ויראלי

5 המחלות הללו נגרמות בגלל המיקרוגל שלכם, וכנראה שהמשכתם להתעלם מהן!

By john

December 07, 2020

כולנו מתים על המיקרוגל שלנו. זה נהדר, פשוט ונוח לבשל בו לעצמנו ולאחרים. המיקרוגל פופולרי בארצות הברית כבר 30 שנים, שינה את החברה ואת האופן בו אנו תופסים מזון. והנה מגיעה שאלת מיליון הדולר: האם מיקרוגל הוא אופציית הבישול הבריאה ביותר? והתשובה היא – לא, מאחר וישנן אופציות טובות ובריאות הברב יותר שיבטיחו כי הערכים התזונתיים של המזון שלכם יישארו בו.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

קרינת המיקרוגל היא צורת קרינה לא מייננת. רק לשם הניגוד, קרינה מייננת משנה את האופי האלקטרומגנטי של האטומי או "מייננת" אותם. זה משנה את האופן בו הם פועלים באופן הדדי עם אטומים ומולקולות אחרות סביבם. קרני X, קרינת גמא, ורפואה גרעינית (סריקות CT, שימוש בבריום וממוגרמות) הם סוגים של קרינה מייננת. האוכל שלכם סופג מכה עצומה של גלי חום בתדירות גבוהה, וכמה אנשים דנים האם הקרינה מסוכנת לבריאותכם.

מיד נציג בפניכם חמש מחלות נפוצות שנגרמות ע"י…המיקרוגל שלכם.

1. נדודי שינה על פי מספר מחקרים, מיקרוגל עשוי להוביל לנזק מוחי. בין הסימנים המוקדמים של הנזק הזה ישנם נדודי השינה.

2. עייפות ישנם מספר מקרים מוכחים המצביעים על קשר בין עייפות כרונית והשמנה לבין השימוש במיקרוגל.

3. חוסר בערכים תזונתיים כפי שאתם בטח יודעים, כשאתם מחממים את האוכל שלכם במיקרוגל אתם מחסלים ערכים תזונתיים רבים המצויים בו.

4. סרטן מיקרוגל פולט קרינה המצטברת בגוף ועשויה לגרום עם הזמן לסוגי שונים של סרטן.

5. מחסלים את נוגדני החמצון לבסוף, המיקרוגל בו משתמשים רובנו על בסיס יומיומי מחסל את נוגדני החמצון המצויים במזון שלנו. בדרך הזו, אנו חשופים יותר להתקפי לב ולרמות גבוהות של כולסטרול.

השורה התחתונה היא, שעלינו למצוא דרכים אחרות להכין ולחמם את האוכל שלנו אם אכפת לנו מהבריאות שלנו.