אופנה

8 טריקים פשוטים של אופנה שכולם צריכים להכיר ומהר!

By john

September 24, 2020

1. הסרת כתמי שמן מחולצות

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

כתמי שמן או שומן על החולצה? השתמשו בטלק כדי להסיר את הכתם. כסו את האזור המוכתם לגמרי. לאחר 4-5 דקות צחצחו את האבקה עם האצבעות ותוכלו לראות במו עיניכם איך הכתם נעלם. לאחר מכן ניתן לכבס את הבגדים כרגיל.

2. מתיחת בגדים שהתכווצו

אם החולצה התכווצה בכביסה, כך אפשר להחזירה לגודל המקורי. מלאו כיור נקי או גיגית פלסטיק עם מים קרים. אין להשתמש במים חמים, כי אלה יהדקו את הסיבים אפילו יותר. שפכו 1/4 כוס מרכך שיער לכיור.

השרו את החולצה במשך 30 דקות ובעדינות מתחו אותה בחזרה לצורתה המקורית. המרכך מרכך את הסיבים ומאפשר למתוח את החולצה בחזרה לצורתה המקורית.

3. מתיחת נעליים הדוקות מדי

נעליים קטנות מדי? אפשר למתוח אותן באמצעות שקיות קרח. מלאו את שתי שקיות פלסטיק עם מים. בדקו שאין דליפות והסירו את כל האוויר מהשקית.

הניחו את השקיות בנעליים. שמרו את הנעליים במקפיא עד שהמים יקפאו לגמרי. פעולה זו עשויה להימשך בין 4 עד 8 שעות. המים בנעליים יקפאו, ירחיבו וימתחו את הנעליים שלכם.

4. נעלי עור נקיות

לצחצח את הנעליים בדרך זולה וידידותית לסביבה ע"י שמן זית זו החלופה הטבעית והבטוחה למשחות שמוכרים. קודם כל, הסירו את השרוכים בנעליים כדי לא ללכלך אותם בשמן.

עכשיו, באמצעות מטלית לחה נגבו את נעלי העור כדי להסיר את האבק והלכלוך. בשלב הבא מרחו את השמן זית על הנעליים. נגבו את הנעליים עם מטלית נקייה טבולה קלות בשמן זית עד שיבריקו.

5. ניקוי נעלי סניקרס לבנות

משחת השיניים עובדת נהדר לניקוי נעליים מלוכלכות. השתמשו במשחת שיניים לבנה שאינה ג'ל ובמברשת שיניים ישנה כדי למרוח איתה את המשחת שיניים על הנעליים.

הברישו את המשחה על הנעליים והשאירו אותן עם המשחה לכ -10 דקות. לאחר מכן נגבו את משחת השיניים באמצעות מגבת לחה וייבשו את הנעלים.

6. שימרו על הג'ינס לאורך זמן

השרו את הג'ינס במים קרים וחומץ במקום לכבס אותם. הוסיפו כוס אחת של חומץ לבן מזוקק לגיגית עם מים קרים והשרו את הג'ינס לכשעה. טכניקה זו נועלת את הצבע של הג'ינס ושומרת עליהם מדהייה.

7. הסרת כדורי חוטים מהבגד

כדורי חוטים הם היווצרות של כדורים קטנים על פני השטח של בדים. זה קורה בדרך כלל מבלאי וכביסות מרובות. כדי להסיר אותם מהבגדים הניחו את הבד על פני משטח שטוח ומתחו אותו.

לאחר מכן באמצעות סכין גילוח, גלחו בזהירות את הכדורים מהבד. הזהרו במיוחד סביב תפרים וכפתורים כי זה יכול לחתוך בקלות לתוך הבד.

8. תיקון כפתור רופף על החולצה

השתמשו בלק כדי לשמור על הכפתוריים מליפול ללא חוט ומחט. מרחו טיפה קטנה של לק על חוטים שחוקים. הקפדו לכסות את כל החוט על פני הכפתור עם לק, אבל אל תגזימו. תנו ללק להתייבש לפני שאת מסדרים את הכפתור.

תורגם ע”י – צוות “היום גיליתי”.