היום גיליתי

האופן בו אתם יושבים, חושף עליכם הרבה יותר ממה שחשבתם!

האמינו או לא, שפת גוף יכולה לספר לנו רבות אודות אנשים. לדוגמא, האם ידעתם שהאופן בו הרגליים שלכם משולבות (או לא) כשאתם יושבים חושף רבות על הכוונות והסודות העמוקים ביותר שלכם, בהתאם לטענותיהם של פסיכולוגים? לכן, בפעם הבאה שאתם נמצאים בחברת אנשים, הביטו באופן בו הם יושבים ולמדו קצת יותר על האישיות שלהם.

תנוחה A
האנשים האלו חושבים שאם יתעלמו מהבעיות שלהם, הם פשוט ייעלמו. בכל מקרה, לא ככה עובדים הדברים.
למרבה הצער, אנשים אלו מעדיפים להעביר את הבעיות שלהם לאנשים אחרים, רק שלא יצטרכו לבזבז את זמנם היקר. התקשורת עם אנשים אלו היא חלקה; הם מעניינים, יצירתיים, מלאי קסם ומעט ילדותיים. לפעמים, הם לא חושבים לפני שהם מדברים ומבינים מה אמרו רק שנהיה מאוחר מדי.

תנוחה B
אנשים אלו נוטים לחלום בגדול ובעלי דמיון צלול. הם מלאי ברעיונות טובים וחדשניים ולעתים קרובות זוכים להערכה במקום עבודתם. אנשים כאלו מתעבים שגרה ואוהבים לטייל ולהכיר אנשים חדשים. אין להם בעיה להתחיל מחדש או הם מאושרים בגלל דבר מה. יתרה מזו, הם לעולם לא מבזבזים את זמנם על מערכות יחסים שלא עושות אותם מאושרים או עבודות ששואבות מהם את כל האנרגיה החיובית.

תנוחה C
עבור אנשים אלו, הנוחות נמצאת בראש סדר העדיפויות. כשהם רוצים לקנות משהו, הם בדרך כלל חושבים על כך במשך ימים ארוכים לפני שהם מחליטים ורוצים שהכל ילך חלק וללא הפרעות. שמדובר בבחירת מבגדים, נעליים, בשמים או רהיטים, הם בררניים במיוחד.

הם מבולגנים באופן כרוני, אבל יודעים כיצד לתפקד בסביבה מבולגנת. יש להם בעיות במיקוד תשומת הלב והמוח שלהם נוטה לנדוד. הם עשויים להיראות שחצנים לאחרים בגלל שאף אחד לא אוהב שהצד השני מתעלם ולא שם לב למה שהוא אומר.

תנוחה D
אנשים שמעדיפים את תנוחת הישיבה הזו לא אוהבים לאחר ושנואים את דפוס האופי הזה באנשים אחרים. מדובר באנשים אינטליגנטים אך בעלי נטייה לרגשנות, אשר הרצון לשמור על רוגע ושלווה היא בעדיפות עליונה. הם לא אוהבים לריב ולהתווכח עם אנשים ומרגישים שלא בנוח כשהם נדרשים לבטא את רגשותיהם בציבור. עבורם, נשיקה היא משהו אינטימי והם לא מרגישים בנוח להתנשק אל מול אנשים אחרים.

אנשים אשר יושבים בתנוחה זו ומושיטים קדימה את כל כף הרגל הם פתוחים ולא מתקשים להביע את דעתם. לפעמים, הם יכולים אף להיות מעט חצופים. אלו אשר לא מושיטי את כף הרגל קדימה לא מתקשים להתעמת עם אנשים כשנדרש מהם. עבורם, הצורך להיות חברתי דומה לשדה קרב בו הם נדרשים להיות זהירים לגבי האויבים שלהם אשר יכולים להפוך את חייהם לקשים. ביתם הוא מבצרם ובו הם יכולים להירגע. הם מתקשים לקבל ביקורת ומחשיבים את זה למתקפה אישית ומרגישים צורך להגן על עצמם מיד.

תנוחה E
אנשים אלו לעולם לא ממהרים ומאמינים שהכל יבוא על מקומו בזמן הנכון. הם עקשניים ומתמידים ולעולם לא מוותרים עד שהם משיגים את המטרות שלהם. עבורם, המראה החיצוני שלהם חשוב מאוד והם מוכנים להשקיע רבות כדי להיראות טוב ככל שיוכלו. בכל מקרה, זה עשוי גם להיות סימן לחוסר ביטחון עצמי. גם להם יש בעיה לקבל ביקורת.

תורגם ע”י – צוות “היום גיליתי”.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version