היום גיליתי

15 דרכים בהם גבר אומר לך שהוא אוהב אותך מבלי לומר אפילו מילה

גברים הם יצורים מסתוריים, לפחות עבורנו הנשים. הם יכולים להיות משתפכים ממש כמונו הנשים (טוב נו, לפעמים), ובפעמים אחרות להשתתק. וישנו נושא אחד שגברים נכנסים למצב שקט הרבה יותר מאחרים. מהו הנושא הזה? אהבה, כמובן.

אהבת גורמת לכולנו להתנהג כמו טיפשים, גברים ונשים כאחד. בכל אופן, נשים נוטות יותר לבטא את הרגשות שלהן. זו פשוט הדרך בה אנחנו מתוכנתות. אנחנו אוהבות לשים את הכל על השולחן.

גברים, מצד שני, יראו לפעמים את האהבה שלהם כלפייך בדרכים לא מילוליות. החל מהדרך בו הוא מנשק אותך ועד עבור בכמה שהוא קשוב אלייך ועד היציבה שלו (מכל הדברים המטורפים), הגבר שלך מנסה לומר לך כמה אוהב אותך מבלי להשתמש במילה בת 4 האותיות יקרת הערך.

אבל את לא צריכה להמשיך לתהות, אבודה ומתבוססת בבוץ של "מה זה אומר? מה הייתה הכוונה?" כשהגבר שלך עושה משהו שמרגיש בעל ערך. כמו תמיד, החלטנו לעזור לך להבין.

ובהקשר הזה, הנה 15 סימנים עדינים בהם הגבר שלך מפגין כלפייך אהבה, מסודרים לנוחיותך. תיהני, והמשיכי להפיץ את האהבה!

1. נשיקות ארוכות ומלאות תשוקה

מי לא אוהבת נשיקות מוצלחות וארוכות? כשהוא מנשק אותך כל בכל פעם מחדש ומצליח לגרום לך להרגיש את אותה התשוקה שהוא חש, זה ברור שהוא קצת יותר ממתרגש להיות בחברתך.

2. החברים שלו אוהבים אותך

אם כל החברים שלו נוהגים בך בחיבה ונהנים מחברתך, אולי זה בגלל שהם יודעים כמה אושר את מסבה לחבר שלהם – וזה גורם להם לחשוב שאת מדהימה, בדיוק באותו האופן בו הוא תופס אותך.

3. קירבה אישית ואינטימית

את יודעת כמה מערער זה מרגיש כשאדם שאינך מעוניינת בקרבתו, מתקרב אלייך? זה ההפך המוחלט כשמישהו שאת מחבבת נוטה להיות קרוב אלייך, יותר מאשר הוא קרוב לאנשים אחרים.

4. מחייך אחרי שאתם מתנשקים

בטח, לא מן הנמנע שתחייכי אחרי שאת מנשקת מישהו שמחברתו את נהנית, אבל האם אי פעם הרגשת כאילו את קורנת בחיוב כשזה מישהו שאת אוהבת? אם את תופסת אותו מחייך חיוך רחב כל פעם אחרי שאתם מתנשקים, זה סימן טוב שהוא אכן נהנה מחברתך.

5. הוא מקשיב לך קשב רב

הוא אולי לא אומר הרבה כשזה מגיע למערכת היחסים שלכם ולרגשות שלו בעניין זה, אבל העובדה שהוא מקשיב לך קשב רב כשאת מדברת היא יוצאת דופן. הוא עשוי להישען קרוב יותר כשאתם משוחחים על משהו חשוב או יניד בראשו כשאת אומרת משהו נוקב, וכך מראה לך כמה המילים שלך חשובות עבורו.

6. שומר על תנוחה זקופה.

רובנו נוטים לשבת ברישול ולא לשמור על תנוחה יציבה כפי שאנחנו רגילים. בכל מקרה, אם את מנסה להרשים את האדם שאכפת לך ממנו מכולם ורוצה שהוא או היא יימשכו אלייך, את תשמרי על יציבה זקופה.

7. "סוחט" את ידך

פעם הייתה לי מערכת יחסים עם גבר שאהב להחזיק את היד שלי ולעתים קרובות היה מוחץ אותה כשהיינו מתגפפים או יוצאים עם חברים, אבל לא אהב כל סוג אחר של הפגנת חיבה זוגית. תמיד תהיתי לעצמי מדוע הוא כה מתנגד לזה, אבל אז הבנתי שבכל פעם שהוא "סחט" את ידי, הוא ניסה לומר, "אני אוהב אותך" בדרך פשוטה ושקטה.

8. מתקשר (או מסמס) ללא סיבה

לא כל האנשים עושים את זה כשהם מאוהבים, אז אל תיקחי את זה אישית אם הוא לא. עכשיו כשזה נאמר, זהו סימן המראה כמה בנוח הוא מרגיש בחברתך גם במצבים לא רומנטיים ממש כמו אלו הרומנטיים, ושהוא חושב עלייך לאורך כל היום.

9. הוא נשאר בסביבה

האם הוא אוהב לעשות דברים בחברתך בלי סיבה מסוימת? לדוגמה, במקום להיפגש למסיבת ארוחת ערב, הוא מעדיף לעשות איתך קניות לפני כך ששניכם תוכלו לבשל יחד. ע"י כך שהוא מבצע את מטלות הבית הפשוטות מראה כמה הוא מעוניין להיות קרוב יותר מאשר שני אנשים שיוצאים או שותפים למין.

10. יוצר קשר עין לעתים קרובות

כשאת בבר עם חברים, האם הוא יוצר איתך קשר עין מהצד השני של המקום ומחייך אלייך? זה מראה כמה, אפילו כששניכם עושים דברים שונים, הוא תמיד רוצה שתהיי מודעת כמה אכפת לו ממך.

11. מעביר את ידו בשיער

כשאנשים עצבניים, הם נוטים להעביר את ידם בשיער יותר מכרגיל. האם הוא עושה את זה לעתים קרובות כשאתם חולקים רגע רומנטי? אם כן, זה יכול להראות שהוא רוצה לומר לך משהו רומנטי אבל לא מוצא את המילים.

12. התנהגות משקפת (או "מראה")

האם הוא נוטה לנגוס באוכל שלו באותו זמן כמוך או לעשות דברים אחרים הזהים לשלך? זה עשוי להצביע אל איזופרקסיזם (isopraxism), או התנהגות תואמת שזוגות נוטים להפגין כשהם מתקרבים האחד לשנייה.

13. מתנות בעלות משמעות

כשאני אומרת "בעל משמעות", אני לא מתכונת ל"יקר". אני מתכוונת לכך שהוא משקיע מאמץ ומחשבה רבה כדי למצוא משהו שבאמת מתאים לאישיות שלך.

פעם היה לי בחור שנתן לי 3 זוגות של גרביים: אחד עם הדפס חמוד בטירוף, השני במיוחד בשביל מגפיים והשלישי לנעלי עקב. שבוע קודם לכן, נפצעתי בגלל שהגרביים שלי לא היו עבות מספיק לזוג המגפיים שרכשתי, אז זה היה ממש מתוק מצדו וסימן ברור שהוא מקשיב לי וזוכר.

14. צוחק לעתים קרובות

האם הוא חושב שאת מצחיקה ולא יכול להפסיק לצחקק כשאת עושה משהו טיפשי? מוזר עד כמה שזה יישמע, ככל שהוא צוחק לעתים קרובות יותר ומוצא אותך משעשעת, כך רצינית יותר רמת העניין וההתרגשות שהוא חווה במערכת היחסים שלכם.

15. נגיעות אקראיות

כשאתם במקום ציבורי, האם הוא מניח את אצבעותיו על הגב שלך כדי לשמור עליך קרובה? האם הוא מחזיק את ידך מעל השולחן כשאתם סועדים במסעדה? קרבה אקראית בעזרת מגע מראה שהוא רוצה לשמור על מגע פיזי, אפילו שלא מדובר בשום דבר מיני.

תורגם ע”י – צוות “היום גיליתי”.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version