היום גיליתי

שימו לב! זאת הסיבה שיש את הסמל הזה בכל מוצר שאתם קונים!

כולם יודעים ששום דבר לא יכול לחצוץ בין אישה לבין פריט האיפור החביב עליה – כולנו סוחטים כל טיפה של נוזל מבקבוקוני הפלסטיק האלו! אני יודעת שאני לא היחידה שלא ויתרה על שימוש בליפסטיק החביב עליה אפילו שהיה כבר ממש, אבל ממש ישן!

למרות שהדחף העז שלנו להמשיך להשתמש במוצרים האלו גובר עלינו, זה גם יכול להפוך אותנו לחולים מאוד.

 

דוקטור היידלי קינג, רופא עור מהספא הרפואי SKINNEY, מסביר עניין חשוב מאוד בנוגע לבריאות האישה, "כל המולקולות במוצרים האלו מתפרקים והופכים למשהו אחר, והגוף שלכן עשוי להגיב לכך".

הרופא מסביר וממשיך ששימוש במוצרי איפור ישנים מציב נשים רבות בסכנה לחלות בדרמטיטיס, שהוא למעשה זיהום של העור. דרמטיטיס בעור יכול להתפתח לאדמומיות, גושים, פריחה ואפילו שלפוחיות ונפיחות של העור, מסביר קינג.

אמא'לה! זה די מפחיד לחשוב שמוצרי הטיפוח בהם כולנו משתמשות עשויות להסב לנו נזק חמור.

קינג מדגיש את הנקודה הזו ומסביר שעלינו לחשוב מהי הסיבה בגינה אנו משתמשות במייק-אפ מלכתחילה, לדוגמא, רובנו מסתמכות על העובדה שמוצרי הקוסמטיקה האלו מגנים עלינו מפני נזקי השמש, אבל כשמדובר במוצר שפג תוקפו, הסיכויים שהמוצר מגן על העור מפני קרני UV דווקא קטנים.

נו, את כבר נחפזת לעבור על התוקף של מוצרי האיפור בשידה שלך? ופי! אני שמחה שאת שומרת על הבריאות שלך. אם את לא כל כך בטוחה האם המוצר בו את משתמשת פג תוקף או לא, תני לי לתת לך עצה קטנה!

העיפי מבט בצדו של בקבוק המייק אפ וחפשי את סימן התוקף – זה נראה קצת כמו מיכל קונסילר פתוח!

נכון שזה עשוי להיות קשה לזרוק מוצר יקר שקנית, אבל הכאב הפוטנציאלי והחשבונות הרפואיים הם הרבה יותר גרועים.

יש לך סיפור זוועה שנגרם כתוצאה משימוש בתכשיר טיפוח שפג תוקפו? מה המוצר החביב עליך? ספרו לנו על המחשבות שלכן בתיבת התגובות שבהמשך ושתפו את זה עם כולן!

תורגם ע”י – צוות “היום גיליתי”.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version