ויראלי

האופן שבו אתם מחבקים את בן/בת הזוג שלכם אומר הרבה על האישיות שלכם וזה מפתיע!

By john

September 15, 2020

קיום מערכת יחסים בריאה בין שני אנשים הוא אחד הדברים הטובים בחיים. אנשים במערכת יחסים רומנטית לא תמיד מודעים לבעיות הנסתרות שלהם. חוסר יכולת לאתר בעיות בזמן עשוי להוביל לפרידה או למערכת יחסים לא בריאה ורצופת בעיות. חיבוק יכול להיות מדד מצוין כדי לראות אם משהו חסר או אם יש משהו לתקן.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

אז, לפי מחקר פסיכולוגי, האופן בו אתם מחבקים את הפרטנרים שלכם יכול לספר הרבה על מערכת היחסים שלכם.

 

אם אתם מזדהים עם הנאמר במאמר הזה, נסו לתקן את המצב מהר ככל האפשר והימנעו מהרגע הלא נעים בו תאבדו את היקרים לכם בפרידה משונה.

הנה 3 סוגי חיבוק זקוקים לתשומת לב מיוחדת:

1. מתחבקים כאילו זה סוף העולם החיבוק הזה ידוע גם בשם Deadlock (קִפָּאוֹן, דְּרִיכָה בַּמָּקוֹם) – זהו חיבוק חזק ממנו אתם או בן הזוג שלכם לא רוצים להשתחרר. משמעות החיבוק הזה הוא שאתם נמצאים במערכת יחסים רצינית, אתם אוהבים האחד את השנייה ולא רוצים להיפרד לעולם. החיבוק הזה מופיע בדרך כלל אחרי שלא התראיתם זמן מה. אם זה קורה לעתים קרובות – נניח כל יום, פירוש הדבר הוא שאתם או בן הזוג שלכם חוששים לאבד האחד את השנייה. זה עשוי להוביל לבעיות רציניות ועליכם לטפל בזה מהר ככל האפשר.

2. חיבוק במגע מינימלי חיבוק אדם במגע מינימלי או בפלג הגוף התחתון הוא סימן אזהרה. פירוש הדבר הוא ששני הצדדים לא מרגישים בנוח במערכת היחסים הזו. אם אתם משתמשים בחיבוק הזה לעתים קרובות, שקלו להתמודד עם הבעיות שלכם. החיבוק הזה מעיד על כך שיש לכם בעיות של קרבה בקשר.

3. חיבוק בו הרגליים כרוכות סביב קו המותניים החיבוק הזה מעיד על משיכה פיזית בין בני הזוג, ועל מערכת יחסים מלאת תשוקה. כנראה שיש לכם חיים משותפים ומעניינים, ודברים מעניינים קורים בחדר המיטות:)

תורגם ע”י – צוות “היום גיליתי”.