ויראלי

זה מה שיקרה לגוף שלכם אם תאכלו שלושה תמרים בלבד ביום!

By john

September 21, 2020

אני בספק אם מישהו מאיתנו תהה לעצמו מה יקרה אם נאכל תמרים…כל יום. לו רק ידעתם אילו יתרונות בריאותיים טמונים בפרי הזעיר הזה (שבאופן משונה, לנשים רבות הוא מזכיר ג'וק), הייתם מזמינים ארגז כבר אתמול. אז לא צריך להזמין ארגז, אלא לאכול רק 3 תמרים ביום.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

קבלו כמה מן היתרונות הבריאותיים שטומן בחובו הפרי המתוק והחום הזה: תוכלו לחסוך בצריכת מזונות אחרים אותם אתם משלבים בדיאטה שלכם כדי לזכות בהמון ערכים תזונתיים. בפרי הקטן הזה אצורות ערימות של אשלגן, סיבים תזונתיים, נחושים, B6, מגנזיום ועוד.

שבץ ולחץ דם גבוה אנשים רבים נוטלים תרופות נגד לחץ דם גבוה, בזמן שהתמר עלול לייתר אותן לחלוטין. המגנזיום שבתמר, בין שאר מאפיינינו הבריאותיים הנפלאים, עוזר ללב לפעול צורה חלקה וללא הפרעות, וגם מפחית את לחץ הדם.

גם כאן נערך מחקר אמפירי כדי לבדוק את השפעת צריכת התמרים על הסיכוי לחלות בשבץ. תוצאות המחקר הראו 7 סובייקטים שהראו חסינות לשבץ ב-10% (לכל 100 מ"ג מגנזיום שנצרך באופן יומי) בעקבות צריכת תמרים. המחקר פורסם בירחון הרפואי 'תזונה קלינית' ומתאר בפירוט את פרטי המחקר וממצאיו.

הסוף לאקמול! פשוט קחו תמר תמר הוא פצצת מגנזיום אמיתית. בין יתר סגולותיו הבריאותיות, מגנזיום משמש גם כ"סוכן" אנטי דלקטי; הוא מוריד נפיחות ומשכך כאבים. מחקרים רבים קודמים הראו שהמגנזיום בתמרים מפחית מהשפעות דלקת עורקים ומוריד סיכון לחלות במחלות לב. גם דלקות פרקים למיניהן ואלצהיימר נמנים בין המחלות שהמגנזיום בתמר יכול למנוע.

עושה פלאים במערכת העיכול אם אתם סובלים מתסמונת המעי הרגיז, עצירות ובעיות אחרות במערכת העיכול – תמר הוא הפ(רי)תרון. חלק מהסיבים המצויים בו מסייעים לעיכול וכבר הוכחו כמפחיתי מחלות כמו סרטן המעי ועוד. אפילו אם יש לכם טחורים, תמר יכול לסייע רבות.

הריון בריא? קחי תמר! מחקר שבוצע ב-UST (האוניברסיטה למדעים וטכנולוגיה) בדק את ההשפעות של צריכת תמר על הריון ולידה. 69 נשים נבדקו במהלך המחקר הזה, והמסקנה הייתה ברורה: הצירים והלידה יהיו קלים יותר עם תמרים. תמר יכול לסייע גם להוריד את המשקל העודף שעליתן לאחר הלידה.

מצויינים גם למוח: B6 הוא אחד הויטמינים החיוניים ביותר לתפקוד תקין של המוח וחלקיו. באם קיים מחסור בויטמין החשוב הזה, תפקודי המוח יורדים, הזיכרון מראה סימני עייפות והתפקוד הקוגנטיבי גם כן. תודות ל-B6 בתמר, תעזרו לשמור על המוח שלכם "פועל", תוכלו לגשת למידע בצורה מהירה יותר ואפילו הזיכרונות שלכם יהיו מהימנים. אה, ציינו שזה גם עוזר לקלוט מידע כראוי?

תורגם ע”י – צוות “היום גיליתי”.