היום גיליתי

בנות שימו לב! זה מה שהתחתונים שלכן חושפים על האישיות שלכם!

התחתונים שלך הם אחד הדברים הפרטיים ביותר וסוג התחתונים שאת לובשת חושף בדרך כלל משהו את לא רוצה לחשוף בפני אחרים. ההעדפות שלך וסוג התחתונים שבהם את מרגישה בנוח הוא משהו שנשאר סמוי וחבוי ולכן מעיד על חלק חשוב באישיות שלך.

הנה, אספנו עבורך את 10 סוגי התחתונים הנפוצים ביותר והם יחשפו רבות על סוג האישיות שלך. קדימה, נסי! בחרי את סוג התחתונים המועדף עליך ותחשפי את תכונת האישיות הדומיננטית שבך.

 

#1 T-String

אם זה התחתון המועדף עליך כנראה שאת מרגישה מאוד בנוח בעור שלך. את מלאת ביטחון, עצמאית, ואיש לא יכול לזלזל בך. הביטחון שלך מגיע מאמונה עצמית רבה שיש לך ואיש לא יכול להתחרות בביטחון שאת מקרינה.

#2 G-String

אם זה התחתון המועדף עליך את מסוג הנשים שיודעות בדיוק כיצד לשלב בין עבודה ותענוגות בקלות רבה. את מבינה את עצמך טוב מאוד ובטוחה באישיות שלך, לכן פירוש הדבר שאת מרגישה בנוח לחשוף את הבגדים שלך ועדיין יודעת בדיוק כמה צריך להסתיר.

אותו הדבר נוגע גם לאישיות שלך, כשאת יודעת בדיוק מה לחשוף ומה להסתיר מפני אנשים. האמת, תכונה נדירה במיוחד.

#3 חוטיני

אם זה התחתון המועדף עליך את מסוג הנשים האמביציוזיות, המונעות ומלאות המוטיבציה להצליח. לא אכפת לך ממעט חוסר נוחות כל עוד זה משרת את השגת המטרות שהצבת לעצמך ויש דברים מועטים בלבד שלא תעשי למען החלומות שלך.

המוטיבציה והתשוקה שלך מבדילים אותך מכל השאר וכוח הרצון שלך לרוץ את המייל הנוסף הוא מה שמגדיר אותך כאדם.

#4 טנגה

אם זה סוג התחתון המועדף עליך את אדם בעל טבע מסורתי אבל בעלת תודעה מתקדמת. את אוהבת לחיות חיים פשוטים וליהנות מהדברים הקטנים בחיים אבל בכל הנוגע להלך הרוח שלך, את מעודכנת ועכשוויות ואנשים יחשיבו אותך כבעלת ראש פתוח.

את מסוג האנשים שיכולים להסתדר רק עם אנשים כנים ובעלי חשיבה מתקדמת ושונאת את כל מי שמשגשג בזכות שנאה ודעות קדומות.

#5 ביקיני

ביקיני הוא מצוין כמעט עבור כל אירוע וזה תמיד רעיון טוב ללבוש ביקיני מתחת לבגדים. אם התחתון המועדף עליך הוא ביקיני אז את מסוג הנשים שאוהבות את האוויר הפתוח, את אתלטית ונהנית להיות במרכז ההתרחשות.

את תמיד מוכנה לכל אירוע ומרגישה מאוד בנוח עם הגוף שלך. לכן את אישה מינית ומשעשעת כשאת רוצה, אבל גם רצינית ומעשית כשאת צריכה.

#6 חצוף

אם את מעדיפה תחתונים חצופים, כנראה שאת אדם חצוף בעצמך. את מסוג הנשים החכמות, המודעות, השנונות ובעלות חוש הומור מדהים. את יודעת להעניק בדיוק באותה המידה שאת יודעת לקבל ויש לך רוח ספורטיבית יוצאת מן הכלל.

לכן, את מסוג האנשים המשעשעים, מלאי הקסם ואינך מפחדת לנסות דברים חדשים.

#7 היפסטר

אם תחתוני ההיפסטר הם התחתונים המועדפים עליך כנראה שאת אישה מלאת הפתעות. ישנם היבטים רבים באישיות שלך שאנשים רבים פשוט לא מכירים. העובדה היא שאת הרבה יותר ממה שאת נראית והאישיות שלך מלאה רבדים שונים.

בדיוק כשמישהו חושב שהוא מכיר אותך, את מביאה היבט שונה באישיות שלך ומפתיעה אותם בדרך נפלאה ביותר.

#8 תחתוני בנים

אם תחתוני בנים הם התחתונים המועדפים עליך את אישה שיכולה לערבב בין חוצפה וקלאס ואף לעשות את זה טוב מאוד. את בעלת אישיות מוחצנת ויודעת להתמנגל עם הסובבים, לבלות, ופשוט להיות מי שאת! אבל את יכולה גם להראות צד יותר הדוק באישיות שלך.

לכן, את מישהי בעלת קסם מדהים כשאת רוצה, אבל גם יודעת לעמוד על שלך אם הסיטואציה דורשת זאת ממך.

#9 קלאסי קצר

אם תחתונים קלאסיים קצרים הם התחתונים המועדפים עליך אז כנראה שאת אישה פרקטית מאוד ובעלת גישה פונקציונלית לחיים. תחתונים כאלה עוזרים לשמור על גזרה חצופה, לכן, את אוהבת להרגיש בנוח אבל התחתונים הללו מעידים עליך שאת גם מעשית.

פירוש הדבר הוא שאת מסוג האנשים שיודעים לשמור על קור רוח במצבים קשים ולחשוב על פתרונות, יותר מאשר להילחץ וללכת סחור סחור.

#10 – מותן רחבה (רטרו)

אם תחתון מסוג מותן רחבה (רטרו) הוא התחתון המועדף עליך, כנראה שאת מסוג אנשים שממש אוהבות להרגיש בנוח. את קלילה וכיפית מטבעך ולא ממש אכפת לך מה אנשים חושבים. את אוהבת להיות עצמך ומרגישה במיטבך כשאת בזון שלך.

את מסוג הנשים שיכולים להקל על כולם ומעדיפה לבלות זמן בצחוק ובבדיחות מאשר להיות רצינית לגבי החיים.

תורגם ע”י – צוות “היום גיליתי”.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version