אישי

באיזה צבע ליפסטיק היית בוחרת? התשובה שלך תחשוף את כל האמת על האישיות שלך!

By john

September 29, 2020

האם אי פעם תהיתן מדוע ניתן לגלות כל כך הרבה על אדם רק מלהביט בו? הבחירות שאנחנו מקבלים לפני שאנחנו עוזבים את הבית בכל יום עלולות להכיל בתוכן הרבה יותר משמעות ממה שאנחנו חושבים.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

האופן בו אנחנו מציגים את עצמו לעולם – החל מהבגדים שאנחנו לובשים ועד הדרך בה אנו מעצבים את הגבות שלנו – יכולים לומר רבות על האישיות שלנו הרבה לפני שאנחנו אפילו פותחים את הפה שלנו.

אז אנחנו לא צריכות להיות מופתעות מהעובדה שצבע השפתון שמישהי בוחרת יכולה לחשוף כל כך הרבה על עצמה. בעוד אנשים רבים מקבלים החלטה מודעת אם לשים שפתון או לא, לעתים קרובות הסיבה הלא מודעת מאחורי בחירת הצבע יכולה למסור מידע רב ומגוון.

המשיכו לקרוא את המאמר המושקע שהכנו עבורכם (ועבורכן) עם רשימת צבעי השפתון ומה שהם אומרים. בתור מישהי ששמה שפתון בגוון אפרסק, הייתי המומה כמה התוצאה שלי נכונה.

ובמקרה שרציתן לשנות את האופן בו אחרים תופסים אתכן, גוון הליפסטיק שלכן הוא המקום המושלם להתחיל ממנו.

איזה צבע שפתון אתן שמות? מה זה יכול לחשוף על האישיות שלכם? שתפו אותנו בתיבת התגובות אשר בסוף הכתבה.

1. אדום בהיר

שפתיים בגוון אדום בהיר מעבירות מסר נועז. הצבע הזה מקרין ביטחון עצמי ונינוחות כלפי העולם.

אם בחרתן בגוון אדום בהיר באופן לא מודע, אתן מראות לעולם שאתן נשים מלאות תשוקה. אתן נהנות שמעריצים אתכן, ולא אכפת לכן כשאחרים רואים את הצד החושני שבכן.

עבור אלו שחסר בהן את הביטחון העצמי והנינוחות, שפתון אדום יכול לעזור ולהפוך אתכן מפרח קיר לגרסה עוצמתית יותר של עצמכן.

2. סגלגל

בעוד אנשים רבים מפרשים את הגוון הזה בדרכים שונות, מדובר בצבע מושתק, אבל כזה המכיל בתוכו סגול ואפור.

שפתון סגלגל פירושו שליטה שקטה. הצבע הזה חושף שאת לא בהכרח בנאדם ראוותן, אבל את יודעת בדיוק מה את עושה. את מאורגנת וסבלנית. את מעדיפה לתכנן בזהירות מאשר לקבל החלטות נחפזות.

ייתכן ותרצי לשים שפתון בגוון סגלגל אם את מנסה לשכנע מישהו לעשות משהו, אך באופן בלתי מפורש.

3. אדום עדין

אדום עדין אומר כולו צניעות. אישה אשר שמה שפתון בגוון הזה מעדיפה כנראה להיות פרח קיר מאשר למשוך את מרכז תשומת הלב.

אם את מושיטה ידך כדי לקחת שפתון בגוון אדום, את אומרת לעולם שאת נמנית על הטיפוסים השקטים יותר. אבל זה לא אומר שאת משעממת. את בעלת חיים פנימיים עשירים ומגוונים במיוחד – אלא שייתכן וייקח זמן עבור אחרים לראות את זה.

כדאי לך לעטות על שפתייך את הגוון הזה לדייט ראשון. זה מאותת לאדם שמולך שכדאי לו להשקיע מעט יותר מאמץ אם הוא באמת רוצה להכיר אותך.

4. אפרסק

שפתון בוון אפרסק מספר לעולם איזה אדם טוב את.

הגוון הזה חושף שאת אדם נדיב ואדיב. אכפת לך עמוקות מהמשפחה והחברים שלך, ואת תמיד מגבה אותם. את יודעת להקדיש מזמנך, מהאנרגיה ומהאהבה שלך.

כדאי לך לשים שפתון בגוון זה אם תרצי לזכות ביחס אדיב מזרים. כשאחרים תופסים אותך כאדם אדיב, הם רוצים לנהוג בך בהתאם.

5. ורוד חם

שפתון בגוון ורוד חם משמעו שאת מובילה חיים רצופי הרפתקאות.

אם את שמה שפתון בגוון זה, פירוש הדבר הוא שאת לא מפחדת להראות לעולם את הצד הפראי שבך. סביר להניח שהמילה החביבה עלייך היא "כן". את אומרת "כן" להרפתקאות חדשות, אנשים חדשים, מזונות חדשים והתנסויות חדשות. ישנם רק דברים ספורים שמפחידים אותך.

אם את מרגישה שהחיים הופכים מעט שגרתיים ואת חוששת לקחת סיכונים, זה בדיוק הזה לנסות את הליפסטיק בגוון הזה. זה בהחלט יעזור לך לקחת סיכונים ולירוק לסכנה בפנים.

6. יין

שפתון בגוון יין מראה שאת בעלת יכולת פיתוי, במלוא מובן המילה.

את לא נחפזת להשיג את מה שאת רוצה, ומעדיפה לקחת את הזמן. את נהנית מהחיים על כל היבט שבהם, וזה מה שהופך אותם לאדם שיודע כיצד לחיות את הרגע. כשמדובר באהבה, את מעדיפה את הריגוש שבמרדף על פני כיבוש מהיר.

הצבע הזה עשוי להיות מושלם עבורך אם את מרגישה שמערכת היחסים שלך מתחילה להעלות עובש. גוון היין עשוי לעודד אותך לחקור את הצד החושני שבך.

7. ורוד בייבי

אם את שמה ליפסטיק בגוון ורוד בייבי, את כנראה נהנית מהערצה.

גוון זה אומר לעולם שאת אוהבת דברים חמודים, וכאלה שניתן להתכרבל איתם. את אוהבת דברים מענגים מבחינה ויזואלית, ואת מתה על ילדים וחיות קטנות. את המאושרת באדם כשאת מבלה בחברתו של מישהו שגורם לך להגיד "אוווווו"…

כדאי לך לשים שפתון בגוון זה אם את מתקשה לעגל פינות. הגוון הזה יעזור לך להקרין משהו רך וחברותי יותר באישיות שלך.

8. אפור חום

שפתון בגוון אפור חום פירוש חיבור עמוק יותר.

אם את שמה שפתון בגוון אפור חום, פירוש הדבר הוא שאת מרגישה חיבור עמוק עם הטבע, בעלי החיים והעולם הסובב אותך. אין לך שום עניין בחוויות שטחיות או מערכות יחסים רדודות. את מוצאת משמעות בכל דבר בו את מתבוננת.

הצבע הזה יכול לעזור לך אם יש לך בעיה שאת חייבת להתייחס אליה ברצינות. זה מקרין שורשיות וחיבור, מעין גרסה אמינה יותר שלך מול האנשים שאת פוגשת.

9. צבעים ייחודיים.

כחול, ירוק, צהוב או כל גוון פראי אחר של שפתון פירושו יצירתיות.

כשאת שמה שפתון בגוון ייחודי, את מראה לעולם שיש לך דמיון חי ופורה. ייתכן שאת מופנמת או מוחצנת, אבל יצירתיות ודרייב אמנותי מהווים חלק משמעותי בחייך. את לא חוששת לחשוב מחוץ לקופסה או שמא מישהו יתייג אותך כ"שונה".

הצבעים הללו עשויים לסייע במיוחד לאדם שאכפת לו יותר מדי מה חושבים עליו אחרים. שימי על עצמך שפתון כחול ותשכחי ממה שיש לעולם סביבך להגיד – את הכי משנה מכולם!

10. שחור

שפתון שחור לא אומר שאת אדם שלילי או מרושע, אלא רומז שיש בך גם צד אפל.

ייתכן מאוד ויש לך חוש הומור אפל וקשה לבדר אותך. את חושבת שצבעים בהירים זולים מדי ומושכים תשומת לב. את מעדיפה סרטי נישה, מוזיקת אינדי, וספרים שנכתבו ע"י אנשים בעלי אופי מרדני.

זה יכול להיות כיף במיוחד לחקור את הצד האפל שבך. שפתון שחור וחליפה שחורה יכולה לעזור לך במיוחד, אם בא לך להתחבר לצד האפל שבתוכך.

גוון השפתון שאת בוחרת יכול לומר רבות על האישיות שלך. זוהי רשימה כיפית שמטרתה לשמש לך תזכורת: האיפור שאת שמה יכול לומר הרבה יותר ממה שאת חושבת.

תורגם ע”י – צוות “היום גיליתי”.