אומנות

13 דברים מפתיעים שגורמים לבתים להיות מבולגנים ולא מזמינים…

By john

September 29, 2020

חשבתם פעם שריבוי מראות בבית ידרוש מכם יותר זמן לנקיונות, או שאהילים כהים עשויים להגדיל את חשבון החשמל שלכם? ישנם הרבה דברים בבית שאנחנו רגילים אליהם וחושבים שהם יעילים. האמת היא שאו שהם גורמים לנו לנקות בתדירות גבוהה יותר, או שהם יוצרים אווירה לא נוחה.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

אספנו לכם כמה טיפים שאתם יכולים להשתמש בהם במידה ואתם מתכננים לעצב מחדש את הבית.

 

1. מיטת ספה

© depositphotos   © depositphotos

אין שום סיבה הגיונית לנסות לחסוך מקום על ידי רכישת ספה שנפתחת למיטה במקום מיטה רגילה. אורחים לא באים כלכך הרבה, והפיכת המיטה לספה בכל יום ושינה לא טובה זה לא דבר חיובי בכלל. בנוסף, הספות האלה קטנות יותר, כך שהשינה נפגעת עוד קצת.

2. לאסוף שקיות בתוך שקיות

© @Bbllaaddee/pikabu   © depositphotos   © depositphotos

אנחנו בדרך כלל לא משליכים שקיות פלסטיק בגלל שאולי יום אחד נשתמש בהם. אבל בדרך זה גורם לבלאגן גדול בארון.

3. שלטים גדולים על קופסאות

© depositphotos   © depositphotos

זה מאוד נוח לאחסן דברים בקופסאות. עם זאת, לפעמים אנחנו משתמשים ביותר מדי קופסאות ולא זוכרים מה יש בתוכם. זה גורם לנו לבזבז זמן יקר בחיפושים.

4. מתלה מעילים עמוס בפרוזדור

© depositphotos   © depositphotos

מתלי מעילים תמיד עמוסים בכל מיני דברים לא קשורים, אבל הרבה פעמים המסדרון הוא הרושם הראשוני של הבית. אם המתלה עמוס, הבית ייראה מבולגן. זה גם לוקח לכם יותר זמן למצוא את המעיל, ובסוף כל הדברים מוצאים עצמם על הרצפה.

5. אין מקום לנעליים

© depositphotos   © depositphotos

אפילו אם אתם מקפידים לשים את הנעליים במקום, בסופו של דבר כל המסדרון נראה כמו בלאגן. אם אין לכם מקום מיוחד לנעליים, יהיה הרבה לכלוך במסדרון בחודשי החורף. הלכלוך הזה יתפשט לחדרים אחרים ואז צריך לבלות זמן רב יותר בנקיונות.

6. מראות ענקיות בחדרים

© depositphotos

הרבה פעמים יש בחדרי שינה מראות גדולות בגלל שהן על הארונות. הם יכולים לגרום לחדרים קטנים להיראות הרבה יותר גדולים. עם זאת, הם דורשים ניקוי באופן תדיר. אם יש לכם הרבה אור בחדר – האבק יהיה בולט יותר על המראות.

 

7. טפט בהיר על הקיר

© depositphotos

טפטים בהירים באמת גורמים לבית להיראות גדולים יותר, אבל למעשה הם רק גורמים להרבה בעיות. קירות בהירים, במיוחד במקומות בהם אנשים מחליפים נעליים ומעילים, הופכים לאפורים ולמלוכלכים כשהסתיו מגיע, ואז המסדרון נהיה מלוכלך. חוץ מזה, מאוד קשה לנקות טפטים ולשמור עליהם נקיים. תאלצו לבזבז הרבה זמן על ניקיון ובסופו של דבר תאלצו להחליף את הטפט.

8. קולבים מחוט ברזל

© depositphotos

הקולבים האלה עלולים לפגוע בבגדים שלכם, ולגרום לסימני מתיחה בבדים.

9. מדפים פתוחים

© depositphotos   © depositphotos

אחד מהדברים הפופולריים שיש לאנשים במטבח זה מדפים פתוחים. לרוע המזל, הם צוברים המון אבק. האבק הזה מתערבב עם שמן ואז קשה לנקות אותו. המדפים האלה ומה שעליהם צריכים לעבור ניקוי קבוע, או שהאבק יהיה ממש נראה. עוד אפקט שלילי למדפים פתוחים הוא הצורך לשים עליהם דברים מדוייקים, כי אחרת זה ייראה בלאגן.

10. שולחנות נפתחים

© depositphotos   © depositphotos

הרבה אנשים קונים שולחנות נפתחים למקרה שיגיעו אורחים. אבל אורחים פעם רק פעם בכמה חודשים. בינתיים, הם תופסים הרבה מקום וצוברים אבק. בסופו של דבר זה הופך להיות אביזר ריהוט מגושם שנעשה בו שימוש רק פעם בחצי שנה באירועים מיוחדים.

11. מראה גדולה בשירותים

© depositphotos

מראות גדולות בשירותים, שמתחילות ממש מעל הכיור, מתכסות מהר מאוד בשפריצים של מים, וזה לא מאוד נוח לנקות מראות כמה פעמים ביום. חדר השירותים ייראה מלוכלך.

12. אהילים כהים

© depositphotos

אהילים כהים לא מאפשרים לאור לעבור דרכם היטב, ואז החדר תמיד נראה קצת חשוך יותר. כדי לפתור את הבעיה הזאת, אתם יכולים לנסות ולרכוש את הנורות הגדולות והחזקות יותר. אבל אז תבזבזו יותר חשמל ותבזבזו יותר כסף וזיהום.

13. שטיח בדירה

© depositphotos   © depositphotos

לשטיחים מקיר לקיר יש אורח חיים קצר יחסית. אם יהיה לכלוך בנקודה אחת, תאלצו להביא מומחה שינקה אותו. אם אתם לא מצליחים להיפתר מהכתם, תאלצו להחליף את כולו – או להתרגל לחיות עם כתם.

איזה עוד דברים לא נוחים הייתם מוסיפים לרשימה הזאת? ספרו לנו בתגובות!

תורגם ע”י – צוות “היום גיליתי”.