ויראלי

6 סיבות מדוע אסור לכם להוריד את המים אחרי שאתם משתינים…

By john

September 22, 2020

כשהטבע נותן אותותיו וזה רק מספר אחד, איך נראה התהליך עבורכם? כמובן, כולנו עושים את דרכנו לשירותים, יושבים (או לא, אלא אם כן אתם גברים), ומשחררים לחץ. די פשוט, לא?

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

אבל אחרי שסיימנו, מגיע צעד די חשוב. להוריד את המים או לא? זו השאלה. ובכן, הנה 6 סיבות טובות למה כדאי לכם דווקא לתת לנוזל הצהוב לנוח במקומו…

 

1. זה יקר מים עולים כסף ורוב מערכות השירותים עושות שימוש בשלוש גלונים של מים להורדת מים אחת. נסו לדלג על כמה הורדות מים ותבחינו בהבדל בחשבון המים הבא שלכם. אם המצב הכלכלי דוחק, זוהי דרך אחת לחסוך בעלויות משק הבית.

2. זה משבש את השינה שלכם אם השינה שלכם מופרעת בקלות, רוב הסיכויים הם שאתם מתעוררים לעתים קרובות במהלך הלילה כדי להשתין. זה עשוי להיות מטריד אבל זו לא סיבה לדאגה. אתם יכולים להפוך את הטיולים הליליים האלו לשירותים פחות מטרידים אם לא תורידו את המים, מאחר והרעש של הורדת המים יכול לעורר אתכם אפילו יותר ויקשה עליכם לחזור לישון. הרעש גם עלול להעיר את שאר יושבי הבית ולזכות אתכם במבטי נאצה בארוחת הבוקר למחרת.

3. זה מזיק לסביבה מים רעננים הם משאב יקר ערך שהופך נדיר מדי יום. כעת זה הזמן להתחיל ולבזבז פחות מהמשאב יקר הערך הזה ולהימנע מלהוריד את המים כשאין צורך – זוהי התחלה טובה. חשבו בעצמכם: אם אתם הולכים להשתין 5 או 6 פעמים ביום ומורידים את המים בכל פעם – מדובר כב-18-20 גלונים של מים רק כדי להימנע ממעט נוזל צהוב בשירותים! זהו משהו שבהחלט שווה לחשוב עליו.

4. זה משפיע על לחץ המים והטמפרטורה זה קורה לכולנו בנקודה זו או אחרת. אתם נהנים ממקלחת חמה ולפתע המים הקרים תופסים אתכם לא מוכנים! מישהו ללא ספק משתמש בשירותי האורחים ולא ידע (או שלא היה אכפת לו) שמישהו מתקלח. למרבה המזל, רוב מערכות הצנרת המודרניות מעוצבות כדי למנוע את הבעיה הזו. ועדיין, למה לקחת את הסיכון, במיוחד אם אתם יכולים לחסוך מים ובכסף בתהליך?

5. שתן הוא למעשה מאוד נקי שתן הוא לא סטרילי לחלוטין, אבל הוא ללא ספק יותר נקי מהרוק שלכם. אין מה לחשוש מלתת לו לנוח בשירותים.

6. כשאתם מורידים את המים אתם מפיצים חיידקים רוב האנשים חושבים שלא להוריד את המים זה מגעיל. אבל המציאות היא שלהוריד את המים עשוי להפיץ יותר חיידקים מאשר לא. כשהמים מתחילים להתערבל בשירותים חלק מהם מתפזר על רצפת חדר השירותים. אתם אולי לא רואים את זה, אבל זה שם. המים מכילים שתן ובקטריה צואתית. אם אנחנו לא מורידים את המים, אנחנו שומרים על הבקטריות והחיידקים האלו בשירותים – במקום אליו הם שייכים.

אבל אם אתם חייבים להוריד את המים, הורידו קודם את מושב האסלה כדי למנוע מהחיידקים להתפזר.

אם אחת מהסיבות הללו שכנעה אתכם, התחילו בלדלג על כמה הורדות מים בבית. שירותים ציבוריים וחדר השירותים בעבודה, בכל אופן, הם סיפור אחר. אלא אם כן אתם מצליחים לדבר אל לבם של חבריכם לעבודה ולהסביר להם מעט על הסכנות הסביבתיות, אולי כדאי להוריד את המים בכל פעם. אבל זה לא אומר שלא שווה לנסות. ברגע שהם מבינים כיצד הם יכולים לחסוך כסף וגם לעזור לסביבה, הם עשויים להיות יותר פתוחים בעניין.

תורגם ע”י – צוות “היום גיליתי”.