היום גיליתי

זו הסיבה הגאונית מדוע אתם חייבים להשאיר מטבע במקפיא לפני שאתם יוצאים מהבית…

האם אי פעם חזרתם הביתה מחופשה, נסיעת עסקים או אולי סופ"ש עם המשפחה – ושמתם לב שהשעונים הדיגיטליים שלכם מראים את השעה הלא נכונה?

מהר מאוד אתם מבינים שהיה קצר חשמלי בבית בזמן שנעדרתם. אבל למעשה זה בלתי אפשרי לנחש כמה זמן זה ארך. לכן זה גם בלתי אפשרי לקבוע כמה זמן האוכל היה ללא קירור, התקלקל ואז קפא שוב.

 

האמנם?

בעקבות הוריקן מת'יו שהכה לאחרונה בחלקים נרחבים של ארצות הברית, אישה בשם שילה פולנקו ראסל משתפת טריק מתוחכם בפייסבוק עם כל מי שנאלץ להתפנות מביתו.

אבל הטריק הזה מיועד גם לכל מי שנעדר מביתו לתקופות ממושכות – כך לא תצטרכו לדאוג האם האוכל במקפיא שלכם עדיין טוב למאכל – או שמא כדאי לזרוק אותו.

הטריק טמון בשילוב של 3 כלים פשוטים אך אפקטיביים שיש לכל אחד בבית: ספל, מטבע ומי ברז.

בפוסט שפרסמה בפייסבוק וקיבל במהרה מאות אלפי תגובות ושיתופים, שילה מסבירה כיצד להמשיך. היא כותבת:

"עבור אלו מכם שחיים באיזור החוף ונאלצו להתפנות, בדיוק שמעתי את העצה המצוינת הזו. זה נקראה 'טיפ של ספל אחד'. אתם שמים כוס מים במקפיא. הקפיאו את זה ושימו מטבע על המים הקפואים, והשאירו במקפיא. כך, כשתחזרו הביתה לאחר שפוניתם תוכלו לדעת האם האוכל שלכם התקלקל לחלוטין ואז קפא שוב או שהוא נשאר קפוא בעוד אתם נעדרתם.

אם המטבע נפל לתחתית הכוס פירוש הדבר שהאוכל הפשיר ואתם חייבים לזרוק את זה. אבל אם המטבע עדיין בחלקה העליון של הכוס או באמצע, ייתכן שהמזון שלכם עדיין תקין. בנוסף, יהיה זה רעיון מעולה להשאיר את זה במקפיא כל הזמן ואם יש לכם קצר חשמלי מכל סיבה שהיא, תוכלו להשתמש בשיטה הזו.

אם אתם חשים אי נוחות מסוימת לגבי האוכל שלכם, פשוט זרקו אותו. הדבר החשוב ביותר הוא שתשמרו על הבריאות שלכם. בבקשה, שתפו את זה עם כל בני המשפחה והחברים שלכם".

פשוט, אפקטיבי – וללא ספק חוסך כסף. חבל להפסיק ערימות מזון שלא לצורך. שתפו את זה עם כל החברים!

תורגם ע”י – צוות “היום גיליתי”.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version