היום גיליתי

שילובי המזלות האולטימטיביים: הכירו את המזלות שתואמים באופן המושלם אחד לשנייה!

האם אי פעם התחברתם למישהו באופן מיני, בצורה שונה ומפתיעה? או – אולי יותר נפוץ – קיוויתם לקיים יחסי מין עם מישהו חדש, רק כדי למצוא עצמכם שוכבים שם ערים, מגלגלים עיניים בחשכה? הייתי שם. ובעוד אתם לא יכולים להאשים את כל היקום כולו, ע"פ אסטרולוגים, ישנם דפוסי התנהגות המאפיינים כל מזל ומשפיעים על האופן בו הם מתפקדים במיטה – ולפעמים, זה לא זיווג טוב. אז אילו מזלות הכי מתאימים האחד לשני מבחינה מינית?

בעוד מזלות האוויר נוטים להיות בעלי ראש פתוח וסקרנים, מזלות המים מתמקדים בעיקר בתשוקה ובאינטנסיביות. מזלות האש נוטים להיות קצת קינקיים, ולמזלות האדמה לא אכפת להתלכלך קצת בין הסדינים.

אתם אולי חושבים שזו קלישאה לשאול את הדייט שלכם מה המזל שלו, אבל אם אתם תוהים מה יקרה כשתשנו יחד, קחו עצה מקים טיגר, אסטרולוגית מצפון קרוליינה. החל מהחיבור ביניכם כשהעניינים יתחילו להתחמם ועד למה שאתם והפרטנר שלכם יעריך במיטה, הנה המזלות שהכי תואמים….כשאתם עירומים.

 

1. הזוג הספונטני: טלה וקשת
"כשהשניים האלו יחד, הם בדרך כלל עושים משהו פעיל, כמו שחייה, הייקינג או ריצה", אומרת טיגר. "אבל כשמצבי הרוח מכים בהם, הם נוטים לקיים יחסי מין – בכל מקום בו יהיה". בני מזל טלה הם הרפתקניים, בתוך המיטה ומחוצה לה, אז הטבע המשועשע של בני מזל קשת ירגיש מאותגר ו"דלוק" כשהם בסביבה. "שניהם עצמאיים ומונעים מכוחם שלהם, אז הם לא צריכים עזרה שמדובר בצורך להתרגש ולנסות משהו חדש. שני אלו הצטרפו למועדן 'אהבה בשחקים' – יותר מפעם אחת!"

2. הזוג ההחלטי: בתולה ושור
דברים משונים קורים במהלך יחסי המין. ישנם תפקודי גוף, צלילים מוזרים ולעתים קרובות מישהו צריך לנקות אחריהם. אבל אם אתם שמים את מזל בתולה ושור יחד, לא אכפת להם. "כשני בני מזלות אדמה, הם חושניים אוד, לכן הם יותר ממוקדים באופן בו מרגיש כל דבר מאשר בדברים המשונים המתרחשים סביבם", אומרת טיגר. "הם נוטים להיות מעשיים לגבי יחסי מין, וילכו על זה בכל פעם שהדחף מכה בהם, בלי להתחשב בכל הרומנטיקה מסביב". בני מזל שור יעריכו את האופי הפרפקציוניסטי אצל בני מזל בתולה – שתמיד רוצים לענג את הפרנטר שלהם, ביעילות. ובני מזל בתולה יחוו עוררות מינית ע"י העוצמה הטבעית של בני מזל שוב, שמוכנים כמעט תמיד לקפוץ למים.

3. הזוג הסקרן: תאומים ודלי
הכל קשור בתקשורת ובשעשוע עבור שני בני המזלות הספונטניים האלו. "בעוד בני מזל דלי נוטים להיות יותר נסיינים, בני מזל תאומים רוצים ליהנות, אז יחד, הם לעולם לא ישעממו האחד את השנייה", אומרת טיגר. "ואם משהו לא עובד, או אם רוצים פחות או יותר ממשהו, אף אחד מהם לא יחשוש לדבר כדי לשפר את חיי המין שלהם". שני אלו נוטים גם לדיבור מלוכלך כסוג של משחק מקדים לפני שהבגדים יורדים. "הם בעלי ראש פתוח, לכן הם תמיד מרגישים בנוח לבוא את עצמם או להציע משהו חדש במיטה. כל הצדדים מרוויחים!"

4. הזוג מלא התשוקה: סרטן ודגים
מאחר ושניהם נמנים על מזלות המים, טיגר אומרת שהדבר הטוב ביותר לגבי חיי האהבה שלהם מגיע כשהם מנסים דברים חדשים, והאפשרויות בלתי מוגבלות. "לבני מזלות המים אין גבולות, ויש להם בריכה רחבה של אפשרויות, לוקיישנים, וסוג יחסי המין שהם מעוניינים בהם. הם מלאי תשוקה וידועי בזכות הטבע האמפתי שלהם, אז בני מזל סרטן ודגים יכולים לקרוא האחד את מחשבות השנייה במיטה, ומרשים לעצמם ליהנות מאורגזמות נפלאות עם הזמן. "הם מעריכים את הדאגה והצד האוהב האחד אצל השנייה…וסביר להניח שניתן יהיה לתפוס אותם על חם בים, באגם או בבריכה, כי…למה לא? מים זה הקטע שלהם".

5. הזוג הרומנטי: אריה ומאזניים
בני מזל אריה נוטים לאגו ענק שחייב לבוא על סיפוקו, ולמרבה המזל, בני מזל תאומים נמצאים שם כדי לעזור. כדי להיות מאושר במערכת היחסים – או במהלך יחסי המין – בני מזל אריה רוצים להיות נערצים, מוערכים, אהובים ובעלי ביטחון עצמי, בעוד בני מזל מאזניים זקוקים למישהו שיעזור למלא את כל אלו. "מערכות היחסים המיניות האלו יהיו מלאות בזיקוקים, דרמה ורומנטיקה", אומרת טיגר. "הם זקוקים למעט אקשן כדי לשמור על הריגוש ומביאים לידי ביטוי את הרגשות שלהם, מה שהם רוצים ומה שהם לא אוהבים". כיף נוסף שהם מרוויחים על הדרך? בני מזל אריה זקוקים לפרטנר שווה שיוכלו להשוויץ בו, ובני מזל מאזניים הם המין היפה בגלגל המזלות, לפי טיגר.

6. הזוג הקינקי: עקרב וגדי
השניים האלה אולי שונים האחד מהשנייה, אבל כשהם יחד, זה ממש, אבל ממש עובד. מדוע? הם מספקים האחד את צרכי השנייה. "בני מזל גדי vo חרוצים ומסודרים בראש, בעוד בני מזל עקרב הם סופר אינטנסיביים ומלאי תשוקה", אומרת טיגר. בני מזל סרטן יעודדו את בני מזל גדי להיות קינקיים במיטה, ובגלל שהם אמביציוזיים, הם יקבלו על עצמם את האתגר. בני מזל עקרב יעריכו את ההקרבה בין הסדינים, וככל הנראה, ילכו עד הקצה ככל שיוכלו. "אין גבול למה שבן מזל עקרב ילך אחריו – גם קצפת במיטה, סאדו מאזו וקשירות, ואפילו יותר קינקי מזה. אבל זה בסדר; בני מזל גדי יעבדו עד שימקצעו כל תחום קינקי שהפרטנר בן מזל העקרב שלהם אוהב. זה מניע אותם.

תורגם ע”י – צוות “היום גיליתי”.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version