היום גיליתי

6 סימנים ברורים שיוכיחו שנועדתם להיות יחד!

אם לדבר בכנות, אני חושב שכולנו יכולים להסכים על דבר אחד – להיות מאוהב זה אחד החוויות הקסומות ביותר בחיים שלנו. והשאלות הבאות "צצות" בדרך כלל כשאתם פוגשים מישהו חדש:

– להישאר או לא להישאר?
– האם היא/הוא האחד/האחת?
– האם אנחנו מתאימים
– האם זוהי הנפש התאומה שלי?

ראשית, עליכם לדעת שאתם לא תמיד יודעים האם נועדתם זה לזו. לפעמים כל שדרוש הוא לקחת צעד אחורה ולפתוח את הלב למה שעומד בפניכם. במאמר הזה נראה לכם 6 סימנים שמצביעים על כך שנועדתם להיות יחד – אל תתעלמו מהם!

אתם מכבדים האחד את השנייה
כן, זה חשוב בכל מערכת יחסים. כן, ההערכה ההדדית מצריכה רמה בוגרת של אמון וכבוד (וכבוד דורש כנות). אני באמת חושב שצורתה ה"טהורה" ביותר שאהבה היא האופן בו אתם נוהגים האחד בשנייה במערכת היחסים, ובכבוד שאתם זוכים לו, כזה שמאפשר לכם לשתף דברים שלא תספרו לאף אחד. ואל תשכחו – כבוד הוא משהו שמרוויחים. כשאתם נמצאים במערכת יחסים המספקת הגנה וביטחון, מצאתם את הנפש התאומה שלכם.

יש לכם תחומי עניין משותפים רבים
את/ה והפרטנר שלך חולקים את אותה התשוקה לספורט, תחביבים או מטעמים קולינריים. כן, זהו סימן מדהים ולאריכות ימיה של מערכת היחסים שלכם.

אתם מספרים סודות האחד לשנייה
הרשו לי לשאול אתכם שאלה פשוטה – האם כבר חשפתם בפני הפרטנר את הפחד הגדול ביותר שלכם? אחד הדברים החשובים ביותר לחיזוק מערכת היחסים שלכם היא היכולת לבטוח בפרטנר ולהרגיש בטוח מספיק.

אתם לא מקנאים
אתה נהנים מהזמן שאתם מבלים יחד, אבל אתם גם זקוקים למרחב האישי שלכם. אין קנאה במערכת היחסים בגלל שאתם עדיין נשארים אינדיבידואלים. אין מועקה בשל חוסר בטחון מן העבר כיון שאתם מרגישים בנוח עם, או בלי הפרטנר שלכם כל הזמן. אתם מבלים זמן עם חברים ובנפרד. בכל פעם שאתם מתחברים בחזרה, הגמול הוא עצום. אין תלות הדדית או רכושנות. אתם משתוקקים להיות האחד עם השנייה, אבל חשוב גם להיות בעלי חופש לבטא את עצמכם ולהיות בעלי תחומי עניין שונים.

אתם רבים היטב
גבירותיי ורבותיי, כולנו יודעים (למרבה הצער) שאין זוג אשר חסין בפני וויכוחים. אבל, האם ידעתם שהאופן בו אתם מנהלים את הריבים או הוויכוחים הללו הם המבחן האמיתי למערכת היחסים שלכם? וזכרו – אם אתם מצליחים להגיע למסקנה תועלתנית בסופו של דבר בפעם הבאה שאתם מתקוטטים על התכנית בה תצפו בטלוויזיה, נועדתם להיות.

אתם משלימים האחד את המשפטים של השנייה
אם לדבר בכנות (שוב), זה עשוי להישמע כמו קלישאה, אבל כאשר שני אנשים מכירים זה את זה טוב מספיק לדעת מה האחר חושב, פירוש הדבר הוא שאתם יכולים להיות עצמכם, לחלוטין. אין דבר טוב יותר מלהיות עם מישהו שאוהב אותך בדיוק כפי שאת/ה. תודה על הזמן שלכם ואל תהססו לשתף את המאמר עם כל החברים ובני המשפחה שלכם. תודה רבה.

תורגם ע”י – צוות “היום גיליתי”.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version