ויראלי

אחרי שתראו למה הוא חותך את קרטון הביצים באמצע, פשוט לא תרצו לזרוק את שלכם יותר…

By john

September 21, 2020

אני מניח שכבר נתקלתם בהאקר הרוסי המשוגע, או כמו שמשתמשי היוטיוב שבינינו מכירים אותו, CrazyRussianHacker, שכבר הספיק להביא לנו עשרות טריקים ופתרונות שימושיים שפשוט שדרגו לנו את החיים. לסרטון האחרון שלו, לו הוא "שלושת הטריקים של קרטון הביצים" יהפכו את החיים שלכם לקלים יותר.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

אש! האם יש לכם קשיים בהבערת האש במדורה או באח? לי יש! אני מבזבז ערימות של עיתונים וגפרורים בנסיון להדליק את האש. שלא נדבר על הזמן שאני מבזבז בריצות סביב עצמי כשאני מנסה להכין את ארוחת הערב. אז, בשבילי, הטריק הזה חוסך בזמן בטירוף.

חסוך מקום במקרר האם הבחנתם פעם כמה מקום תופסים קרטוני הביצים במקרר שלכם? אם אתם כמוני, כשהביצים בקרטון הולכים ומתמעטים, זה נראה כמו בזבוז אדיר של מקום לשים את כל הקרטון במקרר, אבל להשאיר ביצה בודדה מתגלגלת במקרר זה גם לא רעיון טוב במיוחד. ובכן, הרוסי המטורף עלה על פיתרון גאוני: פשוט חתכו את התאים הריקים בקרטון הביצים! עכשיו יש לכם מלא מקום. מבריק!

מגש לקוביות קרח לעתים, יש לי את הבעיה המעצבנת הזו כשהמתקן להכנת קוביות קרח במקפיא שלי מתקלקל ואני מוצא את עצמי ללא קרח. זו בעיה, כי אני לא שותה את המשקאות הקרים שלי ללא קרח. ההאקר הרוסי החביב אומר שזו בכלל לא בעיה! הוא פשוט לוקח קרטון ביצים וחותך אותם כדי להפוך אותו למגש ביצי! החלק הכי טוב בטריק הזה, הוא שאפשר לקחת אותו לכל מקום, ופשוט לזרוק אותו בתום השימוש.

תורגם ע”י – צוות “היום גיליתי”.