ויראלי

זאת הסיבה המפתיעה לבליטות על המקשים J ו- F במקלדת שלכם. לא היה לנו מושג!

By john

September 29, 2020

במהלך השנים האחרונות פיתוחים טכנולוגיים מרקיעים שחקים. לאחרונה, נכנסו לחיינו חידושים מרהיבים ומשמעותיים בתחום טכנולוגיות מסכי המגע, ביצועי המחשבים, וטכנולוגיה לבישה (כזו שניתן ללבוש).

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

בכל מקרה, ישנו אפיק אחד של טכנולוגיה ומחשבים שמשום מה נראה כאילו הוזנח. קשה להכחיש שהמקלדות לא נשארו בערך כפי שהיו. למרות שהן נראות מלוטשות במידה מה, הפונקציונליות המקורית שלהן היא די בסיסית.

אבל אפילו אם תחשבו על עצמכם כעל "גורואים של מקלדות", כאילו אתם מכירים את המקלדת שלכם לפני ולפנים…אבל האם כך הדבר? היא עלמה מלאת מסתורין והפתעות עליה אתם מקלידים ויושבת מולכם כל היום בעבודה.

למעשה, אני מתערב שישנם דברים רבים הנוגעים למקלדת הישנה והחביבה שאתם אפילו לא יודעים. מדוע סידור האותיות qwerty נמצא בסדר שהוא נמצא? אבל זה סיפור לפעם אחרת.

בכל מקרה, יש משהו אחר שעוד לא קלטתם לגבי המקלדת שלכם, ואני רק הבחנתי בזה לאחרונה, כשבהיתי במקלדת בחוסר אונים, ממתין שאצבעותיי יזוזו ויקלידו משהו כה מסעיר שאפילו ג'יי קיי רולינג תתפוצץ מקנאה ויהפוך אותי למיליארדר. אני עדיין מחכה. יום אחד, יום אחד.

 

אז תעיפו מבט במקלדת המחשב שלכם, האם אתם מבחינים בבליטות הקטנות על האותיות F ו-J? האם תהיתם לעצמכם מהי המטרה האמיתית של זה?

 

הכינו את עצמכם, זה הולך להיות מרגש.

https://2dayifound.com/wp-content/uploads/2020/09/j4xYE.jpg

לא, לפני שתגידו את זה, זה לא ברייל לעיוורים. אלוהים, מה חשבתם, שהם רק מקלידים J ו-F. הכוונה של הבליטות הללו היא לשפר את מהירות ההקלדה. למעשה, קפיטליסט אחד שאף להפוך אתכם לפרודוקטיביים ונוקטי יוזמה ככל האפשר. ערמומי.

אם תמקמו את ידיכם על המקלדת בפעם הבאה שאתם יושבים לשולחן העבודה שלכם, סביר להניח שהאצבעות המורות שלכם ינוחו על F ו-J באופן אוטומטי- היכן שהבליטות נמצאות.

בתנוחה הזו אצבעותיכם יגיעו בקלות ל-A,S,D ו-F, ובאותו האופן יד ימין תכסה את J,K,L ו-;

אלא אם כן יש לכם אצבעות עבות. במקרה הזה, אולי כדאי שתעשו משהו בנידון.

בכל אופן, הרי לכם.

*עובדה מעניינת, הבליטות הללו הומצאו בידי ג'ון אי, בוטיץ' כדי לעזור ולשפר את דיוק ההקלדה. אלוהים, בטח היו לה חיים עלובים אם היא חשבה על דבר כזה. מה אתם חושבים? מעניין אם היא עשתה מזה כסף?

הנה כמה עצות איך לשבת לשולחן העבודה כל היום מבלי להזיק לגב שלכם

כי כולנו יודעים כמה מציק יכול להיות לשבת כך.

בבקשה שתפו את פיסת האינפורמציה הזו עם החברים ובני המשפחה בפייסבוק. זה דברים כאלו שהופכים אתכם למעין נובע של מידע:)

תורגם ע”י – צוות “היום גיליתי”.