היום גיליתי

לאהבה יש 5 שלבים: רק הזוגות הטובים ביותר עוברים את השלב השלישי!

בעיקרון, ישנם ישנם 5 שלבים של אהבה, אבל רוב הזוגות תקועים רק בשלב השלישי. רוצים לברר מדוע? חסרת נסיון באהבה, כתיבת הסיפור הזו גרמה לי לצאת מאיזור הנוחות שלי. התמודדות עם ענייני הלב היא משימה שדורשת מאמץ רב, ואני מורידה את הכובע בפני אנשים שמגיעים לשלב החמישי! *ישר כוח*

אני חושבת שתיהנו לקרוא את המאמר הזה, מאחר וכולנו משוטטים ברחבי הרשת מדי פעם ומחפשים אחר בידור ושעשוע, דעות של אנשים או סתם מנסים להעביר את הזמן. במאמר הזה יש הכל, ואני מקווה שתיהנו.

 

הצטרפו אלי, ונעבור דרך חמשת שלבי האהבה. היו סבלניים, הישארו איתי לפחות עד שנגיע לשלב החמישי.

שלב 1 – להתאהב

בנג'מין פרנקלין צדק כשאמר, "הערצה היא בתה של הבורות". זהו השלב הראשון של מה שמוכר לנו כ"אהבה". זהו שלב בו אנחנו אפילו לא מכירים את אותו אדם. זהו שלב בו אתם נסחפים ע"י משיכה. אתם מזהים את כל האיכויות בו או בה ומסמנים אותן ברשימה שלכם.

מאמינים ש"אהבה זה לנצח"

היו זהירים חבר'ה, ותנו לי להזהיר אתכם, לא כל הנוצץ זהב. זהו השלב בו אנו חושבים שזה הדבר הטוב ביותר שקרה לנו. חכו, עצרו לפני שאתם מזנקים! אל תתאהבו באופן עיוור.

שלב 2 – הזוג

האהבה מעמיקה, אתם מרגישים יותר ביטחון וחיבה ומוצאים את כל הסיבות מדוע מערכת היחסים הזו תחזיק זמן ארוך יותר. אולי אתם לא מקיימים יחסים מין פרועים, אבל לרוב אתם מסופקים.

אתם מרגישים בטוחים, כאילו יש מי שדואג לכם….

אתם מוערכים ומוקירים אתכם. ישנה מחשבה שזהו שלב האהבה האולטימטיבי, אבל, אתם עוד לא מודעים למפנה שעלול להתרחש בשלב השלישי. היו זהירים חבר'ה!

שלב 3 – תחילתו של הסוף!

זה השלב בו נראה כאילו הכל משתבש. ממש כאילו הקלפים נטרפים, כך מערכת היחסים שלכם מקבלת מעין תפנית משונה. דברים קטנים מתחילים להטריד אתכם. אתם מרגישים כאילו אתם מוקפים בבעיות.

התפכחות מאשליות

אתם מטילים ספק בהחלטה שלכם להיכנס למערכת יחסים מחייבת. כפי שנאמר בצדק, "כשאתם צועדים דרך הגיהנום, אל תעצרו". אני חושב שהמשפט הזה נאמר על השלב השלישי בלבד. רק כשאתם צועדים בכיוון כדי לגשר על השוני ביניכם, תוכלו להתקדם לשלבים מאוחרים יותר של אהבה.

שלב 4 – ליצור אהבה "אמיתית"

זהו השלב בו אתם מחלימים מהבעיות שלכם, אתם יורדים לליבת הדברים הגורמים לנושאים האלו. בשלב הזה בן הזוג שלכם אוהב אתכם ומנסה לקבל אתכם כפי שאתם.

הבנה

הם מבינים שההתנהגות הפוגענית שלכם לא נובעת מרשעות או חוסר אהבה, אלא בגלל שנפגעתם בעבר. אחד השלבים הטובים עד כה!

שלב 5 – כוחו של זוג

אתם רוצים להפיק תועלת מהכוח שיש לזוג ולשנות את העולם. יחד אתם מתכוונים להפוך את העולם למקום טוב יותר לאחרים. אלו המגיעים לשלב הזה, הם ברי מזל.

נוחות

המטרה הנכספת כבר הושגה, ואתם מרגישים בנוח האחד עם השניה. אתם לא רוצים לשנות שום דבר האחת בשני. אתם מרגישים שלמות.

אל תתנו לאהבה להוריד אתכם, רק להעלות אתכם!

תורגם ע”י – צוות “היום גיליתי”.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version