אישי

צורת האף שלכם אומרת רבות על האישיות שלכם, מהי צורת האף שלכם?

By john

September 21, 2020

זה עשוי להישמע מוזר, אבל פסיכולוגים דווקא גילו שזה נכון לגמרי. צורת האף שלכם יכולה לספר רבות על האישיות שלכם. המחקר נערך ע"י הפרופסור המפורסם אברהם תמיר, מאוניברסיטת בן גוריון בנגב. תוצאות המחקר הזה פורסמו בירחון העוסק בגולגולת ובפנים. (קישור מצורף בסוף המאמר הזה).

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

כעת, נביא בפניכם את מאפייניה של כל צורת אף:

 

1. אף נובי (שקשור לנוביה, אזור המצוי בצפון-מזרח אפריקה, בין אסואן לח'רטום) הראשון – הצורה הנובית. סוג זה של צורת אף ניתנת להבחנה מאחרות בזכות האורך. הגשר הוא כמעט ישר בעוד החלק הרחב של האף מכוון כלפי מטה. אנשים אלו נוטים להיות סקרנים וחקרניים. אנשים עם צורת אף זו הם אופטימיים ולעתים קרובות מנסים לסייע לאחרים. פעמים רבות הם מנסים להתמקד בפתרון בכל פעם שצצה בעיה. אנשים אלו הם מקסימים ובעלי ראש פתוח.

2. האף היווני השם לקוח מהפסלים ביוון העתיקה. הסיבה לכך היא שרבים מהפסלים קיבלו את האף הזה ע"י האמנים. צורת האף היוונית מובחנת מאחרות בזכות אורכה הצר וישר. דבר טיפוסי לגבי האנשים בעלי האף הזה, הוא שהם שמרניים מאוד, ולא מחפשים אחר תשומת לב. מדובר באנשים פרקטיים מאוד ונאמנים. יש להם קשיים בהפגנת הרגשות שלהם והם לא ממהרים לדבר על עצמם בפתיחות.

3. אף ה"וו" ברוב העולם, אנשים רבים נוהגים להשוות את צורת האף הזו למקור של ציפור. זה נראה כאילו הוא כפוף מבסיס עצם האף ועד לקצהו. אם אתם שייכים לקבוצה הזו, אתם יצירתיים ומוכנים להקריב את עצמכם למען מטרה בה אתם מאמינים. אתם מגנים על האמונות שלכם בקנאות ולא פוחדים לקחת סיכונים כדי להגשים את המטרות שלכם, או לפחות לא להראות שום פחד.

4. האף המקושת אפים מקושתים ובעלי צורת "וו" דומים מאוד. צורת האף הקשתית היא מעוקלת מעצם החוטם ועד קצהו, אבל סוג זה נחשב מחודד יותר. אם אתם שייכים לקבוצת האנשים הזו אתם קשורים לעבודה שבחרתם לכם ובעלי יכולת ארגונית יוצאת דופן.

5. אף כפתורי זה אף קצר ובעל מראה כמעט מעודן. האף הכפתורי הוא הפופולרי מבין כולם בגלל שהוא לא כל כך בולט. קבוצת האנשים הזו נוטה להיות מאוד ספונטנית בהחלטות שלהם, וזהו דבר נפלא, אבל לפעמים זה יכול להרגיז אנשים אחרים. מדובר באנשים בעלי דעה חזקה שמעדיפים לגשת לעניינים. אנשים אלו נחושים בדעתם ובדרך כלל משיגים את מה שהם רוצים.

6. האף הישר צורה זו נפוצה מאוד בעיקר בקרב אנשים מאסיה. מדובר באף ישר ובעל מראה מחמיא יותר משאר הצורות. קצה האף עגול והנחיריים רחבים. אנשים אלו נוטים להיות בעלי אופי חזק. הם נוטים להיות טמפרמנטיים ומלאי תשוקה. אל תעמידו את הסבלנות של האנשים האלו למבחן, כי הם יכולים להתעצבן מאוד.

7. האף הקעור לאף הקעור יש קשת קטנה מעל עצם האף. זה לא בולט במיוחד מאחור וכל צורת האף נראית קטנה, איכשהו. אנשים אלו נוטים בדרך כלל לעזור לאנשים אחרים הסובלים מבעיות. הצד השלילי הוא, שבדרך כלל מדובר באנשים רגישים מאוד. לעתים קרובות הם נפגעים בקלות.

8. עף מכופף (או עקום) סוג האף הזה מאפיין בדרך כלל אנשים בעלי אישיות חמימה ואוהבת. גשר האף בולט החוצה בעוד קצה האף מעוגל. אנשים אלו יודעים להקשיב, מה שהופך אותם לבני זוג וחברים נפלאים. הם מקדישים את כל כולם למה שהם עושים.

תורגם ע”י – צוות “היום גיליתי”.