ויראלי

רוב הגברים לא יכולים להתמודד עם אישה עמוקה – הנה הסיבות מדוע זה כך…

By john

September 15, 2020

1. נשים עמוקות שואלות שאלות עמוקות נשים עמוקות יגששו עמוק אל תוך החיים שלך וישאלו שאלות שאולי אתה לא מוכן לענות עליהן. אפילו בדייט הראשון, היא תחפור עמוק ותשאל שאלות אישיות ופילוסופיות – שיחה שטחית מעולם לא תסב לה הנאה.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

2. נשים עמוקות הן כנות. כנות מדי – לעתים באופן בוטה. נשים עמוקות לוקחות את עניין היושרה ברצינות, ואם יש דבר אחד בו הן מאמינות הוא כנות. אם תשאל אותה כל דבר, היא תענה לך בכנות ומצפה שתנהג בה באופן דומה.

3. אישה עמוקה יודעת מה היא רוצה. או את מי היא רוצה. אישה עמוקה יודעת מיד אם היא מחבבת אותך ולא צריכה ללכת סחור סחור ולבדוק אופציות נוספות כדי להיות בטוחה ברגשות שלה. הלב שלה פועם רק עבור אנשים מיוחדים והיא מזהה אותם מיד.

4. אישה עמוקה רוצה מערכת יחסים עמוקה היא רוצה לנהל שיחות עמוקות על החיים שלך, היא רוצה לשמוע סיפורים על העבר שלך, היא רוצה להבין את הכאב שלך ולהוסיף ערך לחייך. היא רוצה מערכת יחסים אמיתית שנמשכת אל מעבר ליציאות ובילויים.

5. אישה עמוקה לא חוששת מאינטימיות היא לא חוששת מקרבה או מסיכונים הכרוכים בתהליך. היא לא חוששת שתסכן את החירות שלה או שתהפוך פגיעה. העומק והאינטימיות שלה הולכים יד ביד והיא מוקירה את היופי שבאינטימיות במערכת היחסים.

6. אישה עמוקה רואה דרכך היא יכולה לראות מי אתה באמת ומה הופך אותך לפגיע. היא לא מתביישת להצביע ישירות על הדברים שהיא רואה בך ויכולה לקרוא אותך כמו ספר פתוח. אפילו שזה גורם לך להרגיש חוסר נוחות, היא רוצה לוודא שהיא מבינה אותך ואתה יכול להיות עצמך בחברתך.

7. אישה עמוקה רעבה לעקביות דחיינות וחוסר עקביות מכבה אותה לחלוטין. היא חושקת בחיבור חזק וברית עמוקה ויודעת שעקביות היא הבסיס לקשר כזה. אישה עמוקה לא מוכנה לקחת חלק במשחקי דייטינג.

8. אישה עמוקה היא עזה ורבת עצמה. היא עשויה להיות קצת מאיימת בגלל שהיא מבינה את האינטנסיביות הזו לכל דבר שהיא עושה. הרגשות שלה חזקים וכך גם המחשבות שלה. היא לא תנהג בקלות ראש לגבי הדברים שחשובים לה – ולא כל גבר יכול להתמודד עם אינטנסיביות שכזו.

9. אישה עמוקה יודעת לאהוב רק בדרך אחת. באופן עמוק. אם אתה לא יכול לאהוב אותה עמוקות, היא תלך. היא לא יודעת איך לצאת עם גבר באופן מזדמן ולא מעוניינת בקשר ידידות עם מישהו שכלפיו יש לה רגשות. אישה עמוקה יודעת כשמישהו לא מוכן להתפשר והיא תנתק עצמה ממנו לאט, ומכל אחד שלא מוכן לתת לה את האהבה העמוקה שהיא מחפשת.

10. אישה עמוקה לא תחכה לך. היא לא תחכה לך עד שתחליט, ולא תסבול התנהגות הססנית מצדך. היא חזקה ומלאת תשוקה ולא רוצה לבזבז את הרגשות שלה על מישהו שלא מעריך את העומק שלה. למרות שהיא מחפשת אחר סוג מיוחד של אהבה, אישה עמוקה לה חוששת להיות לבדה.

תורגם ע”י – צוות “היום גיליתי”.