ויראלי

הזוג הזה קיבל שירות גרוע במסעדה. מה שהם השאירו על השולחן הותיר את המלצר בהלם טוטאלי!

By john

September 22, 2020

בנקודה זו או אחרת, כולנו חווינו שירות רע במהלך ארוחה בחוץ, במסעדה. זה מובן לחלוטין אם אנו מתעצבנים בעודנו גוועים ברעב ומחכים שמישהו ייגש לשולחן ויקח את ההזמנה שלנו. מה שיכול להיות גרוע אף יותר היא ההמתנה לאוכל שלכם, או אם המנות יוגשו קרות או לא באופן אותו ביקשתם. לסעוד בחוץ הינה חוויה שאמורה להיות נעימה ועליה אנו מוכנים לשלם יותר, אז קשה שלא להתעצבן אם השירות הוא פחות ממושלם.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

ב-27 בספטמבר, 2014, למקנזי וסטיבן שולץ הייתה חוויה שכללה סעודה בחוץ, אותה תיארו כ"די מחרידה". באותו הערב, הזוג החליט לסעוד במסעדת "קאזוקו סושי" ב- Cedar Rapids באיווה. מהתחלה, דברים לא הלכו חלק. הם המתינו במשך 20 דקות רק כדי לקבל מים. דברים לא הלכו והשתפרו, כשלקח 40 דקות למתאבן ויותר משעה למנה הראשונה. עם שירות כזה, מי יכול להאשים אותם אם היו פשוט עוזבים את הכל ופוסעים החוצה דרך הדלת? אז, כשהגיע החשבון ואיתו הזמן להשאיר טיפ, הזוג הימם את המלצר כשהותיר 100$ על חשבון שהיה 66.65$.

 

מקנזי צילמה את הקבלה ושיתפה בפייסבוק, טוענת ש"היה די ברור כי העניין הוא מחסור בצוות, ולא המלצר עצמו. הוא התרוצץ כמטורף ולא התנהג כאילו הוא מוטרד ע"י השולחנות. בנקודה מסויימת ספרנו 12 שולחנות בנוסף לבר. יותר משכל אחד יכול להתמודד מולו!"

כפי שמסתבר, מקנזי וסטיבן עבדו בעברם כמלצרים. למעשה הזוג נפגש לראשונה לפני שמונה שנים כששניהם עבדו במסעדת Bubba Gump Shrimp Co. הם ידעו מהחוויה האישית שלהם כיצד זה מרגיש להעניק ולקבל שירות כשיש מחסור בצוות, וששירות רע אינו תמיד אשמת המלצר. "כשישבתי שם וצפיתי בו רץ הלוך ושוב ומתנצל על ההמתנה, אמרתי לסטיבן…וואו, כך היינו אנו. ממלצרים שולחנות. אני לא מתגעגעת לזה כלל ומעולם לא אהבתי את העבודה הזו", אומרת מקנזי.

מאז שנטשו את עבודתם כמלצרים, הפך הזוג למוצלח ואמיד. מקנזי עובדת כעת כמפיצה עבור חברת It Works Global – חברה לטיפוח והזנת העור. סטיב עדיין עובד בעסקי המסעדנות, אך כיום הוא הבעלים הגאה של BBQ This! ב- Cedar Rapids. הם עשו דרך ארוכה שתחילתה בהסתמכות על טיפים ועד לפרנסה מכובדת ונאה, אך מעולם לא שכחו מנין באו. "אני רק משתפת זאת כתזכורת ידידותית כדי שתחשבו על הסיטואציה טרם תשפטו. ותמיד תמיד תמיד זכרו מאיפה באתם", אומרת מקנזי בפוסט שלה.

מאז ששיתפו את החוויה שלהם בפייסבוק, הוא שותף כ-250,000 פעמים נוספים. בראיון לעיתון, אמר הזוג כי לא חיפשו הכרה כלשהי על התשר שהשאירו. מטרתם הייתה פשוט לגרום לאנשים לשקול ולבחון כל מצב טרם יאשימו את האדם שעומד מולם.

זהו הפוסט שהפך לויראלי בעמוד של מקנזי: