היום גיליתי

היא מורחת דאודורנט על הרגליים שלה. הסיבה? לא תאמינו כשתשמעו…

חומרים נגד הזעה ודיאודורנטים עובדים מעולה כנגד הריח והזיעה בבית השחי. אבל, האם ידעתם שישנם שימושים מגניבים אחרים לדיאודורנט שלא קשורים לבית השחי שלכם?

מנעו מהמשקפיים להחליק
אם המשקפיים שלכם מחליקות מגשר האף בגלל זיעה, נסו למרוח עליהם חומר נוגד הזעה. זה אולי יפתיע אתכם, אבל לפי WebMD, חומרים נוגדי הזעה הם מספר אחד במלחמה נגד זיעה בלתי מרוסנת! אז לא חשוב כמה חם יהיה בחוץ הקיץ הזה, המשקפיים האופנתיות שלכם תמיד יישארו במקום.

לא עוד שפשפת בעור
זיעה שמצטברת תחת קו החזה או מחיכוך הרגליים שלכם יכולה להיות לא נוחה, בלשון המעטה! לפי Livestrong, פריחה תחת המתפתחת תחת החזה נגרמת כשלחות נלכדת תחת העור. זה יכול לשמש קרקע פורייה לבקטריה וזיהומים. כדי למנוע מזה לקרות, מרחו חומר נוגד הזעה (אנטיפרספירנט) תחת החזה ומאחורי הברכיים שלכם כדי לשמור את האיזורים האלו יבשים וחפים מזיעה!

פותר את בעיית הריח בכפות הרגליים
אותו הדיאודורנט ששומר כי בתי השחי שלכם לא יזיעו יכול לסייע גם במקרה של כפות רגליים מסריחות! כפי שבדק הקולג' לפודיאטריה, לכף הרגל שלכם יש למעשה 250,000 בלוטות זיעה, והיא מזיעה יותר משאר חלקי הגוף שלכם. שגרת היגיינה יומית היא המומלצת ביותר. ספריי דיאודורנט יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר במקרה הזה. מרחו ישירות על כפות הרגליים שלכם, כולל הצדדים, ובנעליים שלכם שם ריח יכול גם כן להצטבר.

היפטרו מכל הפגמים בפנים שלכם
תוכלו לייבש את כל הפצעים השונים בפנים שלכם, כאלו הנגרמים מיובש וכדומה, ע"י שימוש בדיאודורנט מונע זיעה! אולי זה לא הפיתרון האידיאלי אם אתם רוצים להיפטר מחצ'קונים, אבל זה מקל על העניין אם אין לכם שום דבר אחר זמין. אותו פעולה מונעת זיעה שומרת על בתי השחי שלכם נקיים מאדמומיות או בעיות אחרות

היפטרו משלפוחיות טורדניות
שלפוחיות גדולות נפוצות בדרך כלל אצל אתלטים, טיילים, או אפילו אם אתם נועלים במקרה זוג נעליים חדשות. חיכוך תמידי של העור ומשטח הנעל יכול לגרום לשלפוחיות. דוקטור ג'סיקה וו אומרת לאתר Everyday Health ששלפוחיות מחמירות כתוצאה מלחות וחיכוך. חומר נוגד זיעה הוא מעולה כדי להימנע מהם תודות ליכולת שלו לספוג את הזיעה הטורדנית.

הימנעו משיער דביק
מזג אוויר חם ולח הוא האויב של כל אישה כשמדובר בשיעה שלה. לא רק שהלחות גורמת לקרזול, אלא שהזיעה סביב קו השיער והגב שלכן יכול לגרום לשיער להידבק אליך גם כן. שימוש בחומר דוחה זיעה (שקוף) על קו השיער שלכן יכול לפתור את הבעיה בשניות. הטריק הזה הוא חובה כשמדובר בחופשת הקיץ הקרבה!

הקלו על גירוי כתוצאה מגילוח
כשהקיץ אורב מעבר לפינה, זה הזמן לשים את בגד הים שלכם ולבלות ליד הבריכה או בים. כדאי להיפטר משיער טורדני ליד קו הביקיני, אבל לפעמים זה יכול להשאיר אתכן עם גירוי שנגרם כתוצאה מהגילוח. Cosmopolitan UK מציין כי דיאודורנט סטיק מסוג Dove על האיזור הזה יכול למנוע מאותן כוויות גילוח להופיע. וודאו שאתן משיגות את הדיאודורנט לפני שאתם משתמשות בסכין הגילוח!

הפסיקו להזיע בגב
לשבת על כיסא לזמן ארוך מדי במזג אוויר חם יכול להרוס את שמלת הקיץ הנחמדה שלכם, ע"י גרימת עיגול זיעה ענק באיזור הגב התחתון. בכל אופן, יש פיתרון גאוני! מרחו מעט חומר דוחה זיעה לאורך הגב התחתון שלכם (השתמשו בסוג השקוף). לפי Livestrong, האלומיניום כלוריד יאטום את הנקבוביות שעל העור שלכם וידאג שלא תזיעו בגב. נסו למרוח שכבה דקה של חומר מונע זיעה על הגב שלכם לפני השינה, כך תוכלו למנוע מראש היווצרות של לחות מיותרת שתגרום לחוסר נוחות ביום הבא.

החליקו בקלות לזוג מכנסי הסקיני ג'ינס
סקיני ג'ינס נקראות כך בגלל סיבה מסויימת – הן סופר הדוקות! כמה מאיתנו זקוקים לעזרה כדי להחליק לתוכן. בדיוק במקום הזה דיאודורנט יכול לחלץ אתכם ממקרה החירום האופנתי הזה! נסו למרוח מעט דיאודורנט (סטיק) לאורך הרגליים שלכם קודם. זה יתן אפקט חלקלק שיעזור לכם להיכנס לג'ינס.

האם יש לכם עור שומני? גלו כיצד דאודורנט מסייע בטיפול בברק הפנים!

זה עובד בכל מקום!
לא משנה אם אתן רוצות להעניק גימור מט למייקאפ שלכן או למנוע משלפוחיות להיווצר, חומרים מונעי זיעה ודיאודורנטים הם מצויינים לשימוש בכל הגוף! אל תשכחו שישנו הבדל בין דיאודורנטי שרק נלחם בריח, וחומרי מונעי הזעה (אנטיפרספירנט), שנלחם נגד זיעה וריח גם יחד. השתמשו בזה המתאים לכם!

תורגם ע”י – צוות “היום גיליתי”.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version