ויראלי

שימו לב! 8 הרגלים שקשורים בדאודורנט שלכם ואתם חייבים להיפטר מהם!

By john

September 24, 2020

לא משנה באיזו עונה מדובר, לא משנה מה הטמפרטורה בחוץ, אנחנו מזיעים לאורך כל היום. ממש כמו משחת שיניים, דיאודורנט הוא חשוב וחיוני להיגיינה היומיומית שלנו – אבל כנראה שאתם לא משתמשים בו כראוי.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

זה לא מספיק פשוט לשים את זה בבית השחי שלכם בבוקר. באיזה דיאודורנט אתם משתמשים, מתי, ואיפה – כל אלה יכולים להיות גורמים משמעותיים בנסיון שלכם להפיק את המירב מהדיאודורנט.

אם אתם מוצאים את עצמכם מזיעים באופן חריג ומסריחים מאוחר יותר בהמשך היום, כנראה שאתם צריכים לתקן את הרגלי השימוש שלכם בדיאודורנט.

בדקו האם אתם עושים את אחד הטעויות הנפוצות האלו:

1. אתם לא שמים דיאודורנט לאחר המקלחת

דיאודורנט עובד הכי טוב על עור נקי. שטפו את כל הלכלוך והזוהמה במקלחת, ומיד לאחר מכן שימו את הדיאודורנט על מקור הזיעה. זה לא עושה טוב לגוף שלכם לשים שכבה של חומר נוגד זיעה על שכבה קיימת של זיעה.

2. אתם משתמשים בדיאודורנט רק פעם אחת

דיאודורנט הוא לא עניין של שכבה אחת וגמרנו. אפילו הדיאודורנט החזק ביותר לא מחזיק כל היום. תמיד שימו שכבה נוספת אם צריך. אל תשכחו לנקות את האיזור קודם לכן.

3. קנו את הסוג הנכון

אין גוף אחד שזהה לאחר. לכל אחד מאיתנו יש את הצרכים שלו, וזו הסיבה מדוע רוב החברות מציעות מגוון רחב של דיאודורנטים. אם אתם מזיעים בכבדות, ייתכן שתזדקקו לדיאודורנט בעל חוזק קליני מסויים. אם יש לכם עור רגיש, ייתכן ותזדקקו לכזה בעל מאפיינים היפואלרגניים.

4. ניחוח לא מתאים

"אתה מסריח" רוב מוצרי הטיפוח וההיגיינה מגיעים במגוון ניחוחות כדי לשמור על העור שלכם רענן ונקי. חשוב מאוד לנסות ולראות האם הניחוח של הדיאודורנט מתאים לשאר מוצרי היופי שלכם, כמו השמפו והבושם, כדי שהניחוחות לא יתנגשו. אפרסק ומנטה לא ממש הולכים יחד!

5. אתם לא מורחים דיאודורנט בלילה?

רוב האנשים נוהגים לשים דיאודורנט כחלק משגרת הבוקר שלהם, אבל כדאי מאוד שתשתמשו בזה גם בלילה. לשים דיאודורנט לפני השינה מבטיח תוצאות אופטימליות. הוא יפעל מיד, ויסתום את נקבוביות הזיעה שלכם בזמן שאתם חולמים.

6. מקלחת במקום דיאודורנט? לא ולא!

"אנשים יקרים שנוסעים באוטובוס:דיאודורנט מיועד לשימוש לאחר המקלחת, לא במקום" חומר דוחה זיעה הוא כלי עוצמתי, אבל הוא לא אמור להיות הדבר היחידי בו אתם משתמשים כדי לנקות את עצמכם., שום מותג או מגוון של חומרים דוחי זיעה יכול להחליף את היתרונות שבמקלחת. אז קדימה, שטפו את עצמכם – האנשים סביבכם יעריכו את זה.

7. לא יותר מדי

האם שמעתם פעם את הביטוי, "יותר מדי עלול להיות לא טוב"? ובכן, יותר מדי דיאודורנט יכול לגרום נזק מאשר תועלת. אם תשימו כמות גדולה מדי, ייתכן והעור שלכם ירגיש מגורה ומגרד, עקב הצטברות של כימיקלים.

8. לשים איפה שצריך

שוב, דיאודורנט מקומו על עור נקי ויבש. הוא זקוק למגע ישיר עם הנקבוביות שלכם כדי לפעול כהלכה. אם תשימו דיאודורנט על הבגדים שלכם, לדוגמא, לא תעשו דבר פרט ללהרוס אותם. כמובן, בית השחי שלכם הוא לא המקום היחיד שיכול להרוויח מהשימוש בדיאודורנט. קבלו את 7 האיזורים האלטרנטיביים האלו שלא יתנגדו למעט תשומת לב.

רגליים

דיאודורנט משאיר את העור שלכם רענן וחלק. הוא גם עובד כחומר סיכה מעולה אם אתם רוצים להחליק בקלות לזוג מכנסי הסקיני שלכם. שימו קצת על הרגליים שלכם וראו כיצד אתם מחליקים לתוך המכנס ללא בעיה.

מצח

המצח שלנו מזיע גם כן, ואין דבר מעצבן יותר כמו זיעה שנכנסת לנו לעיניים. אאוץ'! במקום סרט זיעה, נסו למרוח דיאודורנט שקוף ישירות על המצח, זה מעולה לאתלטים מזיעים.

ברכיים

בתי השחי שלנו מזיעים בקלות בגלל שהם לכודים בין הזרועות והגו שלנו. החלק האחורי של הברכיים שלכם לא יתנגד למעט תשומת לב. אם הברכיים שלכם מזיעות מישיבה ממושכת, מרחו מעט דיאודורנט כדי למנוע הזעה.

תחת החזה שלכן

"החזה שלי מזיע" נשים יקרות, כולנו יודעים כמה זה מעצבן, תוכלו למנוע הזעה באיזור הזה אם תרססו או תמרחו קצת דיאודורנט תחת החזה שלכן לפני שאתן מתלבשות.

עקבים

החלק האחורי של העקבים שלנו מועד לפורענות כשמדובר בשלפוחיות, ולהיכנס לתוך זוג נעליים חדשות יכול להיות כאב של ממש עבור כפות הרגליים שלנו.

לפני שאתם נועלים נעליים חדשות, שימו קצת דיאודורנט על העקבים שלכם. זה יעזור להקטין את החיכוך ולמנוע את אי הנעימות בזמן שאתם נועלים את הסניקרס המגניבות שזה עתה קניתם.

כפות רגליים

גם כפות הרגליים שלנו יכולות להסריח ולהזיע. לפני שאתם מכסים אותן בגרביים, שימו קצת דיאודורנט על החלק התחתון של כפות הרגליים שלכם כדי למנוע מהן להסריח. אתם תרגישו טוב יותר וגם הנעליים שלכם יריחו הרבה יותר טוב.

ירכיים

אם אתם לא אצנים, אם בטח מתמודדים עם שפשפות. החיכוך נגרם ע"י הירכיים שלנו ומוביל להזעה ולתחושה של חוסר נעימות בעור, מה שיכול להקשות עלינו בריצה. שימו קצת דיאודורנט בחלק הפנימי של הירכיים לפני שאתם רצים כדי להימנע משפשפת.

וודאו שאתם משתפים את הטיפים היעילים האלו עם המשפחה ובני החברים שלכם.

תורגם ע”י – צוות “היום גיליתי”.