ויראלי

4 דרכים בהם נשים שולטות בגברים (מבלי שהגברים אפילו שמים לב לכך)

By john

December 09, 2020

נשים יודעות לשלוט בגברים.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

אנחנו יודעות.

זוהי מומחיות שהיינו חייבות ללמוד, בגלל שבמשך עשורים, בתרבות הפטריארכלית נהגו להמעיט בערכן של נשים ונטו לזלזל בהן.

נשים לא מקבלות את אותו השכר, נשים "זכו" לכך שגברים יחוקקו חוקים בעניין הגוף שלהן – נשים, עד עצם היום הזה, לא זוכות לאותו מעמד חברתי, פוליטי וכלכלי כמו של גברים.

אבל זה לא אומר שאנחנו לא יודעות איך לטפל בעניינים.

נשים מצטיינות בהשגת המטרות שלהן. ואחת הדרכים האפקטיביות ביותר בעזרתן למדנו לכבוש את היעדים שלנו הוא ע"י מניפולציה בגברים; אננו פשוט גורמות להם לעשות מה שאנחנו צריכים שיעשו.

למעשה, אנחנו כל כך מוכשרות בזה, שלפעמים, גברים אפילו לא מבינים מה אנחנו עושות.

זה כמו בסרט "ההתחלה". נשים כל כך טובות בהובלה והנחיית גברים בצורה בלתי מודעת שגברים מוצאים עצמם לפתע מנקים את המחסן והמוסך בעודם חושבים שזה היה רעיון שלהם.

זו יכולת עוצמתית במיוחד – כזו שנשים מטפחות בזהירות, במיוחד כשהן במערכת יחסים.

אם אתם רוצים להעריך את מלוא הכוח האסטרטגי וכוח הרצון הנשי, הנה 4 דרכים בהן נשים שולטות באופן בלתי מודע בגברים, והם אפילו לא מרגישים בכך…

1. נשים נוהגות בגברים כאילו היו ילדים

האם גברים מתנהגים לפעמים כמו ילדים? לגמרי. אבל זה לא אומר שנשים צריכות לכפות את ההתנהגות שלהן עליהן ע"י פניה לרגשות שלהם. כשאישה פונה לגבר בוגר כאילו היה ילד בן שבע, היא אולי מרגישה מתוסכלת, אבל, במציאות, היא מנסה לכפות עליו או לגרום לו להתנהג כפי שהיא רוצה.

אם אישה לא יכולה לבטוח בגבר שלה מספיק כדי להניח לו ללכת לקניות בעצמו או לתת לו לקפ כביסה, זה לא בגלל שהוא לא יכול לעשות את זה. (הוא אדם בוגר. הוא יכול) היא רק רוצה לוודא שהטלות האלו ימולאו בדיוק כפי שהיא רוצה.

אז במקום להניח לו לבצע את המשימות בעצמו, היא נוקטת בצעדים, שבסופו של דבר גורמים לה לעבוד יותר קשה ולוודא שהחשדות של הגבר לא מתעוררים ושהיא לא חושבת שהוא אינו מסוגל לבצע את המטלות בעצמו.

האישה שולטת במצב, אבל היא מונעת מעצמה לגרום למצב להשתפר. זהו מעגל אכזרי. נשים צריכות להבין שארבע המילים שהכי מקרינות שליטה בעולם, אותן הם יכולות להגיד לגבר, הן :"אז אני אעשה זאת".

2. נשים הופכות שקטות

נשים הן אמניות לחימה בכל הנוגע לנושא הזה. אם גבר מתוסכל ורוצה לגרום לך לעשות משהו, באופן טבעי, הוא ייגש אליך ויאמר לך את זה. הוא עשוי לצעוק, אבל, איך שלא יעשה זאת, הוא מתקשה לשמור את הרצונות שלהם בפנים. הוא רוצה לבטא את הרגשות שלו ועושה זאת בדרך הבוטה והישירה ביותר.

נשים, מצד שני, נוקטות גישה שונה – וככל הנראה הרבה יותר אפקטיבית. אנחנו שותקות. אנחנו מפסיקות לדבר. אנחנו תופסות מרחק.

נשים מצדיקות את השתיקות הקרירות האלו כשהן אומרות "אני זקוקה למעט זמן" או "אני מעבדת דברים", אבל, כשהן מסרבות לדבר, זה גורם לגברים לחשוב, "מה? מה עשיתי?"

השתיקות האלו יכולות לגרום לגבר לחוש במהירות בחוסר נוחות והם יעשו הכל כדי לסיים את זה. "את רוצה שאודה שטעיתי? שאחליף את החולצה שלי? שאלך יותר לחדר הכושר? רק תגידי משהו!"

ע"י כך שאנחנו מסרבות לבטא את מה שאנחנו רוצות, נשים גורמות לגברים להסכים באופן נואש למלא אחר המשאלות שלנו, ולו רק והדבר יסיים את ה"טיפול בשקט" הזה. אין ספק שהדבר הזה אפקטיבי במיוחד.

3. נשים מחמיאות לגברים

חלוקת מחמאות היא כלי עוצמתי כדי לשלוט ברוב האנשים, אבל זה עובד טוב במיוחד על גברים. זה עובד על שני היבטים נפרדים אבל עוצמתיםי במיוחד בכל הקשור לגבר – גברים גדלים עם הציפייה (הבלתי מציאותית שהם יכולים לעשות הכל ושמחמיאים להם לעתים רחוקות (מלבד הברכה המאופקת והנפוצה, "עבודה טובה").

אבל כשאישה מחמיאה לגבר היא מכה בהלם את שני המצבים האלו כשהיא פונה לרגשותיו של הגבר ומהללת אותו. "מאמי, אני לא כל כך טובה בטכנולוגיה, אתה יכול לעזור לי להשתמש בשלט הזה?". "מותק, אתה יכול לעזור לי להעמיס את זה לרכב?" המזוודות כל כך כבדות ואתה מצוין בלהביא אותן לשם!".

אין ספק, כמה מהמחמאות האלו אמיתיות ונאמרות בצדק, אבל בכל זאת מדובר בסוג של שליטה. נשים רוצות שמשהו יבוצע, אז הן מהללות את הגבר שלהן יתר על המידה, ונותנות לו להבין שהוא הטוב ביותר בכל הנוגע לביצוע המטלות בהן הן מעוניינות.

כנראה שזה לא נכון. (היא אישה בוגרת. היא יכולה להבין איך להשתמש בשלט), אבל חלוקת מחמאות היא שיטה בדוקה לגרום לגבר לעשות מה שהיא רוצה, אז למה לא להשתמש בזה?

4. נשים משוות גברים לגברים אחרים

בשיטת השליטה הזו נעשה שימוש בדרך כלל ע"י הורים, אבל היא אפקטיבית יותר אם נעשה בה שימוש בין אנשים בוגרים. זוהי אסטרטגיית ה"תראו איזה ילד גדול" הקלאסית. הורה משתמש בה כדי לבייש את המתבגר החצוף שלהם ולגרום לו לעבוד קשה יותר בבית או בבית הספר.

"תראה את הבן של לינדה, יש לו ממוצע 90 והוא מתנדב בבית אבות בכל יום אחרי הלימודים!"

הגרסה הבוגרת של זה מתרחשת כשאישה לא מרוצה מהתפקוד של הגבר שלה באחד מתחומי החיים המשותפים שלהם, אז היא מתחילה לחלק מחמאות לגברים אחרים ולהשוות אותו לגברים אחרים בחיים שלהם.

"ביל בדיוק קיבל העלאה במשכורת…רוג'ר בנה את התוספת לבית בעצמו…ריק הולך לחדר הכושר חמש פעמים בשבוע והוא מת על זה, הוא בחיים לא מתלונן…"

הצהרות כאלו לא רק גורמות לגבר שלך לסור בבושה ולבצע את המשימות המוטלות עליו, זה גם פוגע לו באגו. לא רק בגלל שמדובר בנדנוד. זו אמירה: "הגבר הזה הוא ללא ספק עליון עליך". זה יכול להחריב את תחושת ההערכה העצמית של הגבר ולגרום לו להילחם בכל יכולתו כנגד ההשוואה הזו.

אין ספק שהטכניקות האלו עובדתו, אבל נשאלת השאלה – האם הפעלת מניפולציות ומשחקים על האגו של הגבר יכולים לגרום לו להוריד את הנעליים שלו כשהוא מגיע הביתה?

כי להיות בשליטה זה לא תמיד דבר טוב. נשים חייבות להבין ש"עם כוח גדול מגיעה אחריות גדולה" ושאולי כדאי לנו לנסות ולהיות פתוחות וישירות יותר עם הגבר שלנו. להתייחס אליהם כאל פרטנרים שווים ולראות אם אנחנו יכולות להתפשר כדי להשיג את מה שאנחנו רוצות מהם.

ואם זה לא עובד…אפשר לנסות ולהיות שתלטניות (הוא אפילו לא ישים לב שזה קורה.)