היום גיליתי

אישה בת 26 צילמה את הבטן שלה ופרסמה. אתם לא תאמינו מה קרה אחרי 12 שעות…

טיפאני בריאן היא בלוגרית כושר בת 26 מאירלנד. היא מפרסמת פוסטים מעוררי מוטיבציה לעתים קרובות והודעות בעמוד הפייסבוק שלה.

לאחר שסבלה מנפיחות רצינית עקב רגישות למזון, היא החליטה לפרסם את התמונות הלא-כל-כך מחמיאות שלה ברשת.

אבל המסר שמגיע איתן הוא נוגע ללב ושימש השראה לאלפים.

"בדיקת מציאות…

לא, אני לא בחודש ה-6 להריון. זה רק תינוק האוכל שלי..בין שתי התמונות האלו מפרידים 12 שעות, השמאלית לפני השינה והימנית כשהתעוררתי. אני יודעת, נכון!

אנחנו לא כל מה שאנחנו רואים במדיה החברתית. חשבתי לשתף אתכם יום רע שלי כדי להראות לכם שאף אחד לא "מושלם" וזה בסדר אם יש לנו יום רע בו הגוף שלנו מחליט שהוא לא משתתף במשחק. אל תדאגו בנות, זה קורה לטובות שבינינו, הכל חלק מהחבילה של להיות אישה! זהו קוקטייל ענוג של חוסר בשינה, מתח, הורמונים ורגישות למזון. תערובת שמובילה לנפיחות.

ואם זה לא מספיק, זה גם קורה בזמן הכי לא נוח…בשולחן ארוחת הערב עם שמלה יפהפיה והדוקה. הייתי יכולה להיות בחצי הדרך למנה השנייה ולפתע הייתי מרגישה אי נוחות ובאמת לא מושכת עם בטן גדולה ונפוחה!

למדתי הרבה במהלך השנים האחרונות בעזרת מחקר שעשיתי בעצמי על הבעיות שלי ברגע שהבחנתי כי הגוף שלי משחק בי כשאני עושה דברים מסויימים או אוכלת מזונות מסויימים. זה היה באמת מתסכל כי לא יכולתי לדעת מה היו הגורמים.

התמונה הזו היא יום רע, יום בו אני לא יכולה לספר לכם מה בדיוק אכלתי שגרם לי לנפיחות. עברתי על כל מה שאכלתי והייתי יחסית נקייה אז כנראה שמדובר במשהו שחשבתי שהוא "נקי" אבל הגוף שלי חשב אחרת. לפעמים הגוף שלך הופך רגיש למשהו שכבר אכלת, את פשוט חייבת למצוא מה זה. משחק משעשע, לא? אז זהו, שלא.

מתח. הרוצח השקט. יש לי קשה ומלאה במתח שדוחפת אותי לקצה בכל יום. אני אוהבת את העבודה שלי ולא הייתי מחליפה אותה בחיים, אבל אני חייבת זמן מנוחה ורוגע כדי להפיג את המתח של כל היום, ולהרפות את הגוף כדי להרגיש טוב אחרי יום עמוס במשרד. יוגה, הליכות עם הכלב או פשוט לשים את הרגליים למעלה ולצפות ב"נטפליקס" זה מספיק.

שינה. אני אשמה בחוסר שינה. הגוף שלנו זקוק ל-8 שעות כדי להירגע, לבנות עצמו מחדש ולהפיג את המתח הנצבר כדי לתפקד כראוי בכל יום. אני לא ישנה כמה שצריך, כי כשאני מסיימת לעבוד, אני הולכת למכון הכושר, מגיעה הביתה ואוכלת ארוחת ערב, מטפלת בשאר העניינים שלי, אולי יושבת קצת, ובשעה 11:30…לא כל כך אידיאלי!

הורמונים. ההורמונים שלי די משתוללים מאז שהתחלתי להשתתף בתחרויות ביקיני לפני כמה שנים. אני כבר לא אותו האדם בגלל המתח הפיזי שאני מפעיל על הגוף שלי באימונים או מול המחשב. כרגע אני עובדת על הסדרת התפקוד ההורמונלי שלי כדי שהכל יעבוד כמו שצריך.

אני לא מושלמת בשום צורה. למעשה, אני רחוקה שנות אור מלהיות מודל לחיקוי שמדובר בשמירה על עצמי. לכולנו יש נקודות חולשה. אני יודעת מה אני לא עושה כמו שצריך ואני יודעת איך לטפל בזה, אבל ליישם את זה בחיים זה הרבה יותר קשה ממה שזה נשמע. אני מנסה בכל כוחי לישון יותר, להירגע יותר ולאכול נכון (לא פחות, פשוט נכון) ואין ספק שאני רואה שיפור, אז אשתף אתכם בתמונות ובעצות.

כן, זה מדכא אותי כשזה קורה. לא, אין שום דבר שאני יכולה לעשות בנידון באופן מיידי. אבל אתם יכולים לנסות ובסופו של דבר גם להתגבר על זה.

העצות המובילות:

*שנו היטב!

*החזיקו יומן בו אתם כותבים מה אכלת ומתי התרחשה הנפיחות

*אל תתאמנו יתר על המידה כדי לפצות על בטן נפוחה. זה לא שומן. אימון רק יהפוך את זה לגרוע יותר.

*בדקו בתוספי תזונה לבריאות המעי – מולטיויטמינים ופרוביוטיקה.

*שתו תה מנטה כדי להקל על הבטן שלכם.

*הרגעו, והיו מאושרים. זה בסדר, אתם לא לבד. מבטיחה"

כזו הודעה חשובה. אף אחד לא מושלם!

תורגם ע”י – צוות “היום גיליתי”.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version