ויראלי

כך תמלאו את החורים בשיניים שלכם בקלות ומבלי ללכת לרופא שיניים!

By john

September 21, 2020

ללכת לרופא השיניים כדי לסתום את החורים זה מיושן. צריך קודם לקדוח בשן ואז למלא אותה, וכמה אנשים יכולים לחוות את מה שנקרא "חרדת רופא שיניים". אבל, יש לנו חדשות טובות. אין צורך ללכת לרופא השיניים כדי למלא את החור. תוכלו לעשות את זה בבית.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

חור בשן

השיניים שלנו עשויות מארבע שכבות, שיכולות להנזק באמצעות החומצה בפה שלנו. השכבות האלו יכולות להתמוסס ואז נוצר החור.

סימפטומים

ישנם סימפטומים רבים שמראים אם השן שלכם נרקבת או לא. הסימפטומים הללו כוללים כתמים בשן, כאבים בעת האכילה, כאבים כלליים ורגישות למזון חם או קר. ניתן לטפל בכל זה ע"י ביקור אצל רופא השיניים ולמלא את החור. אבל, עבור אלו המרגישים מתח כתוצאה מהקידוח, יש פיתרון אחר.

מילוי חורים מבלי הצורך בקידוח

מחקר שנערך ביפן לאחרונה פיתח שיטה למלא את החור מבלי לקדוח. המחקר הזה כולל משחה, אשר דומה לאמייל המצפה את השן (שכבת ההגנה הנוקשה ועתירת המינרלים הידועה גם כשכבת השן הראשונה). סוג המשחה הזה ממלא את החורים מבלי צורך לקדוח בהם קודם. אז, שימו את המתח בצד, מעולם לא תצטרכו יותר ללכת לרופא השיניים כדי למלא חורים.

מאפיינים

המחקר מראה כי חורים אשר ממולאים במשחה הזו יציבים ונוקשים ממש כמו ההעתקים המתכתיים שלהם. בעזרת המשחה הזו, ניתן למלא את החור מבלי הצורך לקדוח בחלקי השן, אז הסיכוי בהתפשטות הריקבון יורדת משמעותית. שימו לב שיש להשתמש במשחה הזו בשלב הראשון של הריקבון.

כיצד להשתמש בזה

המשחה מכילה ריכוז גבוה של חומצה ומי חמצן, לכן היא יכולה לגרום לזיהום בחניכיים אם לא משתמשים בה כראוי. אז, אם אתם רוצים להשתמש בה בבית, אתם חייבים להתייעץ קודם עם רופא השיניים שלכם.

זמינות

ניתן לרכוש את המשחה ע"י רופאי השיניים ואז להפיץ אותם ללקוחות. היא משפיעה לאחר 20 דקות מהשימוש, אז החור שלכם ימולא בצ'יק. המוצר יהיה זמין להפצה כבר בשנה הבאה.

מנעו ריקבון בשן

היגיינת פה טובה היא הפתרון למניעת חורים. ע"י צחצוח השיניים שלכם כל יום בעזרת משחת שיניים טובה, וניקיון הפה עם נוזלים אנטי בקטריאליים תוכלו להמנע מחורים ולשמור על בריאות השיניים. תוכלו להשתמש בתכשירים טבעיים במקום משחת שיניים כמו משחה או שמן קוקוס טבעי (תוכלו לבדוק לגבי טיפול בעזרת שטיפת בשמן קוקוס). קניית משחות שיניים מסחריות אינה הכרחית.

מצד שני, למרות משחת השיניים, הדיאטה היומית שלכם היא גורם משמעותי בבריאות השן. האוכל שאתם צורכים קובע את תהליך הרי-מינרליזציה (הישנות מינרלים), לכן ככל שהדיאטה שלכם כוללת יותר מינרלים, כך השיניים שלכם יהיו יותר בריאות. אבל, צחצוח השיניים בכל יום עם משחת שיניים יכול להוריד את הסיכון לריקבון השיניים. תרופה טבעית טובה בה ניתן להשתמש כדי להעניק מינרלים לשן, הן קליפות של ביצים.

תורגם ע”י – צוות “היום גיליתי”.