היום גיליתי

10 הטעויות האלו יהרסו את מערכת היחסים שלכם לאט ובוודאות!

אם לדבר סטטיסטית, אחוז הגירושין והפרידות הוא גבוה יותר מאחוז מערכות היחסים המוצלחות והמאושרות.

בימינו, נישואין איבדו את האמינות שלהם והדור הצעיר נוטה להתרחק מההליכים המסובכים הנגרמים כתוצאה מחוסר ההסכמה בגלל דעות מנוגדות הקשורות בסגנון החיים. למטרה הזו, אנחנו נעיף מבט ב-10 טעויות נפוצות שעשויות להחריב מערכת יחסים.

1. לצפות מהפרטנר שלכם להשתנות בגללכם – דבר אחד בטוח-אף אחד לא מושלם, וכשאתם מצפים מהפרטנר שלכם להשתנות בהתאם לרצונות שלכם, זה עשוי ליצור בעיות. כלומר, אפילו אם הצד השני מבטיח להשתנות בגלל האהבה, זה לא אומר שזה יהיה כמו שדמיינתם את זה.

ישנה אפשרות גדולה שיצוצו בעיות אחרות שישפיעו לרעה על מערכת היחסים שלכם. לכן, תמיד קבלו את הפרטנר שלכם בדיוק כמו שהוא/היא, אלא אם כן מדובר בהרגל רציני.

2. מוכרחים תמיד לנצח בוויכוח – אנשים רבים הרבה במטרה להוכיח את הטענות שלהם. מדובר אך ורק באגו שמנסה לשלוט. בכל מקרה, עדיף להציג את ההשקפה ונקודת המבט שלכם ולהציע פתרונות במטרה לפתור את הבעיה.

כשאתם לא עושים זאת, אתם רק מחמירים את המצב כי הבעיה נותרת ללא פתרון.

3. מרשים לצד שלישי להתערב – אחת הטעויות הנפוצות שזוגות עושים היא לאפשר לאדם שלישי להתערב במערכת היחסים שלהם, בין אם מדובר בבן משפחה או בחבר. אתם לעולם לא יכולים לדעת האם אותו אדם בוגר מספיק כדי לפתור את הבעיה שלכם.

לפעמים, הם יכולים אפילו להחמיר את הבעיה. רק אתם והפרטנר שלכם יודעים כיצד להתמודד עם בעיות במערכת היחסים.

4. מזניחים את הצרכים הפיזיים והרגשיים של הפרטנר – חשוב מאוד להבין מתי אתם מתחילים להזניח את הצרכים של בן הזוג שלכם, היא/הוא עשויים גם כן שלא להרגיש את הצורך להשביע את הצרכים שלכם, ואולי יחפשו מישהו אחר שישביע אותם.

זה יכול להרוס בקלות את מערכת היחסים שלכם.

5. שומרים טינה – לשים את הפוקוס על הדברים הטריוויאלים ולשמור טינה עלול להרע את מצב מערכת היחסים שלכם. כשאתם מתחילים להתווכח, פשוט הניחו לרגע לחלוף, מאחר ואין טעם לשמור טינה.

6. לא מכבדים את השוני ביניכם – אין שני אנשים דומים האחד לשני בכל העולם וההבדלים בין אנשים הם חלק מהטבע האנושי. לכן, חשוב מאוד לכבד את ההבדלים ביניכם כדי לשמור על מערכת יחסים בריאה.

7. לא מודים באשמה – רוב הזוגות מאפשרים לאגו שלהם לשלוט ולגרום להם לסרב ולהודות באשמה. בכל מקרה, אין שום דבר רע בלומר "סליחה". למדו להודות בטעויות שלכם ולהתנצל מעומק לב, אפילו אם האשמה לא באמת שלכם.

לעולם אל תניחו לאגו לשלוט באהבה שלכם. אם הפרטנר שלכם באמת אוהב אתכם, הם ילמדו גם כן להודות בטעויות שלהם.

8. חוסר תקשורת – תקשורת היא קריטית במיוחד להצלחת מערכת יחסים. לכן, כשאתם לא מתקשרים האחד עם השנייה, אתם נותנים לשתיקה לנצח וגורמים לסבל במערכת היחסים שלכם.

9. דעות שונות – לפעמים, פרטנר אחד רוצה להקים משפחה מהר ככל האפשר, בעוד הצד השני זקוק לזמן כדי להתכונן לסוג כזה של אחריות. לעולם אל תיחפזו וקבלו החלטות משותפות.

זה ישפיע על החיים של שני הצדדים ועדיף להימנע מקבלת החלטות שגויות שיגרמו לכם להתחרט מאוחר יותר.

10. אתם לא מקדישים זמן לעצמכם – מערכת היחסים שלכם צריכה להיות בעדיפות והיא מצריכה תשומת לב האחד כלפי השנייה. אם אתם רוצים גדול ולהתפתח, עליכם לתרום למערכת היחסים שלכם על בסיס יומי.

תורגם ע”י – צוות “היום גיליתי”.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version