אישי

שימו לב! זה מה שתנוחת השינה שלכם מגלה על האישיות שלכם!

By john

September 22, 2020

מצאנו מבחן פשוט שיכול לחשוף הרבה על האישיות שלכם. הוא מאוד ישיר. התבוננו בתמונות הבאות ובחרו את התנוחה בה אתם חושבים שאתם ישנים רוב הזמן.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

1. אם אתם לא יכולים להירדם מבלי להבליט את הברכיים החוצה בעודכם שוכבים על הצד, כנראה שאתם אנשים רגועים ואמינים. לא קל לפגוע בכם, ואתם לא חוששים מהעתיד. אתם מחייכים אפילו בבוקר חורף אומלל במיוחד, ומתאקלמים בקלות לכל שינוי שהחיים מזמנים.

2. אם אתם ישנים בתנוחה עוברית, כנראה שאתם חשים לעיתים קרובות את הצורך להיות מוגנים, מובנים, ומצפים שאנשים יבינו ללבכם. כשאתם ישנים כך, אתם למעשה מנסים לנתק את עצמכם מהבעיות איתן אתם מתמודדים בעולם שסביבכם. כדי לממש את מלוא הפוטנציאל הטמון בכם עליכם לצייר, ללמוד לרקוד או לכתוב בלוג.

3. אם אתם ישנים כשאתם שוכבים על הבטן, והידיים והרגליים שלכם בולטות מעט החוצה, אתם מנהיגים. אתם אימפולסיביים ולוקחים יוזמות, ומוודאים שיש סדר בחיים האישיים והמקצועיים שלכם. אתם מעדיפים לתכנן הכל מראש ולא מתים על הפתעות. יכולת ההתמדה שלכם וחוש האחריות עוזר לכם להצליח בגדול.

4. אם אתם ישנים על הגב, אז כנראה שאתם אנשים חיוביים שאוהבים את החיים, רגילים להיות במרכז תשומת הלב ואוהבים חברה טובה. אתם עובדים בהתמדה ועקשנות, אך בדרך רציונלית, ומעדיפים תמיד לומר את האמת. לאנשים שישנים בתנוחה הזו לעיתים קרובות יש אישיות חזקה מאוד.

5. אם אתם ישנים כמו חייל שעומד דום (או נותן "הקשב"!), כשאתם שוכבים על הגב עם הידיים לצידי הגוף, כנראה שאתם אנשים יציבים מאוד, שיודעים מה המטרות שלהם בחיים ונחושים מאוד להשיג אותן. אתם יכולים להיות נוקשים, פדנטיים ותובעניים, אבל מעל לכל – אתם דורשים מעצמכם המון.

6. אם אתם ישנים כמו אנפה (סוג של עוף), כשאחת הרגליים מורמות, רוב הסיכויים שיש לכם אישיות בלתי צפויה שנמשכת לעתים קרובות לכל סוגי ההרפתקאות, בעוד מצב הרוח שלכ יכול להשתנות כל כך מהר עד שהסובבים אתכם מתבלבלים. לעתים קרובות מאוד, קשה לכם מאוד להיות החלטיים ולבחור. באופן כללי בעבודה ובחיים האישיים, אתם מעדיפי יציבות, שלווה ושקט, ועושים הכל ביסודיות.

אם אתם ישנים בתנוחה אחרת מהתנוחות המצויינות למעלה, זהו סימן שיש לכם אישיות מרובת פנים, בעלת רבדים ועומקים שאפילו אתם כנראה לא מבינים.

תורגם ע”י – צוות “היום גיליתי”.