמצטבר והשומן. זה יעזור למנוע מהנקבוביות להיסתם. תכשירי ניקוי עם pH נייטרלי או אלה המכילים חומצה סליצילית טובים יותר מאחר והם עוזרים לשמור על הנקבוביות נקיות ולמנוע התפרצות שחורים.

* הסירו את האיפור לפני שאתן הולכות לישון: ללכת לישון עם איפור יכול לגרום לנקבוביות שלך להיסתם. תמיד זכרי להסיר את האיפור בעזרת תכשיר עדין או מסיר איפור לפני השינה.

* מקלחת לאחר פעילות גופנית: הזעה יכולה לגרום לבקטריה ולשומן על העור, ולכן יכולה לגרום להופעת שחורים. לאחר ביצוע כל פעולה אינטנסיבית, התרחצו.

* הסירו את השומן העודף מהפנים: אם יש לכם עור שומני, השתמשו במוצרי טופיקליים כדי להיפטר מהשומן העודף. לא רק שתסירו את השומן מהפנים, כך גם תסירו בקטריה ואת העור המת שגורם לשחורים.

האם אתם מכירים טריקים אחרים בשיטת עשה זאת בעצמך כדי להסיר שחורים? שתפו אותנו בתיבת התגובות שבהמשך, ואל תשכחו לשתף את המאמר הזה עם כל בני המשפחה והחברים!

תגובות פיסבוק
Exit mobile version