היום גיליתי

שימי לב! 4 דברים שאסור לך לעשות בזמן המחזור!

גברים מקבלים את העובדה שאנחנו יכולות להיות רגישות מדי "מדי פעם", ונוטות לסבול משינויים חדים במצב הרוח.

אז הנה כמה דברים שאסור לך לעשות בזמן המחזור.

מחקרים רבים מתמודדים עם הנושאים הללו (זאת אומרת, מה שקורה בתוך גוף האישה כשהיא מדממת).

בהתחשב בעובדה שהחידות הקשורות לגוף האדם רק הולכות ומתרבות עם הזמן, זה לא מפתיע שמומחים בתחום מסכמים עבורנו את האופן בו אנחנו צריכים להתנהג במצבים בריאותיים מסוימים, בין היתר עניין המחזור.

במקרה והגברים צודקים לגבי כמה "רגישות" אנחנו הופכות להיות בזמן המחזור, הנה כמה דברים שאת חייבת להימנע מהם בזמן הזה.

כושר גופני

בזמן המחזור אנו נוטות להרגיש נפוחות. ברגע שהמחזור נגמר, המצב יחזור לקדמותו.

אין מוטיבציה רבה להתאמן בחדר הכושר או לעשות כל פעילות ספורטיבית שהיא בזמן המחזור, אבל אם אתן כבר מחליטות להתאמן, השתדלו להימנע מכפיפות בטן, הרמת משאות כבדים (או כל מה שיפעיל לחץ על הגב), תרגילי בטן וגב תחתון וכדומה.

אלכוהול

כידוע, בזמן המחזור מתרחש שינוי הורמונלי מהותי בגוף האישה. אלכוהול לא עושה חסד עם השינויים הללו, ולכן כדאי להימנע ממנו בזמן המחזור כדי לא להחמיר את המצב.

בנוסף, אלכוהול משפיע מהר יותר כשאת במחזור, ונכנס למחזור הדם בקלות יתרה מאשר בימים רגילים (בהם את לא במחזור). ניתן להרגיש את ההשפעה כבר אחרי כוס אחת, אז אולי עדיף לשתות תה.

מזון מהיר

החולשה שאת חשה בזמן המחזור עלולה לגרום לך להרגיש עצלות, כבדות וחוסר חשק כללי, ובמקום לבשל תעדיפי להזמין מזון שמנוני ולא בריא מאחת מרשתות המזון המהיר. כדאי להימנע מכך, מאחר וזה רק עלול לגרום לנו להרגיש רע יותר.

קפאין

במקרה ואתם מכורות לקפה, אולי תמצאו את זה מאתגר – לא להיכנע ליצר במשך יומיים או שלושה. האמת היא, שקפאין עלול רק להחמיר את המחזור.

בנוסף, מומחים בתחום אומרים שקפאין יכול רק להחמיר את ההתקפים הוסתיים, ולמרות שגם סוגי תה מסוימים מכילים קפאין, הם עדיפים בהרבה על צריכה ישירה של קפאין. עליכן גם להתרחק ממשקאות אנרגיה או משקאות תוססים המכילים קפאין.

תורגם ע”י – צוות “היום גיליתי”.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version