אסטרולוגיה

6 זוגות של מזלות שיש להם קשר חזק יותר מאחרים וזה בדוק!

By john

September 15, 2020

להיות במערכת יחסים כול להיות מסובך. אין דרך בטוחה לדעת איזה אדם הוא הנכון ביותר בשבילך. אתה לא יכול לדעת את מי תאהב בסופו של דבר. אתה יכול באמת לחבב בן אדם אבל מערכת היחסים שלך יכולה לא להיות חזקה כמו שהיית רוצה שהיא תהיה. אז איך אתה יכול לדעת מי הוא האדם הנכון בשבילך? טוב, אתה אף פעם לא יודע מי יהיה מושלם בשביל מי, אבל יכול להיות לך מושג לפי גלגל הזלות של האדם המעוניין. נמצא שישנם מזלות מסוימים שמתאימים למזלות אחרים ספציפיים. המזל מגדיר את הטבע של האדם ואם יש אדם בעל טבע דומה, או אפשר לומר טבע משלים, מתחברים כאשר יש כימיה בניהם ויש בניהם חיבור שיכול להוביל למערכת יחסים טובה. אז השאלה היא; איזה כוכב מתאים לאיזה כוכב?

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

גם עקרב וגם מאזניים הם בעלי תשוקות סודיות. וזאת הסיבה שהם יכולים להיות חברים טובים ושותפים. למאזניים יש את החשק להיות רצויים בזמן שהעקרבים נהיים אובססיביים לאנשים אחרים בחייהם. יתר על כך, העקרבים הם בלעי צורך לייעוץ, והמאזניים הם היועצים הטובים ביותר. בדרך זו, שני הפרטנרים ממלאים את הצרכים אחד של השני. נראה שלעקרב ומאזניים בדרך כלל יש נושאי עניין שונים ואישיות שונה. אפשר גם למצוא היסוס בין השניים בהתחלה. אבל ברגע ששני הצדדים מבלים זמן יחד, הם מתחילים להבין אחד את השני והם מגלים שהכימיה שנראת בין השניים לא יכולה להימצא כשהם עם אנשים אחרים.

כשזה מגיע לגלגל המזלות, דגים וסרטן הם השניים הכי רגשיים. יחד עם רגשותיהם, יש להם גם תכונות אינטואיטיביות טובות. בשל הדימיון הזה, שני המזלות מבינים אחד את השני בדרל חדשה לגמרי. שום מזל אחר לא מסוגל להבין את השניים האלה יותר טוב מההבנה שלהם אחד את השני. כשדגים מכיר סרטן מיד מתחילה להיווצר חיבה בניהם. יש להם את דרכים משלהם שאחרים עשויים לא להבין, והם מוצאים אושר במערכת היחסים שלהם רק בגלל שהם יודעים שבן הזוג שלהם מבין אותם. ברגע שהם יחד, אתה יכול לחתוך את המתח בניהם עם סכין. דגים וסרטן מאזנים אחד את השני. בזמן שהדגים מרגיש הכל ומתנהג כמקרקע, הסרטן חוקר את היצירתיות שלו ואת התכונות האינטואיטיביות שלו. אנשים מהמזלות האלה הם בעלי תחומי עניין דומים והם מבינים את הבעיות אחד של השני.

 

כשקשת וטלה יחד, הבריחה היא בלתי נמנעת. שני האנשים האלה אוהבים לחשוב אחד על השני, לארגן טיולים ולדבר על כל העובדות המוזרות על היקום והעלאת זכרונות. שני אלה הם אחיות בנפש האינטלקטואלי, והם מגלים אחד על השני שהם יכולים לראות יחד ולבלות פגישה מדהימה. קשת וטלה ידועים בהיותם חושבים באופן אינדיבידואלי. הם שניהם חדורי מטרה ובעלי כוח רצון. אבל העניין הוא שהם מעריצים את התכונה הזאת באנשים אחרים, ובמקום להיות ראש בקיר, הם יוצרים גיוןן של סימליות. אם הם עוסקים ברומנטיקה, הם בטח יהיו החברים הכי טובים קודם.

תאומים ודלי הם כמו מגנט. ידוע שהפכים נמשכים. הם שניהם במצבי קיצון הפוכים, בעוד שתאומים הוא אדם מפוזר וחסר החלטיות, הדלי את בעלי מחשבה חזקה ומחוייבים, אז כשהשניים נפגשים, הם יוצרים איזון בחיים אחד של השני; התאומים מרכך את הדלי ובתמורה הדלי מעניק לתאומים דרך בטוחה. מערכת היחסים הזו בדרך כלל מצליחה כיוון מתחת לכל השוני הזה לשני המזלות יש מטרות זהות; שניהם מעוניינים בחיים מאושרים ומאוזנים. למרות שיכולות להיות להם דעות שונות על איך שהם ישיגו את המטרות, הם עדיין סומכים אחד על השני על מנת להשיג אותן.

כשאומרים "זיווגים עשויים מהשמיים" הם בטח מתכוונים לחיבור בין בתולה לשור. לשניהם יש את היכולת לאזן אחד לשני את החלומות. הם מסוגלים להיות פרטנרים לעסקים מעולים ויכולים להפוך לחברים הכי טובים. אבל כשהם מתחברים למערכת יחסים, הם נעשים לזוג חג ביותר. ברגע שהם במערכת יחסים, שני המזלות מרגישים מובנים ברמה שהם לא יכולים להשיג עם אף מזל אחר. לשור יש גישה בעלת ביטחון טעם נהדר, מה שמאד מושך את הבתולה. הבתולה בתמורה מוריד לקרקע את השור. בשל הסיבות הללו, הם שניהם מרגישים משיכה אחד לשני, ונהנים מהחברה אחד של השני. אז כשהם מתחברים הם מתחילים להבין את החלקים החשובים של החיים והם יהנו לדעת שביחד הם יכולים לחיות את החיים עד הסוף וידעו איך זה להיות מאושרים.

סרטן ומאזניים משלימים אח את השני. מצד אחד הסרטן הוא אמוציונלי מאד, מהצד השני המאזניים הם אנשים שרואים הכל באופן בהיר. אבל המאזניים למרות היותם רואים הכל באופן בהיר, הם מאד זקוקים לשומת לב, זוהי תכונה שהסרטן ממלא. לסרטן יש את היכולת לגרום למאזניים להרגיש אהובים ולמלא את הצרכים של המאזניים, בכך שגורמים להם להרגיש רצויים. המזלות האלה הם חברים טבעיים. להגיד את האמת, גם מאזניים וגם סרטן מרגישים בנוח כשהם בסביבת אנשים שבאמת מבינים אותם. אז כשהם מתחברים, החיבור בניהם הוא מכל כך חזק שהם נהיים בלתי נפרדים. כשהכוכבים האלה נפגשים, הם לא מחכים כדי להתחתן. ברגע שהם מתחילים להבין אחד את השני, הם מתחילים לתכנן חיים יחד בלי לבזבז זמן. זה יכול להיות בשל הרצון העז של הסרטן להתיישב. ונראה שהנישואים המוקדמים הללו תמיד מצליחים להם.

תורגם ע”י – צוות “היום גיליתי”.