ויראלי

כשהמזלות הללו נמצאים במערכת יחסים, היא הולכת להיכשל ומהר…

By john

September 24, 2020

אין אב טיפוס אידיאלי למערכות יחסים מוצלחות. יש כל כך הרבה סוגי מערכות יחסים בין אנשים בעלי אופי ותכונות שונים לחלוטין, שמצליחות לשרוד לטווח ארוך למרות כל ההבדלים.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

כלומר, אין סוג של בן זוג שאנשים צריכים לשאוף למצוא. הכל תלוי בזוג ובמאמץ ובעבודה שהם משקיעים על מנת לגרום למערכת היחסים לצלוח את מבחן הזמן.

למרות שזה יכול להיות קשה לדעת מראש אילו מערכות יחסים יצליחו, קל מאוד לראות אילו מערכות יחסים פשוט לא נועדו לקרות. הכל כתוב בכוכבים!

גלגל המזלות יכול לחשוף הרבה על האופי שלנו- דברים שאולי לא היינו מגלים בעצמנו. אם נקדיש מספיק תשומת לב לסוגיה, נוכל לחסוך לעצמנו הרבה זמן ושברון לב, ופשוט לא להיכנס למערכות יחסים שלא היה להן סיכוי להצליח מלכתחילה.

אם אתם רוצים לדעת על אילו מזלות לא שווה לכם לבזבז את הזמן, פשוט תמשיכו לקרוא!

טלה וסרטן בני מזל טלה הם כנים ואומרים את שעל ליבם. הם נוטים לפעול על גחמות, פשוט כי ככה המוח שלהם מחויט. הם רוצים לפעול ללא מחשבה כיוון שהם מרגישים שאין טעם לבזבז זמן על מחשבה לפני מעשה כשיש כל כך הרבה דברים לעשות.

האופי הפזיז של בני המזל הזה יכול להיות יותר מדי בשביל בני מזל סרטן, שנוטים להיות מאוד רגישים ואוהבים שמתייחסים אליהם בכפפות של משי. לבני מזל טלה חסרה הסבלנות להתמודד עם דרישות שכאלו, וזוג של טלה וסרטן לא יצליחו לתפקד כראוי.

שור וקשת שור וקשת הם זיווג מתעתע. ייתכן שהם יראו כמו זיווג טוב על הנייר, המזלות האלו דומים, לא?

האמת היא ששור וקשת יוכלו להסתדר כחברים, אך מערכת היחסים בניהם עתידה להיכשל. בני מזל קשת לא יצליחו לספק לבני מזל שור את הביטחון והיציבות שהם צריכים במערכת יחסים רומנטית. לבני מזל קשת קשה להתחייב והנפש החופשי שלהם לא תאפשר להם להגיע לרמת מחויבות גבוהה.

תאומים ובתולה בני מזל תאומים ובתולה לא יצליחו להסתדר אחד עם השני גם אם חייהם היו תלויים בכך. הם לא היו מצליחים להיות חברים, שלא לדבר על זוג רומנטי, כיוון שהאישיות שלהם לא מתאימה אחת לשניה.

בני מזל מאזניים מתקשים בכישורי ארגון ותכנון, וחוסר הכיוון שלהם ישגע בני מזל בתולה, אשר ידועים בנוקשות שלהם ובכך שהם תמיד רוצים שדברים יעשו בדרך שלהם. האישיות השתלטנית שלהם תפריע לבני מזל המאזניים. בני המזלות האלו פשוט לא נועדו להיות ביחד!

אריה וסרטן בני שני המזלות האלה עתידים להיכנס למשחקי כוחות. שניהם נוטים להיות שתלטנים ורעבי כוח, ואף אחד מהם לא יסכים לוותר על העליונות לטובת האחר. בגלל זה, הם לעולם יתקשו להגיע לפשרה או הסכמה בכל נושא.

שניהם ירצו שדברים יעשו בדרך הספציפית שנראית להם הנכונה ולא יסכימו לפחות מכך. זיווג טוב לבני המזלות האלו יהיה אדם כנוע ובעל יכולת התפשרות והבנה.

גדי ודלי השניים האלו אולי נראים כמו זיווג משמיים, הם שניהם פרגמטים, חכמים, ויודעים איך הם רוצים שדברים יעשו. הבעיה היא שהם דומים מדי, ואף אחד מהם לא הולך לאהוב את התכונות האלו באחר.

בני שני המזלות האלו נוטים להיות קיצוניים וצריכים מישהו שונה מהם שיאזן אותם וירגיע את הצדדים הקיצוניים באישיות שלהם. אם בני המזלות האלה יהיו ביחד, הם ישתעממו במהירות וירגישו כאילו הם במערכת יחסים עם עצמם.

מאזניים ודגים בני מזל מאזניים אוהבים לרצות אנשים, בעוד בני מזל דגים הם חולמניים ובעלי דמיון מפותח. במקרה הזה, אף אחד מבני הזוג לא יוכל להישאר מקורקע ולעשות את הדברים שצריכים להיעשות. בני מזל מאזניים ודגים יכולים להיות חברים טובים, אך לא יצליחו בתור זוג רומנטי.

תורגם ע”י – צוות “היום גיליתי”.