היום גיליתי

3 סימנים ברורים שהגבר שלך מתאהב בך באמת ולא משחק איתך!

הרגע שבו את רואה מישהו לראשונה שאת מתעניינת בו, חשוב מאוד לוודא איפה הוא עומד בנוגע אלייך. אם את מרגישה שהוא לא מעוניין ושאין לך סיכוי איתו, תתרחקי ותתקדמי קדימה.

אם את מרגישה שהוא מסמן לך ואת יודעת שהוא בעניין שלך גם כן, קחי את הצ'אנס וצאי איתו. החלק הטריקי הוא לנסות להבין כיצד מרגיש הגבר הביישן.
את רוצה לדעת אם את יכולה לסמוך עליו, אבל את לא בדיוק יודעת היכן הוא עומד בנוגע אלייך. הוא מפלרטט איתך, אך לא נותן לך את תחושת הביטחון והעקביות אותה את מחפשת ממנו. האם הוא אמיתי בכוונות שלו? זאת שאלה שאיתה עלייך להתמודד.

 

חשוב שתדעי שאת לא מבזבזת את זמנך על הבחור הלא נכון. זכרי, ככל שתשקיעי יותר זמן ואנרגיה על בחור שמשחק בך, כך תמנעי מעצמך את ההזדמנות למצוא מישהו שמתאים לך הרבה יותר.

זה קשה מאחר שגברת בדרך כלל לא נפתחים לגבי הרגשות שלהם. ואם הם משחקים, הם עושים עבודה טובה בלהוליך אותך שולל ולגרום לך להרגיש בדיוק מה שהם רוצים שתרגישי. אז יתכן וזה יהיה מעט מאתגר עבורך לשמור על עצמך בטוחה כשאין לך את כל הפרטים.

וזהו נושא המאמר. עלייך לדעת את פניני הידע הללו בכדי להצליח לנווט את דרכך בעולם הדייטים. גברים לרוב לא מדברים יותר מדי על רגשותיהם. הם מבטאים פיזית את הרגשות, באופן מכוון או לא.

ניתן ללמוד הרבה אודות רגשותיו של הגבר כלפייך לפי הדרך בה הוא מתייחס אלייך וכיצד הוא מתנהג כשהוא בסביבתך. למדי לקרוא את שפת גופו. למדי את ההרגלים שלו – ואז תמצאי את התשובה. עלייך רק לדעת מה את מחפשת.

1. משקיע מאמצים איתך באופן עקבי

יש מעט בעיות במערכת יחסים שמאמצים לא יכולים לתקן. עלייך לזכור שאהבה אינה מושלמת. אולי תחשבי שדברים קלים ופשוטים כשתתחילו לצאת. אבל בסוף היום, כשמערכת היחסים נהפכת לכבדה ומסורבלת, את הולכת להיות מוקפת בעיות.

על שניכם לעבוד קשה במלחמה על האהבה שלכם. אם בתחילת הקשר, הוא מדגים מאמצים כבירים כדי לשמר את הרומנטיקה זה סימן טוב מאוד. זה מראה שאת עם בחור שלא מפחד ללכלך את הידיים שלו.

זהו בחור שלא מפחד להילחם על דברים שאת אוהבת. זהו גבר שמבין שהוא שהוא צריך להרוויח את חיבתך.

2. דואג לקיים הבטחות

ניתן ללמוד הרבה על כמה גבר רציני לגבייך לפי הדרך בה הוא עוקב אחרי מה שמבטיח. אם הוא גבר ששומר הבטחותיו והתחייבויות מראש, אז זה סימן טוב בהחלט. יש לך בחור שעומד במילה שלו, זה גם אומר שהוא עומד מאחורי המעשים שלו. הוא לא רק מסתמך על הבטחות, אלא פועל וגורם לך לאהוב אותו. הוא פועל בשם האהבה ולא מתבייש לרגע.

3. מדבר על עתיד איתך

באופן טבעי, תמיד תרצי להיות עם גבר שמוכן לדון על עתיד איתך. את יודעת שגבר מתכנן להיעלם לך אם הוא משנה נושא כשאת מדברת על העתיד. גבר שהוא רציני בנוגע למערכת היחסים איתך לעולם לא יתחמק משיחה לגבי התוכניות שלך לעתיד.

גבר אחראי ובוגר יודע אם הוא רוצה שמערכת היחסים תימשך. קחי כמחמאה אם הגבר שלך חושב קדימה, ומתרגש מהמחשבה לבלות את שארית חייו ביחד איתך.

תורגם ע”י – צוות “היום גיליתי”.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version