היום גיליתי

מסיר אבנית בשיניים, מנקה פלאק בפה וכל זה באמצעות רכיב אחד בלבד…

בין אם אתם מעשנים או לא, סביר להניח שאתם רוצים להלבין את השיניים שלכם ולהיפטר ממצבורי הפלאק. מצבורים אלו נדבקים לשיניים שלכם. מומלץ מאוד להימנע מכך, כיוון שהדבר עשוי להזיק לשיניים שלכם.

אבנית השיניים והפלאק יכול להזיק לשיניים שלכם ולהוביל לתחלואות שונות כמו: שחיקת העצם, דלקת חניכיים או תרומבוזה (פקקת). אם תהיתם לעצמכם כיצד ניתן לנקות את האבנית והפלאק, אנחנו נעזור לכם.

 

אלו הם הפתרונות הטבעיים והאידיאלים עבורכם:

1. אלוורה
ניתן להשתמש באלוורה כדי לנקות את השיניים שלכם ולהסיר הצטברויות פלאק, ע"פ האתר Stylecraze. אתם יכולים להשתמש בג'ל עצמו, או לערבב את זה עם גליצרין צמחי, לימון וסודה לשתיה כדי להכין תרחיץ.

2. גבינה
אם אתם אוכלים גבינה, כמו גבינה שווייצרית או צ'דר, לפני הארוחות, תוכלו לעזור ולנטרל את החומציות שמשפיעה על ייצור הפלאק בשיניים שלכם.

3. תותי שדה ועגבניות
לפי האתר DIY Health Remedy, עגבניות ותותי שדה עשירים בויטמין C, וזו הסיבה מדוע מומלץ לשפשף עגבניות ותותי שדה כנגד השיניים שלכם. פשוט שפשפו ותנו לזה לעבוד במשך 5 דקות. זה יסיר מעט את הפלאק.

4. תאנים
זה ינקה את השיניים שלכם ויסיר את האבנית. קחו 3-4 תאנים ולעסו אותן בזהירות כך שבלוטות הרוק שלכם מגורות.

5. קליפת תפוז
תרופה ביתית נוספת להסרת הפלאק והאבנית היא שפשוף של קליפת תפוז ישירות כנגד השן. הניחו לזה למשך הלילה. קליפת תפוז תעזור לכם להילחם בבקטריה שיוצרת את האבנית ובנוסף גם תלבין את השן.

6. חומץ
לפי האתר DIY Health Remedy, שטיפת הפה בחומץ מסייעת להסרת הפלאק מהשן. עליכם לערבב שתי כפות של חומץ, כף אחת של מלח וכ-120 מ"ל של מים.

7. סודה לשתייה
השיטה הנפוצה והטובה מכולן היא סודה לשתייה. פשוט ערבבו כמות קטנה של סודה לשתייה עם מיץ לימון, פזרו על מברשת השיניים שלכם וצחצחו היטב. התרחיץ הטבעי הזה מסיר את הפלאק והצטברות האבנית מהשן שלכם. כך תזכו גם לשיניים לבנות יותר. לכן, זה מה שעליכם לעשות אם אתם רוצים שיניים יפות ובריאות יותר.

תורגם ע”י – צוות “היום גיליתי”.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version