ויראלי

גילינו 7 טריקים מגניבים שיעזרו לכם להפסיק להפליץ. אתם פשוט צריכים לעשות את זה…

By john

September 22, 2020

כולנו נאלצנו להתמודד עם החוויה המביכה הזו ולהפליץ בזמן האפשרי הגרוע ביותר, באמצע פגישה או מול זה שבו אנחנו מעוניינים? אתם פשוט רוצים שהאדמה תפער את פיה ותבלע אתכם. זה מריח רע, זה נשמע נורא, וכמעט בלתי אפשר להסתיר את זה. אבל כמה שגזים עשויים להיות מטרידים ומביכים, זה טבעי לחלוטין.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

הסיבות שונות, אבל לרוב זה תלוי במה שאתם אוכלים: שעועית, חומוס, כרובית וארטישוק הם דוגמאות למאכלים שמעודדים פלוצים. סיבות אחרות לפלוצים עשויים להיות קשורים ברגישות ללקטוז, תרופות מסויימות (כאלו שגורמים לשלשול) או אפילו מתח וחרדה. למעשה, ישנם כל כך הרבה דברים שגורמים להצטברות גזים בגוף שזה כמעט בלתי אפשרי לציין כאן את כולם.

 

אבל יש לנו חדשות טובות: ישנן כמה תרופות ביתיות שתוכלו להכין בעצמכם ויעזרו לכם להקטין את סיכוי להפליץ, והן באמת עובדות. בטח כבר יש לכם את כל החומרים הדרושים בארון המטבח.

 

1. קינמון קינמון מקטין את הנפיחות בקיבה, ולכן מונע היווצרות של גזים. הוא קל מאוד לעיכול: אתם יכולים פשוט להוסיף חלב ולשתות את זה. כך תעשו זאת…

חממו כרבע ליטר של חלב עד שזה רותח. כשזה חם מספיק, הוסיפו כפית קינמון, ערבבו וכבו את האש. שתו את התערובת בכל לילה לפני שאתם הולכים לישון. אם אתם מעדיפים, תוכלו להוסיף מעט דבש לתערובת כדי להמתיק את זה.

2. ג'ינג'ר ג'ינג'ר הוא קסם של ממש בכל הנוגע למרקחות טבעיות: הוא עוזר למנוע התקררות, מקל על כאבים ומתח, וניתן לעשות בו שימוש גם בטיפול בבעיות הקשורות לבטן ולמעי. ואם זה לא מספיק, תוכלו להשתמש בו גם כדי למנוע פלוצים! פשוט הוסיפו את זה לארוחות שלכם, או צרכו את זה כמשקה. הנה המתכון…

חממו כרבע ליטר של מים עם שתי כפיות של ג'ינג'ר טחון על מחבת והביאו לרתיחה על אש נמוכה. ברגע שזה רותח, תנו לזה להתבשל על אש קטנה במשך 10 דקות. לאחר מכן הסירו מהאש, תנו לזה לשבת במשך חמש דקות וסננו את התערובת. שתו את שיקוי הפלא הזה שלוש פעמים ביום ותהפכו נטולי פלוצים!

3. אלוורה בנוסף להיותו מעולה עבור כוויות, אלוורה יכול להקל גם על כאבי בטן ולהקטין את כמות הגזים. תוכלו לצרוך את הג'ל כמו שהוא או להוסיף למים חמים ולהכין תה.

4. זרעי חרדל בדרך כלל אנחנו חושבים על חרדל כרוטב שמוגש לצד המבורגרים ונקניקיות, אבל הזרעים מהם מכינים את החרדל הם למעשה תרופה מעולה כנגד גזים. פשוט הוסיפו אותם למזון שלכם או קחו שני זרעים בבוקר יחד עם מעט מים. בהדרגה, העלו את הכמות בכל יום עד שתוכלו לצרוך 12 זרעים ביום, אבל לא בבת אחת. נסו לקחת 4 בבוקר, 2 אחר הצהריים, 6 לפני השינה וכן הלאה.

5. זרעי קימל הזרעים הללו הם המפתח לטיפול בכל בעיות הקשורות בעיכול ובקַדֶּדֶת (כאב בטן עוויתי). שלבו אותם במשקאות כמו זה…

חממו כרבע ליטר מים והביאו לרתיחה. כשזה רותח, הורידו מהאש והוסיפו כפית של הזרעים. כסו ותנו לזה לנוח במשך חמש דקות. שתו לפני השינה.

הכמות האידאלית היא 3 כוסות ביום, אבל אל תאיצו בעצמכם!

6. שום שום הוא מזון חיוני מאוד לבריאות. הוא משפר את מחזור הדם, מוריד את רמות הכולסטרול ומתפקד כאנטיביוטיקה טבעית. אבל אם זה לא מספיק, שום מאיץ את חומצות הקיבה ומקל על העיכול, מה שעוזר למנוע פלוצים. תוכלו לצרוך את זה בכל דרך שהיא, אבל המתכון הזה המשלב כמון הוא טוב במיוחד כדי למנוע גזים…

קלפו שלוש שיני שום וחתכו אותן לחצאים. שימו מים, פלפל, כמון ושום בסיר והדליקו את האש. תנו לזה לרתוח במשך חמש דקות, הסירו מאש ותנו לזה לעמוד במשך חמש דקות. כעת סננו את הנוזל ושתו בטמפרטורת החדר 3 פעמים ביום.

7. חומץ תפוחים חומץ תפוחים הוא מעולה כתיבול לסלט, אבל ניתן להשתמש בו גם כדי למנוע פלוצים. כדי להפיק ממנו את המקסימום, הכינו אותו כך…

הוסיפו ארבע כפיות של חומץ תפוחים וכרבע ליטר של מים לסיר וחממו חמש דקות עד שזה רותח. הסירו את הסיר מהאש ותנו לזה להתקרר לטמפרטורת החדר. כעת אפשר לשתות את זה!

למרות שלהפליץ זו לא חוויה נעימה, זכרו שתמיד יש משהו טבעי שאפשר לעשות בנידון מבלי להיות נבוכים. אבל כדי להקל על החיים שלכם תוכלו לנסות את המרקחות הללו כדי למנוע מהגזים לדלוף ברגעים הכי לא נכונים. ובפעם הבאה שאתם שומעים צליל מוכר מגיע תחת השולחן בפגישה הבאה שלכם, לא תצטרכו לטמון את הראש בין הידיים במבוכה!

תורגם ע”י – צוות “היום גיליתי”.