ויראלי

פסיכולוגים מצאו: 15 דרכים לגרום לו להתאהב בך בקלות!

By john

September 22, 2020

אהבה אמיתית היא כה נדירה, כה נהדרת, אם אתה נתקל בה בכל צורה שהיא, אתה צריך להוקיר אותה." – גוונדלין קריסטי

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

כולנו מדברים על אהבה ועל איך היא גורמת לנו להרגיש, אבל מה היא בעצם ההגדרה של אהבה.

 

ע"פ דוקטור טוד ב. קאשדן, פסיכולוג, מדען וסופר, אהבה היא הרחבה של עצמך. היא שיתוף הדדי של שני אינדיבידואלים אחד בחיים של השני, בפן הערכי, החברתי והכלכלי. מהות האהבה אינה וויתור למען הצד השני, אלא אמון שמאפשר לאדם אחר גישה מוחלטת לכל המשאבים שלך.

זה יכול להיות קשה להשיג את תשומת ליבו של הבחור שאת מעוניינת בו. את רוצה להראות לו שאת כל מה שהוא אי פעם רצה ותוהה איך עושים את זה. השחקניות בקומדיות הרומנטיות גורמות לזה להיראות כל כך קל, אבל לא קל לתרגם את המעשים שלהן לעולם האמיתי. יש מספר דברים שחשוב לזכור כשאת מנסה לגרום לבחור להתאהב בך. אם תעקבי אחרי כל הצעדים הללו, אין סיבה שלא תצליחי!

15 דרכים לגרום לגבר להתאהב בך עד מעל הראש:

  1. תהיי את

בספרה "החיים שחיו כהלכה" כתבה הפסיכולוגית מרי לין: "אנשים שמעמידים פנים שהם מישהו אחר סבורים כי אם הם יראו מי הם באמת, הסביבה תדחה אותם. בעוד הם משחקים תפקידים, מחליפים מסיכות ומסתתרים, גובר וגובר הלחץ להעמיד פנים כאילו הכל בסדר".

את רוצה שבחור יתאהב בך- לא במי שהוא חושב שאת. הטריק של סנדרה די מסוף הסרט "גריז" לא יעבוד בחיים האמיתיים- תהיי את!

  1. תיראי במיטבך

את לא צריכה לעשות דיאטה או לשנות את צבע השיער כדי להיראות במיטבך. את רק צריכה לשים דגש על המאפיינים שהתברכת בהם ולוודא שאת הגרסה הטובה ביותר של עצמך. היופי שלך ייחודי לך, תשמרי עליו.

  1. תקשיבי לו

"יכולות תקשורת טובות" לא מסתכמות רק ביכולת לבטא את מה שאת חושבת, אלא גם בלדעת להקשיב. העיתונאית אירמה קורץ כתבה כי "לא משנה כמה גרוע המצב, תני לבן הזוג שלך הזדמנות לדבר. אנחנו נוטים לקפוץ למסקנות לפני ששמענו את הצד השני. אל תצעקי, תישארי רגועה- זה עושה את כל ההבדל. לעיתים קרובות אפשר לתקן מצבים רק ע"י הקשבה."

לגברים יש הרבה מה להגיד, וכשאת מראה שאת יודעת איך להקשיב, הם ירגישו יותר בנוח להגיד את שעל ליבם.

  1. תצחקי

מחקרים הוכיחו כי צחוק מדבק. כשאת צוחקת, את מעוררת שחרור של כימיקלים במוחו של בן זוגך שגורמים לו להרגיש טוב, ויכולים אף להיות ממכרים. אם את מנסה להשיג את תשומת ליבו של בחור מסוים, הדרך הכי טובה למשוך אותו היא פשוט לצחוק.

  1. גישה טובה

אנשים עם גישה רעה לרוב נתפסים כשליליים ולא נעימים. כשאת מפגינה גישה חיובית, בייחוד בעתות משבר, את נתפסת כבן אדם שכיף להיות בסביבתו. גברים ימשכו ליכולת שלך להישאר חיובית ושמחה.

על פי הקואצ'רית והסופרת סוזן ביאלי, "כשאת מתרכזת בלשפר את החיים של עצמך, את מביאה משב חיוביות לתוך מערכת היחסים. הפרטנר יתחיל להתייחס אלייך אחרת למרות שכל מה שעשית זה להשקיע אנרגיה בחיים שלך ובאושר שלך"

  1. תהיי מתוקה

כולם יכולים להיות עוקצניים לפעמים, אבל אין סיבה להיות עוקצנית כלפי הגבר שלך. תכבי את החלק הציני במוח שלך ותנסי להיות נחמדה. כל בחור ימשך לתכונה הזאת- אפשר לתפוס יותר זבובים עם דבש!

  1. תפלרטטי

אם את רוצה לגרום לבחור להתאהב בך, את צריכה להראות לו שאת מעוניינת, והדרך הכי טובה לעשות זאת היא לפלרטט.

יועצת הזוגיות ומנחת הטלוויזיה רייצ'ל דה אלטו הסבירה-  "פלרטוט הוא בעצם אורח חיים. כשאת מפלרטטת, את אומרת לעצמך- "אני מחבבת אותו, אני רוצה לגרום לו להרגיש טוב עם מחמאות ותשומת לב". את יכולה לשחק בשיער עד מחר, אבל אם את לא מוסיפה לזה גם חום, קשר עין, או אישיות, זה לא יעבוד."

גברים ימשכו באופן טבעי לנשים שנראות מעוניינות בהם. בנוסף, פלרטוט יכול להגביר את האינטימיות בקשר.

  1. תהיי מיוחדת

אולי נראה כאילו גברים אוהבים טיפוס מסוים, אבל אם תרשי לעצמך לשחות נגד הזרם ולהיות שונה, הגברים ששווים את זה ישימו לב אלייך.

  1. תהיי שנונה

את לא חייבת להסכים עם כל מה שהוא אומר. זה בסדר להתחיל דיון ידידותי ולאתגר אחד את השני. השנינות, החדות והדעות המוצקות שלך יגרמו לו לאהוב אותך אפילו יותר.

  1. אל תפחדי להיות פיזית

גברים לא תמיד צריכים להיות אלו שיוזמים מגע פיזי. הרבה גברים מעריכים אישה שתיזום חיבוק או נשיקה ראשונה. יועצת הזוגיות סרי קופר ציינה כי "פעמים רבות, אנשים הופכים לביישנים יתר על המידה ליד מי שהם מחבבים. צריך לשמר את האש וליצור רגעים אינטימיים קטנים במהלך היום שיאפשר לכם להישאר מעוניינים לאורך זמן."

  1. אל תחנקי אותו

אין ספק שהרצון להיות ביחד 24/7 מפתה, אבל תזכרי שכולם צריכים להיות לבד לפעמים. אם תתני לו חופש להיות עם עצמו, הוא תמיד יחזור אליך בסופו של דבר. אם תהיי תלותית, הוא כנראה לא יחשוב שאת האחת בשבילו.

  1. תני לו ליצור קשר

אם את רוצה לדבר איתו או לספר לו משהו, אין שום בעיה להת'שר. אבל לפעמים, הבחור צריך להרגיש כאילו הוא היוזם בקשר. אז אפילו אם את מתה להרים לו צלצול, תני לו ליצור קשר איתך. הוא ישמח לשמוע כמה את מתרגשת שהתקשר ויקשר אלייך יותר.

  1. תשמרי על קשר עין

קשר עין הוכח כאחת הדרכים האפקטיביות ביותר לגרום למישהו להתעניין בך. "כל מה שצריך זה קשר עין וחיוך! 3-4 שניות של קשר עין וחיוך לבבי יגרמו לרוב הגברים לגשת אליך. גברים ירצו לגשת לבחורה שלא תדחה אותם, והסימנים הלא מילוליים הללו יגרמו לו לדעת שהסיכויים שלו איתך גבוהים."

  1. אל תהיי נואשת

תנשמי! תרגעי! אל תרגישי כאילו כל החיים שלך תלויים במערכת היחסים הזאת. תוודאי שיש לך עיסוקים ותחביבים מעבר לזוגיות. אין ספק שאהבה היא דבר מדהים, ואין כמו לבנות מערכת יחסים עם הגבר שלך, אבל אם תיראי נואשת מדי, זה יגרום לו להתרחק ולחשוב מחדש על הקשר בניכם.

  1. תני לו סיבה לבטוח בך

כשגבר מתאהב בך, סביר כי הוא יחשוף בפנייך הרבה מהחולשות שלו. ע"פ מומחי הנישואים צ'רלס ואליזבת שמיץ, "אמון לא מופיע יש מאין, והוא הבסיס לכל מערכת יחסים מוצלחת ומאושרת. אנשים שנמצאים במערכת יחסים חיובית מצפים מבן זוגם לאמון מוחלט ומתייחסים אליו כעמוד תווך בזוגיות."

תהיי כנה ותשמרי על הסודות שלו. אם הוא יכול לבטוח בך, הוא יכול להתאהב בך.

לסיכום הדברים החשובים ביותר שאת יכולה לעשות כדי לגרום לבחור להתאהב בך הם להיות את ולהראות לו את הצדדים החיוביים שלך. כל עוד את מוודאת שאת בן אדם טוב ואדיב, אין סיבה שכל גבר שתבחרי לא יתאהב בך.

תורגם ע”י – צוות “היום גיליתי”.