כבר חשבתי שזו הונאה וזה הסוף, אך בסוף הכל התברר... רוני כץ (משתמש פייסבוק) פנה אלינו עם הידיעה הזאת במיוחד עבור אנשים שמזמינים באינטרנט. והוא טוען "לכל מי שדואג לגבי הזמנות באינטרנט אתם חייבים לקרוא את זה:" 

אופנה

רבים הזהירו אותי, חשבתי שזו הונאה ואני הולך להידפק, אבל מה שקרה מאוחר יותר הפתיע אותי…

By john

October 21, 2020

כבר חשבתי שזו הונאה וזה הסוף, אך בסוף הכל התברר…

רוני כץ (משתמש פייסבוק) פנה אלינו עם הידיעה הזאת במיוחד עבור אנשים שמזמינים באינטרנט. והוא טוען "לכל מי שדואג לגבי הזמנות באינטרנט אתם חייבים לקרוא את זה:" 

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

"בדרך כלל אני לא כותב דברים כאלה… אבל אחרי שראיתי שאנשים חוששים להזמין מותגים באינטרנט וכמה מהם גם הזהירו אותי לגבי זה, נרתעתי בעצמי כי היו לי כמה חולצות ובוקסרים שהזמנתי בדרך אלי וכמעט חשבתי שזו הונאה והפסקתי להזמין. ועכשיו אחרי שקיבלתי אותם, הכל השתנה ואני רוצה לפרגן לאתר שקניתי דרכו את החיקויים של בגדי המותגים, קיבלתי אתמול את החולצות שהזמנתי ב- 62 שקל והם הפתיעו אותי ממש לטובה! האיכות של החולצות ברמה ממש גבוהה נראה מקורי+ הטיקט נראה אורגינל והלוגו שעל החולצות זה גלופה איכותית ולא מאלה שמתקלפים פשוט שווה ביותר הזמנתי כמה חולצות של קלווין קליין, לוויס ואדידס וגם בוקסרים של קלווין ויש לי נעליים בדרך ואני כנראה אמשיך להזמין… אז לכל מי שדאג לגבי זה, אין לכם מה לדאוג, אגב המידות זה כמו בארץ בול.האתר שקניתי ממנו את החולצות למי שמחפש:https://abazol.com/p…/חולצות-טי-מותגים-גברים-20-דגמים-חדשים/ ממליץ בחום! אעדכן כשיגיעו לי הנעליים ❤"

החולצות המושלמות שקיבלתי של קלווין קליין ולוויס – צילום: רוני כץ.
הפוסט המקורי של רוני כץ בפרופיל שלו
הבוקסרים של קלווין – צילום: רוני כץ

אגב, את הבוקסרים של קלווין קליין רכשתי מכאן–> https://bit.ly/2Hl4Mro ממליץ מאד למי שמעוניין. ובכללי אני ממליץ על האתר "אבא זול" – abazol.com בהתחלה חששתי להזמין, ועכשיו אני רגוע ואמשיך להזמין ולהמליץ גם לחברים! יש להם שירות מעולה!