היום גיליתי

שימי לב! הנה סוג הגברים מהם את צריכה לשמור מרחק, על פי המזל שלך…

טלה: ה-21 במרץ – ה-19 באפריל
את צריכה לשמור מרחק מגברים דביקים. אלו שרוצים לבלות איתך על בסיס יומי ומצפים ממך לסמס להם חמש דקות אחרי שהם שלחו לך הודעה. את זקוקה למרחב שלך. את לא יכולה להניח להם להרגיש חוסר ביטחון בכל פעם שאת מחליטה ללכת לים באופן ספונטני מבלי להזמין אותם. את זקוקה למישהו שיכבד (ויעריץ) את העצמאות שלך.

שור: ה-20 באפריל – ה-19 במאי
את לא צריכה לבזבז את הזמן שלך על אנשים ילדותיים. את מציאותית ובעלת רגליים על הקרקע, ופירוש הדבר שלא אכפת לך לקחת שמיכה ולשבת תחת הכוכבים בלילה נעים. אבל אם החבר שלך מתלונן בקביעות על הנמלים שזוחלות דרך הקרקע והרוח שפורעת את השיער שלך, את הולכת להיות אומללה. את צריכה מישהו זורם, ממש כמוך. איך לך זמן לבכיינים.

תאומים: ה-21 במאי – ה-20 ביוני
את לא יכולה להיות עם שטיח. אם החבר שלך מניח לך להתחמק מרצח, את בודקת שוב את הגבולות של עצמך, ולבסוף גומרת במערכת יחסים לא בריאה לחלוטין. אז אם את רוצה משהו שמחזיק מעמד, את צריכה מישהו שיעמיד אותך במקום. מישהו שיצביע על כל הח#א שלך. מישהו שתכבדי ושלעולם לא תחשבי לפגוע בו.

סרטן: ה-21 ביוני – ה-22 ביולי
עם כל האהבה שלך לילדים רעים, את חייבת לשמור מהם מרחק. את לא הולכת לשנות אותם. את לא הולכת להיות זו שתשכנע אותם "להתיישב". הם הולכים להיות בעניינים עוד שנים רבות, אז אל תחשבי שהמשימה שלך היא להפוך ילד רע לבעלך. זה פשוט לא הולך לקרות.

אריה: ה-23 ביולי – ה-22 באוגוסט
את לא צריכה להיות עם מנהיג מלידה, בגלל שזה מה שאת בדיוק, ואין צורך שתצאי עם התואם שלך. אחרי הכל, את די שתלטנית, ושני אנשים שנותנים הוראות – זה לא כל כך עובד. הפיצוץ יהיה בלתי נמנע. בסוף אתם תשנאו האחד את השנייה. את צריכה מישהו שיודע לעמוד על שלו, אבל גם אחד כזה שלא יהיה אכפת לו לשבת בצד ולתת לך את המושכות.

בתולה: ה-23 באוגוסט – ה-22 בספטמבר
את צריכה להתרחק מגבר שמנסה להשכיב אותך לפני שהוא מציע לך לצאת איתו לדייט. את לא מחפשת סטוצים או יזיזים. אם כן, את הולכת להפסיד בקרב הזה. ורק אם יש לך מזל, אולי תקבלי מזה אורגזמה, לא יותר. אין מצב שזה יסתיים במערכת יחסים.

מאזניים: ה-23 בספטמבר – ה-22 באוקטובר
אסור לך להיות עם גבר פזיז וחסר אחריות. את זקוקה למישהו בוגר, שידחה הזמנה לצאת לשתות אם הוא עובד בבוקר למחרת. את עובדת קשה כדי לעשות כסף, ואת מצפה שהגבר שלך יתנהג דומה. זה לא יהיה הוגן שאת תביאי כסף הביתה בעוד החבר שלך מבלה עם החברים שלו, מבלי שיהיה אכפת לו מהעולם. את זקוקה למישהו אחראי כמעט כמוך.

עקרב: ה-23 באוקטובר – ה-21 בנובמבר
את לא יכולה להיות עם גבר רגיש. אחרי הכל, לעתים קרובות את אומרת דברים שנשמעים יותר נוקשים ממה שהתכוונת. אם הוא לוקח את הדברים הקטנים האלו ללב, זה הולך להיגמר בוויכוחים רבים. אז תחסכי לעצמך את הצרות וחפשי גבר עם עור של פיל. מישהו שיוכל להתמודד עם כל מה שתזרקי עליו.

קשת: ה-22 בנובמבר – ה-21 בדצמבר
את לא יכולה להיות עם מישהו שפוחד ממחויבות. את אדם לא סבלני, ופירוש הדבר הוא שאת אוהבת שמערכות היחסים שלך זזות מהר או לפחות בקצב אחיד. אין לך זמן לחכות לו עד שיחליט אם את האחת שלו. הוא צריך להבין את זה מהתחלה.

גדי: ה-22 בדצמבר – ה-19 בינואר
את צריכה להתרחק מאינטלקטואלים מדומים. אלו הם סוג הגברים שמבלים את כל היום שלהם ב"סטארבאקס", עובדים על המחזות שלהם, ואפילו ההודעות טקסט שהם שולחים לך מלאות בשגיאות כתיב ודקדוק. את גאונה, ואת צרכיה מישהו שיתאים לאינטליגנציה שלך. אחד כזה שמעמיד פני מלומד? פשוט לא הולך לעבוד.

דלי: ה-20 בינואר – ה-18 בפברואר
את לא יכולה להיות עם מישהו לחוץ, בגלל שבכנות – לא אכפת לך מה אף אחד חושב עליך. את אוהבת לעלות על הבמה ולשיר קריוקי, ואת אוהבת לצאת לרקוד. אם החבר שלך מוטרד מאיך שזה גורם לו להיראות, אף אחד מכם לא הולך ליהנות. אלא אם כן תוכלי להוציא אותו מהקונכייה שלו, את חייבת להתרחק מגברים שמעדיפים חליפות עסקים על בגדי ים.

דגים: ה-19 בפברואר – ה-20 במרץ
לעולם אסור לך לצאת עם אלכוהוליסט. את אוהבת לצאת ולבלות אבל זה העניין. את יכולה ליהנות גם בלי אלכוהול. את מסוג האנשים שצריכים לצאת עם מישהו שיראה בך גם חבר טוב. מישהו שלא צריך להזמין משקה כדי להירגע ולצחוק איתך. אם הוא זקוק למשקה כדי להיות מעניין, את לא זקוקה לו.

תורגם ע”י – צוות “היום גיליתי”.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version