היום גיליתי

פשוט מדהים: לא תזרקו יותר את קליפות הבננה אחרי שתקראו את זה…

בננה היא אחד הפירות הטרופיים הפופולריים ביותר. היא מכילה 3 סוכרים טבעיים – סוכרוז, פרוקטוז וגלוקוז, ועשירה בסיבים. הם מעניקים הזנה מיידית וכמות גדולה של אנרגיה – מחקרים מראים כי 2 בננות בלבד מספקות כמות אנרגיה המספיקות לפעילות מאומצת בת 90 דקות. לכן אין זה פלא, שהאתלטים הגדולים בעולם מחשיבים את הבננה כפרי מספר 1.

בכל אופן, הקליפה של הבננה חשובה לא פחות מהפרי עצמו!
קבלו רשימה של 7 דרכים להשתמש בקליפה, ומעולם לא תזרקו אותה שוב!

 

1. הלבנת השיניים – רוצים שיניים לבנות ויפות – השתמשו בקליפת בננה. שפשפו את החלק הפנימי של הקליפה על השיניים שלכם במשך שבועיים, ובקרוב תראו תוצאות.

2. הסירו יבלות מהעור – יש לכם בעיה עם הופעה מתמדת של יבלות על העור? הבעיה יכולה להיפתר בעזרת קליפה של בננה. בנוסף להסרת היבלות הקליפה מסייעת גם שלא יחזרו. הניחו חתיכה של בננה על היבלות, הצמידו בעזרת פלסטר או תחבושת ותנו לזה לעבוד במשך הלילה. חזרו על הפעולה עד להסרה מוחלטת של היבלות.

3. טיפול בפצעי בגרות ובקמטים – טיפול כללי בעור מתאפשר באמצעות קליפה של בננה. זה מצויין להפחתה של קמטים ואדמומיות מהפנים. הבננה מכיל נוגדני חמצון ומאפיינים מאטי הזדקנות, לחות והזנה לעור ואף תורמת לאלסטיות ולרכות של העור, במיוחד באזורים עם דלקת. הניחו על האיזור הנגוע ותנו לזה לעבוד במשך חצי שעה.

4. טיפול בפסוריאזיס – בננות לא מסוגלות לרפא את העור לחלוטין ממחלה, אבל הם יכולים להקל על הסימפטומים שלו הכוללים בין היתר גירוד ואדמומיות, ולהאיץ את החלמתו. שפשפו על האיזור הנגוע ותנו לזה לעבוד במשך 10 דקות.

5. משכך כאבים – בננות פועלות מצויין כמשככי כאבים. אם יש בגוף שלכם מקום כואב, שפשפו בעדינות בננה כנגד האיזור הנגוע ותנו לזה לעבוד במשך 15 דקות. בקרוב תרגישו טוב יותר.

6. מקל על עקיצות יתושים – אם נעקצתם על ידי יתוש, במקום לגרד ולהחמיר את הבעיה אף יותר, נסו להרגיע את האיזור עם קליפה של בננה.

7. ניקיון – קליפות בננה הן שומניות, בעלות מאפייני לחות ולכן אידיאליות לניקוי נעליים, רהיטים, כלי כסף ותכשיטים.

תורגם ע”י – צוות “היום גיליתי”.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version