היום גיליתי

שש סיבות נהדרות למה כדאי לקום ב-6 בבוקר!

אנשים טוענים לעיתים קרובות כי ישנו קשר בין אלו המשכימים קום והמצליחנים. הבלוגרית אגהוסה איילה מתעוררת כבר שנתיים ב-6 בבוקר, וטוענת שההרגל הזה שינה את חייה.

הנה שש סיבות מאת אגהוסה שיתנו לכם מוטיבציה להתעורר מוקדם יותר. אולי נהפוך למשכימי קום במהרה-אנו יכולים אם רק נרצה.

1. יהיה לכם זמן לגלות את האני הנסתר שבכם

אנשים רבים לא מגשימים את החלומות שלהם רק בגלל חוסר ריכוז. נורא קל להיות מוסחים ממטרות היום שלנו אם לא נתחיל לחשוב על מה אנו רוצים לעשות במהרה.

כפי הידוע, המוח שלנו עובד בצורה אפקטיבית יותר במחצית הראשונה של היום. השתמשו בזמן הזה לקחת את השליטה על חייכם ואל תניחו לרגשות לנהל אתכם.

2. יהיה לכם יותר זמן לתכנן את היום.

למשכימי קום יש את ההזדמנות לתכנן את היום שלהם מראש טרם היציאה לעבודה. ככל שתקדימו לתכנן את היום, כך תוכלו לנצל את הזמן ביעילות ובאפקטיביות.

יעילות יתר תתקשו להשיג בתכנון יום המחרת עוד בערב שקודם לו. רישום התכניות הוא לא הרעיון הכי טוב כשהמוח שלכם כבה ועמוס והדבר היחיד שאתם חושבים עליו הוא מנוחה ושינה.

3. הבוקר הוא הזמן הטוב ביותר לעבוד על השיפור העצמי

מי אמר שאתם חייבים לרוץ למשרד ישר אחרי שהתעוררתם? אנשים רבים מתלוננים שאין להם מספיק זמן למשפחה, לפנאי או לכושר.

אם התעוררת בשש בבוקר, יהיו לכם מספר שעות ללכת למכון הכושר טרם תחילת יום העבודה. כשאתם מתאמנים בבוקר, הגוף משחרר אנדורפינים. ההורמנים הללו משתחררים במהלך פעילות גופנית ומעניקים לנו תחושת אופוריה ואושר.

האנדורפינים שתקבלו בבוקר יספיקו בדרך כלל להפוך אתכם למלאי אנרגייה ומעודדים למשך היום.

4. תתחילו לאכול ארוחת בוקר.

לאורך חייכם, בוודאי שמעתם שארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביותר ביום. אם התעוררתם כמה שעות לפני העבודה, לא תפספסו אותה.

מחקר ע"י בית הספר לרפואה של ג'ון הופקינס בלומברג מראה כי ההרגל של ארוחת בוקר מלאה חשוב וחיובי מאוד לבריאותכם. בדיוק כפי שרכב זקוק לדלק כדי לנסוע, הגוף שלכם זקוק לאוכל כדי לתפקד כראוי, במיוחד בבקרים.

5. אנשים מצליחנים כבר עושים זאת!

מאמר במגזין ניו יורק על ג'ק דורסי, המייסד של טוויטר, טוען כי הוא מתחיל את יומו ב-05:30. גורזי מנצל את הזמן הזה למדיטצייה ולריצה בת 10 ק"מ.

טים קוק, מנכ"ל אפל, מתחיל השיב למיילים של שותפיו ב-04:30 בכל בוקר.

ריצ'ארד ברנסון, המייסד של קבוצת וירג'ין, הוא גם חובב בקרים מוקדמים. בראיונות איתו במגזין 'business insider',הוא אומר כי הוא מתעורר כל בוקר ב-05:45 וישר מתחיל לעבוד.

ראשית הוא עובד על המחשב, לאחר מכן אוכל ארוחת בוקר.

6. תקדימו את כולם בשתי צעדים

כפי שמראים מחקרים, ההרגל של להתעורר מוקדם יכול לעזור לכם לעורר את הפוטנציאל היצירתי שבכם. יתרה מזאת, הדבר מפתח את הביטחון העצמי שלכם: תתחילו לעבוד בעוד כל היתר ישנים.

אני למדתי לטפל בכל הדברים הכי פחות נוחים לפני 08:00 בבוקר. ההרגל הזה מותיר לי לנהל את שארית יומי עם אנרגיה גבוהה והרגשה שכל החובות המוטלות עלי בוצעו. ההרגל של לטפל בדברים לא נוחים מוקדם בבוקר מוריד את רמות הלחץ והחרדה שלי.

בנוסף, אם תוכלו לאמן את עצמכם לקום שעתיים וחצי מוקדם יותר,תרוויחו 150 דקות ביום,שהם 17 וחצי שעות שבוע, יותר מ-70 שעות בחודש,ו-840 שעות בשנה.

הבחירה בידיכם.

Photo credit: pinterest

תורגם ע”י – צוות “היום גיליתי”.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version