ויראלי

לא תאמינו מה מתחבא מאחורי הלוגואים שאנחנו רואים בכל יום…

By john

September 22, 2020

לוגואים רבים מכילים תוכן נסתר. זה בצורה של האובייקטים או במילים, ואפילו מאחורי הצבעים של הלוגו. ישנם לוגואים, כמו האריה של פג'ו, שגורמים לנו לרצות לבדוק מה הסיפור מאחוריהם.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

אנחנו חושפים בפניכם 10 לוגואים מפורסמים ואת כל הסודות שמאחוריהם.

 

1. פג'ו – אז ועכשיו

© Andshel / Wikimedia   © Depositphotos.com למרבה ההפתעה, כאשר פג'ו הוקמה, לא היה לחברה שום קשר למכוניות. היא התמחתה במתכת ובלהבים. באותם ימים, הלוגו של האריה נועד לייצג את החוזק והחדות של מוצרי החברה.

 

2. יוניליוור

© Unilever   © Unilever

בתוך הלוגו של חברת הענק, אפשר לראות כמה דרכים שבהן היא מנסה לשפר את החיים ברי הקיימא של כולנו. לדוגמא, אפשר לראות שיער שמייצג יופי ותחושת ביטחון.

3. סקודה

© SKODA

הלוגו שאנחנו מכירים היום נוצר בשנת 1926. הלוגו מייצג חץ ונוצות של אינדיאנים. עדיין לא ברור מה הוא מסמל, אבל ככל הנראה מדובר על תנועה וקידמה לעבר העתיד.

4. NBC

© NBC   © NBC

הלוגו הצבעוני של רשת הטלויזיה האמריקנית הוא למעשה צורה של טווס. הלוגו הצבעוני נוצר בשנת 1956 כדי לייצג את התפתחות השידור בצבעים, מתוך תקווה לעודד את האמריקנים לרכוש מכשירי טלויזיה צבעוניים. NBC הייתה מהחברות הראשונות למכור אותן.

5. קוויקסילבר

© The Met   © Quiksilver

הלוגו של קוויקסילבר זכה להשראה מעבודת חיתוך העץ של האומן היפני הוקוסאי, הגל הגדול של קנגאווה. הלוגו מכיל גל של טייפון ואת ההר פוג'י, והוא מסמל מצויינות ואותנטיות.

6. רוקסי

© Roxy

רוקסי היא חברת הבת של קוויקסילבר לנשים צעירות. הלוגו מכיר 2 לוגואים של קוויקסילבר במראה, שיוצרים צורה של לב. הלב נועד לתת ללוגו טאץ' נשי.

7. טוסטיטוס

© Tostitos

 

באמצע של הלוגו של חברת הטורטילה המפורסמת, ניתן לראות שני אנשים נהנים מצ'יפס של טורטיטוס עם סלסה. זה נועד להראות כיצד אוכל מסוג זה יכול לחבר אנשים יחד ברגעים משמחים.

8. הרשי'ז קיסס

© Hershey's

אם תסתכלו מקרוב על הלוגו של מותג השוקולד, ניתן לראות שיש הרשי קטן בין האותיות K ו-I.

9. באסקין רובינס

© baskin robbins

הצבעים של רשת הגלידריות המפורסמת אינם אקראיים. החלקים שבוורוד מייצגים את 31 הטעמים שיש לחברה להציע. הם מציגים את הלוגו בגאווה משום שהוא נוצר בשנת 1953, וזה היה די נדיר שלחברה יש כלכך הרבה טעמים.

10. המוזיאון של לונדון

© Museum of London

למרות שהלוגו לא נראה שונה מאשר אוסף אקראי של צבעים וצורות, ישנם כמה מתושבי העיר שמסוגלים לזהות את מה שעומד מאחוריו. הלוגו מייצג את האזור הגיאוגרפי של לונדון, שהלך וגדל במהלך השנים.

הכרתם כבר הסודות האלה? מכירים סודות נוספים של לוגואים אחרים? שתפו אותנו בתגובות!

תורגם ע”י – צוות “היום גיליתי”.