ויראלי

מדהים! אם תאכלו שתי בננות ביום למשך חודש, זה מה שיקרה לגוף שלכם…

By john

September 29, 2020

כולנו רוצים לשמור על הבריאות שלנו, ובזכות כך אנו יכולים אפילו לצמצם את כמות צריכת המזון המעובד והמלאכותי הזמין לנו ברשתות המזון. הטבע מספק לנו מזונות טעימים ובריאים. אחד המזונות הבריאים אשר מפחיתים מחלות ותסמינים המזיקים לבריאותנו היא הבננה. זהו פרי המלא בויטמינים, חומרים מזינים וסיבים.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

אבל האם אתם רוצים ללמוד עוד על הפרי הזה? קבלו!

 

#1 בננה מסייעת בהתגברות על דיכאון בננה מכילה טריפטופן אשר הופך לסרוטונין בגופנו. תהליך ההמרה הזה עוזר לנו להישאר רגועים ושמחים.

#2 תרומה נפלא לשיער שלנו בזכות הבננה נטען כי בננות עשירות באשלגן, שמנים טבעיים, פחמימות וויטמינים המסייעים לרכות ולהחלקת שיערנו. בננה גם מגנה על האלסטיות הטבעית של השיער ומונעת שברים וקצוות מפוצלים.

#3 בננה נחשבת לספקית אנרגיה בננה נחשבת כמקור מצויין לאנרגיה בזכות היותה מלאה בויטמינים, פחמימות בעלות ערך גליקמי נמוך ומינרלים.

#4 בננה מסייעת בהפחתת בעיות אנמיה ( מיעוט או מחסור בדם) הבננה היא מקור עשיר של ברזל ומסייעת בהאצת תאי דם אדומים והפקת המוגלובין.

#5 מסייעת בויסות לחץ הדם בננות מכילות מעט נתרן והרבה אשלגן, לכן נחשבות למזון נהדר עבור הסובלים מלחץ דם ולאנשים בעלי בעיות הקשורות ללב.

#6 דיכאון הרמות הגבוהות של טריפטופן הן אידיאליות בטיפול נגד דיכאון. הן מומרות לסרוטונין, מה שגורם לכם להרגיש יותר רגועים ושמחים, כשמצב הרוח הכללי משתפר פלאים.

#7 עצירות מספר בננות יכולות ‘לפתוח את הסתימה’. יש בבננות מספיק סיבים כדי לגרום לתנועת מעיים שוב, מה שגורם לגירוי טבעי והרגשת שחרור.

#8 עצבים או PMS יש לכם מצב רוח רע או שאתם לחוצים? תאכלו בננה. היא תעזור לווסת את רמת הסוכר בדם. הן עשירות בויטמין B וזה גורם להרגעת מערכת העצבים מה שמוביל להרגשה רגועה וטובה יותר.

#9 הורדת חום גוף יום חם בחוץ? נסו לאכול בננה כדי להתקרר. הן יכולות להוריד את טמפרטורת הגוף, וזה עובד מצוין גם כשיש לכם חום.

תורגם ע”י – צוות “היום גיליתי”.