ויראלי

12 עובדות כל כך ברורות שלאיש לא היה מושג לגביהן

By john

December 06, 2020

לא משנה כמה ספרים קראתם, תמיד ישנו משהו שעשוי לשנות לחלוטין את התפיסה שלכם, אפילו לגבי הדברים הרגילים ביותר. משתמש ברשת Reddit שאלה את השאלה הזו, ״מהי התגלית האחרונה בה נתקלתם?״ ואנשים שיתפו את הממצאים החדשים שלהם. אתם עשויים להרגיש משונה בעת קריאת חלק מהם, כי הם עשויים להפתיע אפילו אתכם.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

ואם לדבר בכנות, רבים מהתגובות האלה היו מאוד בלתי צפויות, אפילו עבור צוות האתר שלנו – ואנחנו כותבים על כל מיני דברים, מדי יום. המאמר הזה כולל לא רק תגליות חדשות של הגולשים ב-Reddit, אלא גם כמה שלנו.

* החלק השחור בעין שחורים כי אין שם שום דבר. זהו חור. אתם רואים את פניים גלגל העין, אבל אתם לא יכולים לראות דבר כי אין שם אור.

© I, Origins / Fox Searchlights

* סימן החילוק (÷) הוא שבר עם נקודות שמייצגות את המונה והמכנה.

* החבר הכי טוב של סוניק הקיפוד הוא מיילס פראוור. ״Miles Per Hour״ (מיילים לשעה). למה לקח לי 30 שנים להבין את זה?

* פנקייקס (Pancakes) הן עוגות (Cakes) שנעשות במחבת (Pan)

© potatosplease / reddit

* יחידת הכלבים של ארצות הברית נקראת K-9 (כלב=Kanine).

* מקינטוש הוא סוג של תפוח. עכשיו אני מבין מדוע ׳אפל׳ קראה למחשבים שלהם כך.

* סרטי הזעה לובשים על פרק היד כדי לנגב את הזיעה מהמצח…חשבתי שהם שם כדי למנוע מהזיעה לזלוג במורד הזרוע ומשם ליד.

© Steve Collis / wikimedia

* טייס המשנה אינו סוג של עוזר. הוא טייס בדיוק כמו הראשון.

* הפסים על החלון האחורי של הרכב מחממים אותו. אלו הם רצועות מתכת שמוליכות חשמל.

© pxhere

* אלפבית = אלפה בתא. ככל הנראה, כולם ידעו את זה. אני בשנות ה-40 לחיי…השם מגיע משתי האותיות הראשונות באלפבית היווני. רוב השפות כוללות את המילה הזו, והיא נשמעת אותו הדבר לא משנה באיזה שפה.

* לא לאחרונה, אך נדרשו 21 שנים כדי שאבחין שיום הולדתי הוא בדיוק 9 חודשים אחרי יום האהבה. אני תוצר של אהבה. לדבריהם של מדענים, זה לא וודאי, אך הסבירות גבוהה מאוד. נסו לחשב, אולי 9 חודשים לפני שנולדתם, היה זה תאריך חשוב ומעניין.

* תרנגולות אינן זקוקות לתרנגולים כדי להטיל ביצה. יתרה מזאת, אנחנו אוכלים ככל הנראה ביצים מהסוג הזה. ביצים שנוצרות ע״ תרנגולת ללא תרנגול כוללות פחות קלוריות, אך מהן לא יכולה לבקוע ביצה.

© mvppaulo / reddit

* מארשל מאת׳רס = M&M = אמינם.

* ה-"I" וה-"O" על מתג ההפעלה במחשבים (ובמוצרים חשמליים אחרים) הם למעשה 1 ו-0 כהגדרות בינאריות של ״הפעלה״ ו-״כיבוי״. קל יותר לזכור את זה אם אתם זוכרים את העובדה הזו. אם כפתור משרת את שתי הפונקציות הללו (כמו על שלט רחוק) שני הסימנים יופיעו שם.

© Public Domain Pictures   © g4ll4is / flickr

* עד לאחרונה, לא ידעתי ש – Ctrl + Backspce מוחק את המילה כולה – ולחשוב על כמות הפעמים שהייתי צריך להקיש על המקש הזה בחיי גורם לי לבחילה.

* החורים בתחתית המנעול מאפשרים למים לזלוג דרכו.

* אני בן 32. לא ידעתי שסבון לא הורג בקטריה. הוא פשוט הופך אותה חלקה כדי שתישטף. אשתי ואני צחקנו במיוחד כשהבנתי את זה. למולקולה יש תכונות מעניינות: צד אחד דוחה מים והשני מושך אותה (כמו מגנט). אז, כששוטפים ידיים, הצד הראשון אוסף את הבקטריה והלכלוך והשני מסיר את כל הבלאגן כשהמים נוגעים בו.

© depositphotos

* משקפי Ray Ban אוסרות (Ban) על קרניים (Ray) מלהגיע לעיניים שלכם. אני נבוך להודות שחשבתי שמדובר באדם שהוא בעליה של חברה למשקפי שמש בשם ריימונד באן.

* סול גודמן=It's all good, man (הכל טוב, בנאדם). עף לי המוח. הבנתי את זה אחרי שצפיתי ב-5 עונות של ״שובר שורות״. פעמיים.

© Better call Saul / AMC

בואו נמשיך את הרשימה הזו: אילו דברים פשוטים תפסתם רק לאחרונה?